Hymy Skrevet 24. januar 2013 #1501 Del Skrevet 24. januar 2013 Ah, ja jeg leste nok feil. Nå skjønner jeg hva casen var. Eller så var jeg utydelig Men håper noen får tak i den! Si gjerne i fra her om noen får napp! Håper også jeg får rimi-pakken, har bestilt den. Den så også ganske bra ut på linken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 24. januar 2013 #1502 Del Skrevet 24. januar 2013 Kjønn: Liten frøken Utålmodig? Både og. Gleder meg veldig, men litt skummelt også! Hodet ned: Nei. Lå veldig fint i seteleie på 3d ultralyd. Med hendene, en fot og navlestrengen foran ansiktet Aktivitet i magen: Veldig mye aktivitet. Begynner å kjenne igjen et mønster nå. Navn: Har vell egetlig blitt enige om et, men som ikke er offisielt ennå. Vektøkning: 10 kg Vann i kroppen: Litt i fingene om morgenen, ellers merker jeg at sokkene sitter litt strammere. Men ikke mye, Kynnere: De kommer regelmessig gjennom dagen. Begynt å bli litt mer ubehagelig i det siste. Humør: Har ikke merket så mye forandring på humøret. Eneste er på jobb når jeg driver og rydder hele butikken, og kundene kommer kl 20:55 og roter alt til igjen Barnerom: Skal forhåpentligvis flytte før hun kommer. Muligens vi bare får et soverom, så da blir det ikke eget rom med det første. Utstyr: Har vell egentlig det meste som vogn, bilstol, vippestol, seng, madrass, babygym, dyner + klær og eller en del smått. Strekkmerker: Ingen ennå! Melk i brystene? Nei, men kommer når jeg klemmer. Fødsel: Litt delte tanker rundt dette. Tenker at hun må jo ut, og mange har klart det før meg. Så får jeg litt panikk innimellom. Plager: Akkurat nå har jeg veldig få plager. Hvis jeg skal dra frem noen så er det en irriterende hodepine, kynnere og et bekken som er litt vondt innimellom. Klager ikke. Oppegående: Jepp! Er i full jobb enn så lenge. Sulten: Ikke så veldig mye mer enn vanlig. Søtsuget har meldt sin ankomst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. januar 2013 #1503 Del Skrevet 24. januar 2013 Kjekt å kunne få slike pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 24. januar 2013 #1504 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg satt en kveld å fikk fikset de aller fleste gratispakkene, så nå ser jeg at jeg har fått kvittering til Vitus Apotek sin. Gikk inn på linken nedenfor å da fungerte det. http://www.frumaela.no/2012/09/gratis-babypakker/ Er det bare jeg som er tett nå? Men for meg ser det ut som at det er boksen fra Apotek 1 du har fått kvittering til, ikke boksen fra Vitusapotek For den samme boksen har jeg fått kvittering til også, men da var det snakk om Apotek 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. januar 2013 #1505 Del Skrevet 24. januar 2013 Er det bare jeg som er tett nå? Men for meg ser det ut som at det er boksen fra Apotek 1 du har fått kvittering til, ikke boksen fra Vitusapotek For den samme boksen har jeg fått kvittering til også, men da var det snakk om Apotek 1. Babybox fra Apotek 1 har jeg hentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 24. januar 2013 #1506 Del Skrevet 24. januar 2013 Babybox fra Apotek 1 har jeg hentet. Haha, uff! Jeg bladde ikke langt nok ned på siden *skylder på gravidhjerne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. januar 2013 #1507 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha, uff! Jeg bladde ikke langt nok ned på siden *skylder på gravidhjerne* Fort gjort. Er helt kommet ut av telling på hvor mange rare tullete ting jeg har klart å gjort eller sagt nå i det siste. Skylder veldig på gravidhjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. januar 2013 #1508 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk hentet pakken på Vitus Apotek. Det var ikke så mye i den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 25. januar 2013 #1509 Del Skrevet 25. januar 2013 Da har vi kjøpt Flexibath med stol til, koppholder til vogna (til 349,- som mannen mente var totalt bortkastet penger, men som jeg måtte ha ) og noen lakener og flanellskluter. Også innså jeg i går at jeg hadde for mange bodyer i størrelse 50, så jeg dro og fikk byttet noen til størrelse 56.. Det holder vel med 5 bodyer i størrelse 50? Jeg hadde en liten haug Så nå er vi helt i boks! (Bortsett fra stellesaker) Nesten skremmende.. --------------------------- Har alle dere søkt om permisjon forresten? Jeg har fått meg ny jobb og begynner der den 1. Februar ( ) så jeg vet ikke om jeg skal utsette å søke til jeg har mottat min første lønn derifra? Noen som har noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstråle87 Skrevet 25. januar 2013 #1510 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk hentet pakken på Vitus Apotek. Det var ikke så mye i den da. Åå, hvor fikk du tak i den? jeg har vært på tre forskjellige Vitus Apotek i Oslo og fått beskjed om at de er tomme og at det kommer en helt ny utgave i februar en gang. Og da visste de ikke om at jeg kunne få hentet den ut med den kviteringen jeg hadde (som jeg fikk på email for 2 uker siden). Hva var det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. januar 2013 #1511 Del Skrevet 25. januar 2013 Hentet den her i Nord, så litt langt for dere i Oslo å reise. Det var en pakke bleier fra Libero, en liten pakke våtservietter fra Vido, en herredeo?!? og tre småprøver på stelleprodukter. Synes boksen fra Apotek 1 var bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstråle87 Skrevet 25. januar 2013 #1512 Del Skrevet 25. januar 2013 Hentet den her i Nord, så litt langt for dere i Oslo å reise. Det var en pakke bleier fra Libero, en liten pakke våtservietter fra Vido, en herredeo?!? og tre småprøver på stelleprodukter. Synes boksen fra Apotek 1 var bedre. Åja hmm, ja innholdet hørtes ikke så spennende ut ift til Baby Box fra Apotek1 og Libero sin. Har bestilt fra Rimi jeg også, og Life:) venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. januar 2013 #1513 Del Skrevet 25. januar 2013 Åja hmm, ja innholdet hørtes ikke så spennende ut ift til Baby Box fra Apotek1 og Libero sin. Har bestilt fra Rimi jeg også, og Life:) venter i spenning! Venter på de jeg å. Spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 25. januar 2013 #1514 Del Skrevet 25. januar 2013 Åå, hvor fikk du tak i den? jeg har vært på tre forskjellige Vitus Apotek i Oslo og fått beskjed om at de er tomme og at det kommer en helt ny utgave i februar en gang. Og da visste de ikke om at jeg kunne få hentet den ut med den kviteringen jeg hadde (som jeg fikk på email for 2 uker siden). Hva var det i den? Hvilke apotek er det du har vært på? Jeg tenkte å stikke innom det i Nydalen i morgen, men om de ikke har orker jeg ikke ta turen Hvor i Oslo er det du bor Solstråle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusleline Skrevet 25. januar 2013 #1515 Del Skrevet 25. januar 2013 Er det slik at pakken fra Libero kommer i posten? Så lenge jeg er registrert selvfølgelig...;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. januar 2013 #1516 Del Skrevet 26. januar 2013 Ååh, nå er jeg så lei av at folk sier "Jammen du får se på det som forberedelse til vesla kommer" når jeg klager på at jeg får sovet lite. Joda, jeg må opp til ukristelige tider da også, men da kan jeg gå og legge meg igjen i perioder utover dagen! Oh yes. Føler meg skikkelig uthvilt og klar for å være i servicehumør hele vakta i dag. Eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. januar 2013 #1517 Del Skrevet 26. januar 2013 Ååh, nå er jeg så lei av at folk sier "Jammen du får se på det som forberedelse til vesla kommer" når jeg klager på at jeg får sovet lite. Joda, jeg må opp til ukristelige tider da også, men da kan jeg gå og legge meg igjen i perioder utover dagen! Oh yes. Føler meg skikkelig uthvilt og klar for å være i servicehumør hele vakta i dag. Eller ikke... Det er vel å en forskjell på å våkne av seg selv eller ikke å få sove enn å bli vekt av et barn som trenger mat eller et bytte. Og som du sier, da kan man sove iløpet av dagen omså. Det kan du ikke nå på jobb. Ser veldig godt at du er lei å høre den altså! Håper det går bra på jobb og du får sove bedre inatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusleline Skrevet 26. januar 2013 #1518 Del Skrevet 26. januar 2013 På grunn av rot ved forrige innlegg prøver jeg igjen.... 31+5 Kjønn:gutt Utålmodig? Egentlig ikke, men kjenner det godt i kroppen nå og begynner å skjønne at det kommer en baby :-) Litt småstresset i perioder ift ting jeg skulle gjort.. Hodet ned: Ja, i følge jordmor. Har trodd det en stund selv også, men er jo litt blank på dette her Aktivitet i magen: Veldig varierende, føler det har endret seg veldig den siste uka. Litt småbekymret i perioder, men romsterer en del der inne i perioder. Navn: ikke klart, men har en favoritt som jeg har hatt sans for ble tiden. Ikke veldig mye diskutert. Vektøkning: 9 kg, de to siste kom på ti dager tror jeg... Vann i kroppen: Nei., i alle fall ikke noe å klage på. Kynnere: av og til, men ikke noe problem. Bedre når jeg ikke stresser. Humør: Stort sett mer stabilt nå enn for noen uker siden. Barnerom: Rydder rommet nå fremover slik at litt utstyr etc kan plasseres der, men ikke aktuelt som soverom før om ei stund. Vugge skal stå på vårt soverom - som forøvrig også må ryddes en del før han kommer Utstyr: Har vogn, vugge, bilsete, tripp trapp, lammeskinn, tepper og litt klær. Mangler stellebord, new born sete og ev kommode til klær og utstyr, samt småting som stelleprodukter og klær. Strekkmerker: Ingen jeg har sett, men det begrenser seg jo litt hvor stor del av mage/lår jeg har har oversikt over... Melk i brystene? Nei. Håper dette ikke tyder på at amming kan bli vanskelig. Fødsel: Spent, usikker fordi jeg ikke har noe kontroll over det, men tenker ikke mye på det. Samtidig vet jeg hvor mye som kan få konsekvenser under en fødsel (pga jobb), og håper alt går i normalt tempo og kontrollert for oss begge. Plager: Fort sliten i rygg, fort bråstopp på energi. Litt halsbrann i perioder, men alt i alt ganske bra Oppegående: Jobber 60% nå, som er veldig behagelig for tiden - og kjenner at kropp og hode har godt av det. Sulten: Varierer veldig! En dag kan jeg spise hele tiden og bare ha lyst på sunn mat, mens jeg neste dag kan spise lite og usunt... Har stort sett mest lyst på pære, yoghurt og sjokolademelk, ev vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 26. januar 2013 #1519 Del Skrevet 26. januar 2013 Puseline: Selv om du ikke har melk/råmelk nå så har det ingen ting å si får ammingen Jeg hadde ikke noe råmelk sist og ammingen gikk som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. januar 2013 #1520 Del Skrevet 26. januar 2013 Er det noen av dere som planlegger ferietur i permisjonen? Eller har erfaring med reise når barnet er undet 1 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå