AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Omelett med 4 egg, der to er hele og de andre kun eggehviter. tre hamburgerryggskiver og litt cherrytomat, salatblad og agurk. stekt i olivenlje. Er det mye eller lite kalorier? Anonym poster: 2c83dddd7f5d332114a3079c6975e3c5
Cherie Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Jeg skal ikke svare deg helt på det du spør om, men jeg skal poste en sak om egg siden du driver og diller med eggehviter og sånt. http://bramat.no/kosthold/naeringsstoffer/680-er-det-mest-protein-i-plommen-eller-i-hviten?highlight=YToxOntpOjA7czozOiJlZ2ciO30= Jeg holder også på å gå ned og synes kanskje det blir vel mange kcal med så mange egg?
Gjest *Maja* Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Erstatte brødet? Skjønner ikke spørsmålet. Trodde i overskriften at du skulle bytte melprodukt mot noe annet i kornverden. Tipper at frokosten er på ca. 250 kalorier. Uansett: egg er supermat! Jeg spiser 4-6 egg med plomme hver dag og er tynn som en flis.Jeg er stort fan av Ryvita knekkebrød. Er ikke mel oger uten gjær, smaker godt og har gode karbs som kroppen jobber godt med.
Supraspinatus Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Ikke ta vekk plommen! Da spiser du heller 3 hele egg. Eggeplommen inneholder alt som er bra med egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå