AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Har tenkt å bleke noen striper i håret mitt men vil også farge alt håret, vil ikke ha alt for lyse striper. Hårfargen min nå er farget mørk blond som er ca min naturlige hårfarge. Kan jeg stripe det først og farge over alt etterpå med en blond hårfarge? Eller risikerer jeg at de bleka stripene blir for mørke så de knapt synes? Resten av håret blir jo ikke lysere av hårfargen men får mer glans og kanskje blir litt mørkere? Man kan jo ikke farge farget hår lysere. Kan jo bleke etterpå og la det virke litt kortere men mitt hår blir veldig fort helt lyst når det blekes Har lite kr for tiden så har ikke rå til frisør på en stund, og jeg har stripet håret mitt før selv og fikk skryt av frisøren etterpå når jeg klippet meg, så jeg vet at jeg får det til og skal høre med ei venninne om hjelp Har ingen striper i håret nå, det er noen år siden siste jeg bleket håret så alt har grodd ut og blitt klipt bort, så jeg vet at håret mitt ikke er veldig slitt. Anonym poster: d0882f93376c7ac1be0353b3e604ef14
Wonders Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 farg først strip etterpå. Blondt hår stripes jo også naturlig i solen, så om det blir for lyst mister du nyansene og dybden.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Jo sant det, takk for svar Anonym poster: d0882f93376c7ac1be0353b3e604ef14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå