Isd Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 For en ukes tid siden (under et rydderaid) fant jeg en boks med diorskin airflash foundation. Denne er noen år gammel, men siden det er på sprayboks tenkte jeg at jeg skulle teste den. Og den er helt fantastisk! Skjønner ikke hvorfor jeg sluttet å bruke den..? Sliter med å finne foundation som er lett og naturlig, men samtidig sitter på. Vanligvis ender jeg opp med at det blir oljete i t-sonen etter kort tid og "sklir ut", men denne sitter faktisk. I mange timer, til og med! Lurer da på om det er noen her som har brukt diorskin airflash foundation, med gode resultater, som kan anbefale en tilsvarende som ikke er på sprayflaske? Sprayer nemlig uansett bare på foundation-pensel, og påfører med den, så tror kanskje det hadde vært billigere med en tilsvarende på vanlig flaske. Setter stor pris på tips
Magnifique Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Loreal sin True Match synes jeg er veldig bra! Ellers tror jeg Lancôme har et par bra foundations for fet hud, deriblant denne: http://www.lancome.n...24h-01003x.aspx Edit: Den fra Lancôme er nok litt stivere i prisen. Endret 20. juli 2012 av Magnifique
BeautyFuzz Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Har ikke prøvd dior sin, men lette foundationtips har jeg:) Chanel Vitalumiere Aqua 390,- Shiseido Sun Protecting foundation 260,- ... Sistnevnte er også vannfast så den sitter godt på selvom du svetter eller lignende:)
Isd Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2012 Har ikke prøvd dior sin, men lette foundationtips har jeg:) Chanel Vitalumiere Aqua 390,- Shiseido Sun Protecting foundation 260,- ... Sistnevnte er også vannfast så den sitter godt på selvom du svetter eller lignende:) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt produktene du nevner? Når jeg søker de opp på sider som strawberrynet.com, så koster de hakket mer enn den prisen du oppgir. Hadde ikke gjort noe om du vet om en side som er enda billigere enn de jeg vet om
Gjest Minpin Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Jeg oppdaget nylig GOSH sin natural touch foundation og er helt hekta. Det er den eneste foundationen jeg har prøvd som ser 100% naturlig ut. Den er kjempelett og det vises ikke at jeg har på meg foundation, ser bare ut som jeg har usedvanlig fin hud.
Isd Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2012 Jeg oppdaget nylig GOSH sin natural touch foundation og er helt hekta. Det er den eneste foundationen jeg har prøvd som ser 100% naturlig ut. Den er kjempelett og det vises ikke at jeg har på meg foundation, ser bare ut som jeg har usedvanlig fin hud. Det høres jo fantastisk ut :D Har du også fet t-sone?
BeautyFuzz Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Kan jeg spørre hvor du har kjøpt produktene du nevner? Når jeg søker de opp på sider som strawberrynet.com, så koster de hakket mer enn den prisen du oppgir. Hadde ikke gjort noe om du vet om en side som er enda billigere enn de jeg vet om Chanel kjøpte jeg på Parfymelle, mens Shiseido kjøpte jeg hos Feelunique ( husk å velg GBP som valuta) 1
Lovealii Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Chanel matte lumiere! Har småoljete hud.. passer meg perfekt! Helt nydelig resultat
LiilS Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Chanel matte lumiere! Har småoljete hud.. passer meg perfekt! Helt nydelig resultat haha, det gjør den! Den kler deg veldig Jeg har veldig oljete hud og nesa mi blir fort oljete samt. at jeg har ganske store porer på nesa. Jeg anbefaler Chanel Matte Lumiere, Chanel Perfect Lumiere og Lancome Teint Miracle. Er du ute etter et billigere alternativ er Loreal True Match ganske bra
Isd Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2012 Takk for alle tips! Har bestilt Shiseidos vannfaste, men kommer nok også til å teste ut en av de nevnte fra Chanel. Så krysser jeg fingrene for at ihvertfall en av de gir resultatet jeg er ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå