Gå til innhold

Helsekost og vektnedgang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har erfaring med kanelkapsler, grønn te, eplecideredikk osv?

Leste meg frem til at dette skal ha virkning på forbrenning.

Jeg teller kalorier (mellom 1300 og 1600 pr dag). og er aktiv for å gå ned i vekt etter fødsel for 2 mnder siden. (jeg ammer ikke). Merker jeg er desperat etter å bli kvitt de overflødige kiloene da jeg ikke har ammingen som "drahjelp". Derfor vil jeg høre om hva andre kan om "kjerringråd" etc for enten å forsøke det eller la være ;-)

I utgangspunktet tenker jeg at om jeg forsøker diverse helsekostprodukter kombinert med kaloriunderskudd i kostholdet så vil jeg jo kunne bli lurt til å tro at det var helsekosten som hjalp meg ned i vekt uten at det hadde virkning siden man går ned i vekt ved å forbruke mer enn man inntar.

Hilsen tåkete mor

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Mitt helsetilskudd er knebøy.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg har prøvd kanelkapsler (mot søtsug, det fikk meg til å tenke mer på søtsaker, og dermed spiste jeg mer), epleeddik (samme som kanelkapslene), grønn te (det er godt, men tror ikke det er mer enn det), CLA (appetittregulerende, tror jeg? Hadde ikke effekt iallefall) og et utall andre tilskudd. Nå prøver jeg en variant av Tdissones helsetilskudd, og det er uten tvil det mest effektive jeg har vært med på. Det må sies at jeg tar flere tilskudd av samme type enn det ene som er nevnt, men alle monner drar ;)

Gjest *Maja*
Skrevet

Bare bortkastede penger. Spis en liten neve med mandler/ valnøtter(godt fett som brenner fett), drikk grønn te( er vanndrivende) og ha et sunt kosthold basert på gode proteiner, trege karbs og tren jevnt.

Skrevet

Mitt helsetilskudd er knebøy.

Ja! Det tror jeg er et meget effektivt tilskudd. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...