2VPi Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Vi planlegger bryllup neste år og lurer på om noen har kjennskap til AspargesGården. Virker veldig flott der ut fra hjemmesida. www.aspargesgarden.no Skal dit på visning neste uke. Er det noen som har vært der i bryllup?
Solsikke Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Hei. Jeg var i et bryllup på AspargesGården tidligere i sommer. Det er et utrolig flott sted og det er et sted jeg absolutt kunne valgt selv til ulike eventer. Det er kjempefin uteplass der med bla. lysthus (Vielsen fant sted i lysthuset) og det er også mange ulike muligheter for hvor å være hvis været tillater det.. inne på selve gården er det en egen sal til middag (maten var veldig god), og til kaffe, bar og dans er det en egen salong som er egnet til dette. De som jobber der virket også veldig hyggelige og profesjonelle. Lykke til med visningen!
Becket Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Har vært der jeg og. Utrolig flott sted, kanskje et av de fineste jeg har sett. Vertskapet virker som tar jobben sin dønn seriøst og det så ut som de ikke kunne klare å gjøre det hele bra nok. Kjempebra service og fantastisk god mat. Gled deg til visninga og lykke til med bryllupet.
Strawberrygirl Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 hm.. så vidt jeg vet så jeg denne gården lagt ut til salgs på finn for noen mnd. siden, så kan hende de har skiftet eiere men fortsatt driver den som tidligere eiere..ser veldig fint ut der da, og virker som det er godt egnet for bryllup!
2VPi Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2012 Hadde en flott visning for noen dager siden. Stedet er helt fantastisk. Kommer nok til å velge det ja!!! De som driver der nå er de samme som har vært der siden starten. Vi ble forsikret om at de skal jobbe videre med alle avtaler de selv booker. Og det er betryggende for de virket som de kunne arrangere bryllup. Selv om det blir solgt innen vi har vært der neste år, er det det samme ekteparet som skal være våre kontaktpersoner, betryggende. Det var fult av forslag og gode ideer til gjennomføringa av dagen. Vi kommer nok til å ha vielse i den hvite paviljongen i hagen også.
Niennas Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Har nesten bare hørt positive ting om AspargesGården, men vil bare nevne at kollegaen min var i bryllup der en gang, og de hadde en blomsterbue som brudeparet gikk igjennom. Blomstene var slitne, og halvtørket( selv om det ikke var meningen). Tenkte bare å si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå