Frk.Tyttebær Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Jeg liker å se på tvserier, og da spesielt jenteserier Jeg har så langt følgt med på : - One tree hill (men det er jo ferdig) - Gossip Girl - 90210 - New Girl - Ringer (som er ferdig) - Pretty little liars - Melissa and Joey - The secret life of an american teenager - Switched at birth - Make it or break it (som er ferdig) - secret circle (som er ferdig) - The lying game - Greys Anatomi - Private Practice Det er de jeg kommer på i farten som jeg har fulgt med, og forsatt følger med på, men det er jo mange av de seriene som har pause, og ikke begynner igjen før til høsten igjen, og mange av dem har jo sin avsluttende sesong til høsten. Så jeg vil ha noe annet å se på, selv om jeg følger med på ALTFOR mange serier Så har noen, noen tips til noen andre serie som er skikkelig jentete og gøy å se på? Kan gjerne være gamle serier, har sett hele OC, Gilmore Girls.
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Sex and the City har du glemt! Men jeg regner med at du har sett den Secret Diary of a Call Girl er ganske stilig. The L Word har vært veldig populær. Desperate Houswives har du sikkert sett? Edit: Veronica Marsh kan være interessant å sjekke ut! Endret 20. juli 2012 av Tekola
Masi81 Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Charmed Frustrerte fruer My so-called life Party of five Secret circle Glee
Frk.Tyttebær Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2012 Sex and the City har du glemt! Men jeg regner med at du har sett den Secret Diary of a Call Girl er ganske stilig. The L Word har vært veldig populær. Desperate Houswives har du sikkert sett? Edit: Veronica Marsh kan være interessant å sjekke ut! Hehe ja sex in the city har jeg nesten sett alt av vil jeg tro The L Word og Secret Diary of a call girl har jeg ikke sett, godt tips! Veronica Mars har jeg sett alt av... Men forsett gjerne med flere tips! :D
Frk.Tyttebær Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2012 Girls, Subugatory og Awkward Har ikke hørt om noen av de De må jeg sjekke ut Takk for tipset
Frk.Tyttebær Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2012 Charmed Frustrerte fruer My so-called life Party of five Secret circle Glee De har jeg sett (de som er uthevet) De andre må jeg laste ned! :D takk for tipset :D
Tropic Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Necessery roughness Hart of dixie The client list
Gjest Rivera Skrevet 21. juli 2012 #11 Skrevet 21. juli 2012 Rookie blue Rizzoli & Isles Revenge 2 broke girls Jane by design Don't trust the b**** in apartment 23 Bunheads Women's murder club (kansellert, men er 1 sesong) Hellcats (kansellert, men er 1 sesong)
sol87 Skrevet 22. juli 2012 #13 Skrevet 22. juli 2012 Pushing Daisies er veldig bra! Ellers likte jeg lipstick jungle sånn passe. 2
anonymeline Skrevet 22. juli 2012 #14 Skrevet 22. juli 2012 Følger litt med litt her, jeg. Ble litt interessert i denne Girls serien, men finner ikke noe sted å laste det ned? Søker på Girls så kommer det bare MYE annet opp...
Ethereal Skrevet 22. juli 2012 #15 Skrevet 22. juli 2012 Disse føler jeg: - Greys Anatomy. - Secret Circle. - Sex and the City. - Vampire Diaries. - Gossip Girl (har jeg fulgt frem til nå, men orka ikke mer når Blair og Lonelyboy ble sammen - ewww). - Hart of Dixie. Ååå som jeg gleder meg til den nye sesongen av Hart of Dixie og Vampire Diaries!
miaw Skrevet 22. juli 2012 #16 Skrevet 22. juli 2012 sex og singelliv i mitt <3 den ultimate jenteserien! Ellers liker jeg: Frustrerte fruer girls new girl true blood (men det er kanskje ikke en jenteserie?)
Tbag Skrevet 22. juli 2012 #17 Skrevet 22. juli 2012 Dallas (ny innspillingen) royal pains smash the good wife Er de jeg kommer på som jeg følger med på, som ikke alt er nevnt:-)
anonymeline Skrevet 22. juli 2012 #18 Skrevet 22. juli 2012 Disse føler jeg: - Greys Anatomy. - Secret Circle. - Sex and the City. - Vampire Diaries. - Gossip Girl (har jeg fulgt frem til nå, men orka ikke mer når Blair og Lonelyboy ble sammen - ewww). - Hart of Dixie. Ååå som jeg gleder meg til den nye sesongen av Hart of Dixie og Vampire Diaries! Da burde du i hvertfall følge med videre på Gossip Girl. Jeg vil ikke si for mye, men ikke gi opp serien "bare" pga det. Selv om jeg er enig i at serien har blitt dårligere og dette med blair og dan ble litt for dumt
boks Skrevet 22. juli 2012 #19 Skrevet 22. juli 2012 (endret) Life unexpected Pretty Little Liars Gossip Girl Grey´s Anatomy Private Practice 90210 Army Wives Hellcats Once Upon a Time Parenthood Revenge Switched at Birth The secret life of the American teenager The Secret Circle Desperate Housewives Sex and the City The vampire diaries The lying game Det er de jeg kommer på i farten Endret 22. juli 2012 av boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå