Smørblomst82 Skrevet 5. februar 2013 #1661 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Kjøpte aldri stelleveske sist vi, brukte bare en vanlig veske - tenkte i kjøpe en ordentlig nå, litt kulere for mannen å gå rundt med Spiser du aldri sjokolade til vanlig? You crazy woman! Hvordan vet man at det er helg da? Da spiser man potetgull Men det gjør jeg altså svært sjelden når jeg er gravid..hehe Endret 5. februar 2013 av Smørblomst82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #1662 Del Skrevet 5. februar 2013 Åh, vesla har vært superaktiv i dag, men siden hun fortsatt har beina ned har hun sparket rett nedover, fryktelig ubehagelig i lengden! Snudd seg litt mer sidelengs igjen nå virker det som. Men det blir vel like ille når hun snur seg, bare da andre steder Føler at hele kroppen hopper til tider når hun virkelig beveger seg. Tror ikke jeg kommer til å venne meg til det før hun er ute Stelleveske har vi ikke tenkt så mye på enda. Men det er vel noe vi burde tenke på det også. Vogn og bilsete er ferdig i tollen, da, så vi får se om ikke det motiverer for litt mer reirbygging etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 5. februar 2013 #1663 Del Skrevet 5. februar 2013 Er det noen som har kjøpt stellebag? Hvilken, hvor og pris? Den vi brukte sist lånte vi bare og skal levere den tilbake. Har brukt en vanlig veske etter det, men blir litt liten med utstyr til to barn.. Vi har kjøpt en Emmaljunga stelleveske som passer til vognen, kostet 700 i Sverige. Regner med den passer fint til vårt bruk den er helt svart forresten. Nå har jeg vært å hentet apotek 1 og Libero sine babypakker! Gleder meg til å se hva som er inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 5. februar 2013 #1664 Del Skrevet 5. februar 2013 Spent på hva som er i Libero sin! Du må oppdatere. Hvordan fikk du den? Tilsendt i posten eller? Nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 5. februar 2013 #1665 Del Skrevet 5. februar 2013 Spent på hva som er i Libero sin! Du må oppdatere. Hvordan fikk du den? Tilsendt i posten eller? Nysgjerrig! Nysgjerrigper! Jeg meldte meg inn i Liberoklubben på nett, husker selvfølgelig ikke hvor jeg gjorde det, men det er nok enkelt å finne ut. Også fikk jeg tilsendt en konvolutt i posten med en kupong på en Liberopakke, som man kan hente ut på en Kiwibutikk Og oppi pakken var det: en ganske stor pakke bleier (ikke vanlig størrelse men hakket mindre) med halvparten 2-4 og den andre halvparten med 3-6 kg, stor pakke våtservietter, en kremtube, en pakke bind fra libresse, engangs ammeinnlegg fra Libero, en pakke truseinnlegg fra Always, og noe annet smått som jeg har glemt Men det var en bra pakke syntes jeg! Men Apotek 1 sin er hittil den beste Nå venter jeg bare på Rimi sin pakke som skulle komme i posten, også tenkte jeg å vente litt med å vente ut Vitusapotek sin og heller hente den senere. Merker jeg har minimalt behov for å få med en herredeo (som Asanti fikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 5. februar 2013 #1666 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har også meldt meg inn i Liberoklubben, men kan ikke huske å ha fått tilsendt noen kupong... Jeg har vel rota den bort da tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 5. februar 2013 #1667 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Nysgjerrigper! Jeg meldte meg inn i Liberoklubben på nett, husker selvfølgelig ikke hvor jeg gjorde det, men det er nok enkelt å finne ut. Også fikk jeg tilsendt en konvolutt i posten med en kupong på en Liberopakke, som man kan hente ut på en Kiwibutikk Og oppi pakken var det: en ganske stor pakke bleier (ikke vanlig størrelse men hakket mindre) med halvparten 2-4 og den andre halvparten med 3-6 kg, stor pakke våtservietter, en kremtube, en pakke bind fra libresse, engangs ammeinnlegg fra Libero, en pakke truseinnlegg fra Always, og noe annet smått som jeg har glemt Men det var en bra pakke syntes jeg! Men Apotek 1 sin er hittil den beste Nå venter jeg bare på Rimi sin pakke som skulle komme i posten, også tenkte jeg å vente litt med å vente ut Vitusapotek sin og heller hente den senere. Merker jeg har minimalt behov for å få med en herredeo (som Asanti fikk) Jaa... Jeg meldte meg vel inn i Liberoklubben da jeg var i uke 13, så jeg vil også ha kupong!! Får etterlyse den om den ikke dukker opp snart... Den høres ikke så dum ut nemlig. Apotek 1 er jeg også godt fornøyd med. Vitus har enda ikke fått inn de nye her jeg bor, så må vel bare være tålmodig å vente... Rimi har jeg heller ikke fått kupong på enda. Den skulle vel komme en gang fra vi har 2 måneder igjen og til termindato. Btw, den herredeoen klarer jeg meg fint uten jeg og... Endret 5. februar 2013 av Hymy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 5. februar 2013 #1668 Del Skrevet 5. februar 2013 Nei altså ikke en gang samboer skjønte hvorfor det var en herredeo i den pakken. Venter å på Libero og Rimi sine pakker nå. Kan ikke si jeg har fått noe cravings annet enn ordentlig god mat. Men tror det kommer av dårlig matlyst over lengre tid og jeg er veldig glad i spennende mat. Lagde Pavlova her om dagen og pikekyss. NAM! Så nå når dagens nydelige kveitemiddag er på plass blir det vel å spise resten av kaken. Delte bunnen i to, la den ene delen tett og tørt så er bare å ha på godt fyll så er den helt nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusleline Skrevet 5. februar 2013 #1669 Del Skrevet 5. februar 2013 Pære, yoghurt og sjokolade her :-) Og litt sjokolademelk. Ang stelleveske kjøpte jeg sette samtidig med vogn, en forholdsvis enkel en tror jeg men håper den dekker behovet underveis. 33+2 i dag :-) Merker det godt i rygg og knær ift bøy og tøy, men heldigvis bare forbigående plager enda. Svetter i perioder MYE, spesielt på natt, og takker ulltrøya for (bank i bordet) for lite forkjølelse etc :-) Når denne uka er fordi har jeg sannsynligvis det meste av utstyr, mangler kun new born set, ammebh, litt klær og stelleprodukter :-) Så da er det bare å rydde plass på soverommet og strikke ferdig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #1670 Del Skrevet 5. februar 2013 Oi. Vi har blitt invitert i bryllup i midten av juni. Det vil si ca. en måned etter termin. Det kan da umulig være realistisk for min del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. februar 2013 #1671 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har også meldt meg inn i Liberoklubben, men kan ikke huske å ha fått tilsendt noen kupong... Jeg har vel rota den bort da tenker jeg. Jeg har også meldt meg inn i liberoklubbem, men har ikke fått noen kupong enda (som jeg vet om). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. februar 2013 #1672 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Jeg har kjøpt denne stellevesken. Bestilte den på ebay da, så den kom på ca 1400 til sammen. Den skulle egentlig blitt billgere, for det er ikke toll på vesker i tillegg til at selger skulle merke den som gave, men det gikk skeis for den ble både fortollet og momset. Men men, jeg orker ikke å styre med det, så da får den norske stat kose seg med de 300 kronene de fikk ekstra. Ifht cravings så har jeg smaken på appelsiner, mørk sjokolade, prim og pasta om dagen (dog ikke blandet ). Det er ikke sånn at jeg bare MÅ ha det, men litt mer enn normalt. Ellers så er jeg generelt ganske sulten om dagen, og hvis jeg ikke får mat blir jeg ganske besk i humøret Endret 5. februar 2013 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 5. februar 2013 #1673 Del Skrevet 5. februar 2013 Oi. Vi har blitt invitert i bryllup i midten av juni. Det vil si ca. en måned etter termin. Det kan da umulig være realistisk for min del? Spørs jo litt hvem det er til og når bølla melder sin ankomst. Om det er geit å ta med baby går det jo an, de sover jo som oftest ekstremt mye i starten. Ha hotellrom, delta så mye man orker, bytte på hvem som passer barnet? Det er mulig, spørsmålet er bare om man klarer å kose seg. Vi er invitert til noe 3-4 uker etter termin som vi har takket nei til. Jeg hadde enda ikke kommet meg etter fødsel forrige gang på det tidspunktet, vondt og blødde masse, slet med fordøyelsen, var trøtt/sliten (ammet da hver 1,5 time om natten) osv. Jeg hadde ikke kost meg i en slik setting akkurat da. Mens andre er superspreke etter noen uker og hadde syntes det var uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 5. februar 2013 #1674 Del Skrevet 5. februar 2013 Så rart at dere andre som er medlem i Libero-klubben ikke har fått brev med kupong Jeg meldte meg inn når jeg var knappe 3 mnd på vei (ivrig ) og mottok kupongen for ca 2 siden. Pussig at det er så forskjellig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. februar 2013 #1675 Del Skrevet 5. februar 2013 Så rart at dere andre som er medlem i Libero-klubben ikke har fått brev med kupong Jeg meldte meg inn når jeg var knappe 3 mnd på vei (ivrig ) og mottok kupongen for ca 2 siden. Pussig at det er så forskjellig da.. Det skal sies at jeg har fått en stor konvolutt fra Libro som jeg ikke har giddet å åpne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 5. februar 2013 #1676 Del Skrevet 5. februar 2013 Det skal sies at jeg har fått en stor konvolutt fra Libro som jeg ikke har giddet å åpne Vedder en tier på at den ligger i den! Min å lå i en stor A4 konvolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 6. februar 2013 #1677 Del Skrevet 6. februar 2013 Er jo koselig at far også får noe fra disse pakkene da og ikke bare mor og baby? De som lager dem vil jo at far også skal føle seg inkludert. Apotekene liker også å vise at de har gode produkter til menn Og tro meg...de kommer til å få brukt for den deo'n fremover Ang. bryllup så må du se det litt an. Jeg hadde keisersnitt, men var i kjempe fin form og kunne godt deltatt så lenge jeg fikk ta med ungen, hadde hotellrom e.l. og kunne gå når jeg ønsket det. Så kommer det veldig an på hvem det er til, om du har mulighet til å legge babyen uforstyrret i gang/rom/osv slik at den kan sove videre. Er koselig å være litt sosial for en liten stund Men se an formen, om du føder før eller etter osv.. De forstår sikkert at det er litt vanskelig for deg å takke ja eller nei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 6. februar 2013 #1678 Del Skrevet 6. februar 2013 Så rart at dere andre som er medlem i Libero-klubben ikke har fått brev med kupong Jeg meldte meg inn når jeg var knappe 3 mnd på vei (ivrig ) og mottok kupongen for ca 2 siden. Pussig at det er så forskjellig da.. Da burde og jeg også fått min snart. Vi har vel meldt oss inn omtrent samtidig og er vel omtrent likt på vei. Åhheeh Det skal sies at jeg har fått en stor konvolutt fra Libro som jeg ikke har giddet å åpne Jeg vil også ha en stor konvolutt fra Libero!! ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 6. februar 2013 #1679 Del Skrevet 6. februar 2013 Er jo koselig at far også får noe fra disse pakkene da og ikke bare mor og baby? De som lager dem vil jo at far også skal føle seg inkludert. Apotekene liker også å vise at de har gode produkter til menn Og tro meg...de kommer til å få brukt for den deo'n fremover Sjeldent har vel et menneske hatt mer behov for en ordentlig deo enn en nybakt pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 6. februar 2013 #1680 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg vil også ha en stor konvolutt fra Libero!! ...... Så, så det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå