Gå til innhold

Gutter: ? om brystreduksjon...


katta

Anbefalte innlegg

Har spinket og spart nå i lang tid og snart skal eg få en såkaldt "brystreduksjon".

Den er absolut nødvendig, ikke det eg lurer på men...

Har noen av dere vært borte i slike og hvordan var de?

Andre som har sex-erfaringer med reduksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg personlig har aldri tatt på bryster som har vært igjennom en reduksjon i størrelse. Men en venninne av meg gjennomgikk en slik operasjon allerede på ungdomsskolen da hun fikk ryggproblemer.

Som sagt har jeg aldri tatt på puppene hennes, kun sett de på stranden og de så helt normale ut bortsett fra noen arr som hun hadde etter operasjonen.

Hun har vært open om dette bestandig og sier selv at hun ikke har opplevd at noen av hennes kjærester har sagt noe negativ om de "nye" puppene hennes.

Tror ikke du har noe som helst grunn til å frykte noe som helst fra en gutts side ved en slik operasjon og du vet jo også at du får det bedre fysisk og fordelen det medfører.

Lykke til

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne fikk nedsatt følsomhet i brystene sine etter en bryst reduksjon. Kirurgen plasserte også brystvortene feil.. så hun kan ikke amme hvis hun får barn. Hun har store, hvite arr rundt brystene, samt rundt brystvortene. Men likevel, hun sier at UTEN en reduskjon hadde hun vært invalidisert av ryggsmerter. Men hun stiller spørsmål ved kirurgens dyktighet som de fløy inn fra Sverige for å operere henne. Dette fordi han var så dyktig på sitt felt... Synd min venninne ikke fikk noen glede av det...

Min venninne hadde gjort det samme på ny igjen.. Hun fikk også opereasjonen sin dekket grunnet ryggproblemer...

Lykke til!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...