Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sak som begynner å bli litt frustrerende for meg. Det har seg nemlig slik at jeg føler kjæresten min aldri bryr seg, som om at han ikke er redd for å miste meg.

Han jobber nattskift flere uker i månenden, hvor han er på jobb 12 timer i døgnet. Jeg har bemerket meg at kjæresten min i løpet av disse kveldene ikke bryr seg noen ting om hva jeg gjør når han er borte. Ikke spør han heller.

Jeg kjøpte i går helt utav det blå sexleketøy til meg selv på internett (har ikke fra før) og nevnte dette for kjæresten min. Han reagerte ikke en smule. Det var liksom bare "åja, hvilken farge da?".

En annen kveld var jeg ute med flere venninner på byen. Jeg hadde nokså god sjangs den kvelden, da det kom flere menn bort til meg og prøvde seg. Kjæresten min ringte meg en gang på kvelden og lurte på når jeg skulle komme hjem. Han kunne høre at det var menn som pratet til meg i bakgrunnen, men syntes det var helt greit at jeg kom hjem når jeg kom. Ingen hast liksom..

Det er bare det at jeg føler han ikke bryr seg! Jeg føler nesten at jeg kan gjøre ALT! Om jeg så ringer å prater med en fyr hele natten, blir han ikke sjalu en gang.

En venninne av meg er venninne av eksen til kjæresten min, og hun har sagt at hun fikk høre en gang at kjæresten min var kjempe overbeskyttende og sjalu når han var sammen med henne. Dette såret meg kjempe mye, da han ikke er slik med meg overhodet!

Jeg har prøvd å snakke med han hundre ganger, og han sier bare "joda jeg bryr meg, slapp av". Men så bryr han seg egentlig ikke. Ord er ord, handling er handling.

(Eksen min var alltid interessert i hva jeg hadde gjort på når han var borte, og han var ingen stor fan av å sende meg ut på byen alene. Når jeg tenker meg om var det skikkelig godt å ha en mann som var redd for å miste meg. En som virkelig brydde seg.)

Hva tror dere???

Anonym poster: f050ace318055cab1d0395e901dc63e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vil heller ha en kontrollerende og sjalu en?

Kanskje han stoler på deg. Kanskje han lærte av sine feil i sitt forrige forhold.

Han høres ut som en slik type jeg foretrekker!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han stoler på deg. Kanskje han lærte av sine feil i sitt forrige forhold.

Han høres ut som en slik type jeg foretrekker!!

Jeg vil ikke ha en kontrollerende og sykelig sjalu. Jeg vil ha en mann som BRYR seg. Det finnes en mellomting.

ts

Anonym poster: f050ace318055cab1d0395e901dc63e0

• Liker 2
Skrevet

Det er forskjell på kontrollerende og sjalu enn en som viser at han bryr seg. En som er kontrollerende vil "nekte"dama feks å gå ut, ha guttevenner etc, og sier og gjør ting som får en til å føle seg kontrollert.

En som bryr seg om deg, er derimot noe helt annet. Kanskje han tar deg for gitt, eller så har han lært av sine tidligere feil og vil ikke bli oppfatta som kontrollerende.

Skrevet

Neste gang han kommer hjem fra nattskift får du fortelle ham uoppfordret at du har vært på gangbang som eneste kvinnelige deltaker, så får du nok svaret på om han bryr seg eller ikke!

• Liker 2
Gjest Minpin
Skrevet

Noen måtte selvfølgelig komme med en slik kommentar. Det går an å bry seg uten å være sjalu og kontrollerende.

Nå vet jeg ikke hvor ille det er, TS, men hvis han ikke bryr seg i det hele tatt og heller ikke tar deg alvorlig når du snakker med han, så ville jeg revurdert forholdet. Det er vel normalt å bry seg om hva kjæresten gjør. At han gir faen i alt som skjer når han ikke er tilstede kan ikke være sunt for forholdet deres. Spesielt ikke hvis han var helt annerledes i sitt forrige forhold (med mindre, som andre nevner, han rett og slett bare har lært av sine feil).

• 1 år senere...
Skrevet

Helt ærlig ville jeg heller hatt en som var litt kontrollerende og sjalu enn en som er så careface. Det blir slitsomt i lengden det også. :) Ville heller se at han faktisk bryr seg (på en eller annen måte) enn at han rett og slett driter i hva du gjør..

Gjest pilldorf
Skrevet

Hm. Synes denne tråden ligner litt på en del andre tråder her inne.

Er mye som går igjen. Og det er akkurat de samme folka og som kommenterer ser det ut som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...