AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Forslag ? Anonym poster: b0222f597643e0112164cc735682fc4a
Amens Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Noe som ikke havner bakerst i ett skap. Det jeg hadde blitt mest glad for er bilder av meg og vennene mine^_^ Om ikke de finner noen, så kanskje man kunne tatt noen bilder den dagen også fremkalt og rammet pent inn. 1
Rosebud Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Jeg fikk et par gaver av den tvilsomme sorten som premier i leker vi hadde. Og et album med masse bilder av årene vi har vært venner <3 men man trenger absolutt ikke gaver da, utdrikningslaget var mer enn nok
appelsinjuice Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Så man må både være med å spleise på utdrikningslaget, ha med gave, samt gi gave i bryllupet? Jøsses! Håper det blir lenge til nete bryllupsinvitasjon detter ned i postkassa mi! 3
Karmosin Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Gaver per definisjon er ikke noe man driver med i utdrikningslag. Skal det tas med gave er det til en lek, mest sannsynlig "gjett hvem dette er fra"-pakkeleken hvor poenget er at gaven skal minne bruden om giveren, gjerne om noe de har opplevd sammen. Gave til lek skal ikke koste mye. Det kan godt være noe man har laget, for den sakens skyld. Men: en amerikansk uskikk som sniker seg inn i enkelte miljøer for tida er showers, som bridal shower hvor man skal gi en "vanlig" presang i tillegg til bryllupsgave. Det er IKKE det samme som et utdrikningslag, det kommer i tillegg. Det er noe forbanna tull og hvis jeg hadde blitt invitert til en bridal shower hadde jeg ikke bare takket nei, jeg hadde opplyst om hvor de kunne stikke opp bridal shower-ideen sin også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå