Makrell Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Vi er nå i gang med å pusse opp barnerom og gjesterom. For at det ikke skal bli for mange ulike farger i leiligheten, og fordi rommene ligger rett ved siden av hverander, kunne jeg tenke meg å ha samme farge i begge rommene. Jeg er veldig glad i blåfarge på soverom, da det er en beroligende farge. På soverommet vårt har vi gustaviansk blå, men kjæresten synes fargen er litt for mørk, og vil ha en lysere blåfarge på de andre rommene. Vi har nå vært og kjøpt støvblå (jotun - S2010-R80B). Synes kanskje den blir litt for mye babyblå, mtp gjesterommet. Lurer derfor på om det er noen som har brukt denne fargen på soverom og er fornøyd med den. Lurer også på om noen evt har noen gode forslag til en fin blåfarge, helst lysere enn gustaviansk blå (S3010-R80B).
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Vær bare forsiktig med å bruke blått i et rom med vindu mot nord, uansett hvilken lågare du velger, for det blir altfor kaldt.<br /><br /> Anonym poster: 8bc41650c34c678c19fdbe96bb5b604a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå