Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Morsomt med bil :reise: men holder meg på mitt nivå (altså ikke så høyt). Min bil er LILLA, har greit med hestekrefter og er derfor morsom å kjøre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little princess

Jeg har en Audi A3 Sportback, og den er liten men har overraskende god plass i bagasjen. :jepp:

Er litt gøy med fine biler da. ;)

Det er nesten mer viktig at bilen er fin hos oss jenter tror jeg :ler: Jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke får en bil til 500 000 som går som en pil og som er skikkelig fancy, men som min kjære (fornuftige!) samboer sa "det er ingen menneskerett å ha en flott bil når vi er nyetablerte" og han har jo rett.

Men man er jo litt luksusdyr da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...bussen er fin, da? Her i Trondheim er de til og med grønne! :jepp::fnise:

Neida, men vi er studenter og har ikke bil. Men når vi skal ha bil (i løpet av neste år) blir det fort Ford Mondeo eller Focus eller en Skoda Octavia tenker jeg. Stasjonsvogn for alle penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig om at det er tysk som gjelder. ;) Jeg er veldig kresen på bil, vet hva jeg liker, hva jeg vil ha og hvem som etter min mening er best. Derfor sliter vi med bilvalg for begge er over snittet interessert i bil.

Men etter logisk tenking når det kommer til komfor, plass, ytelse, kostnader både til reperasjon, forsikring og forbuk har vi kommet fram til at vår neste bil blir nok Skoda Superb. De nyeste fra Skoda er blitt veldig lik tysk kvalitet da Skoda henter mye av sitt fra VAG, altså VW og Audi.

Men det er å en bil vi ikke tar oss råd til nå da den koster 400-500k. Så vi klarer oss med vår Audi A6, tiltross elendig motor. :ler:

Off, nå klarer jeg ikke komme på noen bil jeg anbefaler pga kresen er jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Om det er noen av dere som har lyst å handle for 500 kr på Blush.no og kun betale for frakten (39 Kr) så ligger det noen rabattkoder inne på ebay tråden :)

Jeg kjøpte meg nettopp Lancome masara og YSL concealer og betalte kun for frakten! Kjempekjekt :nigo:

Så stikk innom siste side på Den stor ebay-tråden om det virket fristende, utrolig fint at folk sier sånn videre syntes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Toyota Avensis og i den er det plass til en monstervogn (Simo Kombi) + baggasje - og det er alt jeg vet om vår bil, så da meldte jeg meg ut av bildiskusjonen :sjenert: (jenter da, bil liksom?)

Hehe :)

Vi har passat og jeg elsker den bilen... Men vi har en lang vogn så den tar lit tplass. Men siden jeg er en reser til å pakke så har det aldri vært noe problem :)

Men i dag punkterte jeg :( :( Og kjørte nok litt for langt på flatt dekk...Ikke hadde jeg mobil, -15 grader og var ganske nærme jobb..Så nå bare håper jeg at jeg ikke har gjort de altfor store skadene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Punktering er så kjipt! Vi lånte en bil av noen bekjente i sommer da vi flyttet, og jeg hadde ikke fått beskjed om at det var en spiker i bakdekket sånn at jeg måtte fylle luft ofte. Følte meg såå teit da en fyr kjørte etter meg i ti minutter for å fortelle meg at det var flatt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Tekola!

Jeg har lite å bidra med i bildiskusjonen. Vi kjøpte Audi A4 som egentlig har ganske lite bagasjerom, men jeg syntes A6 ble altfor stor utvendig. *Hater å rygge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen av dere som har lyst å handle for 500 kr på Blush.no og kun betale for frakten (39 Kr) så ligger det noen rabattkoder inne på ebay tråden :)

Jeg kjøpte meg nettopp Lancome masara og YSL concealer og betalte kun for frakten! Kjempekjekt :nigo:

Så stikk innom siste side på Den stor ebay-tråden om det virket fristende, utrolig fint at folk sier sånn videre syntes jeg ;)

Takk for tipset, ble et par førjulsgaver på meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, ble et par førjulsgaver på meg selv :)

Jeg må bare mase... Jeg finner ikke koden? Er jeg helt fjern? Fant den store ebay-tråden, men likevel... :( Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare mase... Jeg finner ikke koden? Er jeg helt fjern? Fant den store ebay-tråden, men likevel... :( Noen som kan hjelpe??

Øverst på siste side er et sitert innlegg der kodene er oppgitt. Det er en kode som gir 250 i rabatt og en annen som gir 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little princess

Og en til 100 kr om du ser litt lengre ned på siden :) Jeg registrerte sambo og kjøpte Renati til han og en kjempefin julegave til svigerinnen min, som egentlig kostet 800 men som jeg betalte 350ish for :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger tråden? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Da er to stykk gratis julegaver kjøpt. Er litt usikker på om det blir julegaver til meg eller til noen andre da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er forresten kodene:

Jeg har noen rabattkoder på blush.no hvis noen er intr...

bruker du koden allerblush2012 får du 200,- i rabatt

bruker du koden blushkk2012 får du 250,- i rabatt.

er du med i konkurransen på fremsiden får du en kode som gir deg 100,- rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten kodene:

Jeg har noen rabattkoder på blush.no hvis noen er intr...

bruker du koden allerblush2012 får du 200,- i rabatt

bruker du koden blushkk2012 får du 250,- i rabatt.

er du med i konkurransen på fremsiden får du en kode som gir deg 100,- rabatt.

Genialt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere forresten tenkt noe på influensavaksine? Jeg ble oppfordret til å ta det på helsestasjonen, men jeg vil ikke! Jeg er mye mer redd for eventuelle bivirkninger av vaksina enn om jeg får influensa. Forvirra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...