Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei

Jobben min gikk konkurs for 2 måner siden og jeg har vært uten jobb i som ca. 1 måne. Saken e som at jeg har nå fått meg jobb og bare venter på og starte som er nå til uke.

Denne månnen her er jeg uten lønning og lurer på om det er mulig for meg og ta opp et lite lån som at jeg kan betale husleie og få peng til mat som midlertid til jeg får lønning i august? Vet ikke hvordan jeg kommer fram med dette i banken..

Noen som har forslag og råd til en stakkers 22 åring ??? :)

Har dessverre ikke krav på dagpenger fordi jeg ble aldri meldt som arbeidssøker .. Fikk jo ny jobb så fort at jeg ikke tenkte på det :S

Anonym poster: 5928527fcdab5079bf4b81bec8c8cd9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring banken og hør!

Anonym poster: dd56f3472c4eb0bce3288b66aa551751

• Liker 3
Skrevet

Ring banken og hør om du kan få en kontokreditt frem til du får lønn. Og ikke bruk mer penger enn strengt nødvendig frem til lønnsutbetaling.

AnonymBruker
Skrevet

Banken kan du ringe ja, evt. høre om NAV muligens har en eller annen kriseløsning for deg.

Anonym poster: 14cb2effb9847d000145db314321d5b1

Gjest J.Bourne
Skrevet

Kredittkort.

Remember er et bra kort der du har en rentefri betalingsfrist på 52 dager eller noe. Kredittkort er noe jeg ikke ville vært foruten, klart det er skummelt for dem som ikke har kontroll og bruker det ofte, men jeg synes kortet er en veldig god sikkerhet hvis noe uforutsett skulle skje, slik som i ditt tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...