mola Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Dere som har søkt plass på restetorget i dag, har dere fått svar enda? Hvor kjapt får man svar? Og når studiet man søker er borte og man ikke har fått svar, betyr det da at de har fyllt opp studiet og at jeg ikke har fått plass?
Aspera Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 I følge min samboer publiseres det den 26. Studiet er sikkert tatt bort fordi det er fullt, men ingen vet vel enda hvem som fikk plass og ikke. Det at du ikke har fått svar betyr ingenting. Tror jeg.
mola Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2012 I følge min samboer publiseres det den 26. Studiet er sikkert tatt bort fordi det er fullt, men ingen vet vel enda hvem som fikk plass og ikke. Det at du ikke har fått svar betyr ingenting. Tror jeg. ok, for jeg har forstått det sånn at man får svar fortløpende, siden det er "førstemann til mølla"? Noen andre som vet noe?
Smukka91 Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Man får svar tidligst 24 juli:-) ringte SO tidligere i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå