Citrus Skrevet 3. desember 2012 #1061 Del Skrevet 3. desember 2012 Har dere hatt en fin helg jenter? Min helg har vært helt super - masse besøk, god mat (som stort sett holdt seg nede og som fristet), julemarked, julekos - beste helgen på veeeeldig lenge! Håper dere andre har hatt det fint også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 3. desember 2012 #1062 Del Skrevet 3. desember 2012 Vi har BeSafe Izi Sleep 0-13 kg og er kjempe fornøyd. Det er tungt, men absolutt verd det. De holder til 13 kg og har lang rygg så barnet kan bruke det lenge. Dere må ikke alltid se på kg, for hvis man får en lang unge så vokser dem fort ut av et sete. Hodet må ikke gå over kanten Så et BeSafe sete holder ofte lengre enn maxicosi. Det merket ihvertfall jeg og mine venninner. Jeg er det eneste som har BeSafe og jeg hadde mitt mye lengre. Men det er smak og behag for det er ganske tungt. Men var ikke noe problem her. ____________________________ Nei bilder ville ikke jeg heller tatt, men det er nok fordi jeg ikke trives naken Men har man fin kropp og er komfertabel så er det bare å kjør i vei __________________________________ Helgen har vært veldig fin, men slitsom.. Nå må jeg snart begynne å handle julegaver og ikke minst utstyr til den storebror som skal begynne i barnehagen Den lille i magen får vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. desember 2012 #1063 Del Skrevet 3. desember 2012 Helgen har vært super her! Vi dro i slutten av forrige uke til hjembyen til samboer, shoppet litt mer babyklær og fant faktisk litt nøytralt. Så nå begynner det å komme seg litt. Vi fikk oss en eldre Simo-vogn og voksipose som vil bli brukt til sovevogn på dagen (vi har aaaalt for lang trapp og bakke til hagenivået så å drege opp en vogn der hver dag e uaktuelt) Og den 1.12.12 gikk min kjære ned på kne og fridde! Så nå sitter jeg her å sikler på min nye ring. Jeg kan uten å nøle si at 2012 har vært det beste året på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 3. desember 2012 #1064 Del Skrevet 3. desember 2012 Helgen har vært super her! Vi dro i slutten av forrige uke til hjembyen til samboer, shoppet litt mer babyklær og fant faktisk litt nøytralt. Så nå begynner det å komme seg litt. Vi fikk oss en eldre Simo-vogn og voksipose som vil bli brukt til sovevogn på dagen (vi har aaaalt for lang trapp og bakke til hagenivået så å drege opp en vogn der hver dag e uaktuelt) Og den 1.12.12 gikk min kjære ned på kne og fridde! Så nå sitter jeg her å sikler på min nye ring. Jeg kan uten å nøle si at 2012 har vært det beste året på lenge! Hurra!! Gratulerer så mye med forlovelse - og så på 1. desember (adventselsker som jeg er) - flinke mannen:) Så stas! Og tenk, i 2013 blir du mamma, så det året blir nok ikke så verst det heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. desember 2012 #1065 Del Skrevet 3. desember 2012 Halvveis idag Håper de neste 20 ukene går like fort som de første! Nå har vi også bestilt vogn Det ble Emmaljunga City Cross i mørkeblå. Den kom på 7800 med bag og sportsdel, syntes ikke det var så altfor gale Har dere hatt en fin helg jenter? Grattis med halvveis! Deilig å ha vogn i boks da. Vi har ikke bestilt ennå, men begynner å bli klare. Jeg har lyst på Emmaljunga Edge Duo, mens mannen syns TFK Joggster Twist virket bedre. Vi har en liten bil, og det var bare med nød og neppe vi fikk plass til Edge'en i bagasjerommet. TFK'en blir jo veldig liten, er lett og trille og virker veldig praktisk på alle måter. Men har man falt pladask for Emmaljunga så kan man ikke tenke seg noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. desember 2012 #1066 Del Skrevet 3. desember 2012 Hurra!! Gratulerer så mye med forlovelse - og så på 1. desember (adventselsker som jeg er) - flinke mannen:) Så stas! Og tenk, i 2013 blir du mamma, så det året blir nok ikke så verst det heller:) Takk takk. Det er sant, glemte nesten litt av det at den lille kommer jo i 2013. Blir nok supert det året også, og alle andre. Han hadde planer om å gjøre det 12.12.12, men da er han fortsatt på jobb så egentlig skulle ikke ringen være gyldig før da. Men 1.Desember er å en fin dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. desember 2012 #1067 Del Skrevet 3. desember 2012 Helgen har vært super her! Vi dro i slutten av forrige uke til hjembyen til samboer, shoppet litt mer babyklær og fant faktisk litt nøytralt. Så nå begynner det å komme seg litt. Vi fikk oss en eldre Simo-vogn og voksipose som vil bli brukt til sovevogn på dagen (vi har aaaalt for lang trapp og bakke til hagenivået så å drege opp en vogn der hver dag e uaktuelt)Og den 1.12.12 gikk min kjære ned på kne og fridde! Så nå sitter jeg her å sikler på min nye ring. Jeg kan uten å nøle si at 2012 har vært det beste året på lenge! Wow, gratulerer så masse! Så romantisk! ------------------------- Jeg har også hatt en fin helg, med pinnekjøttmiddag hos venner, julegrantenning og julestemning i bøtter og spann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. desember 2012 #1068 Del Skrevet 3. desember 2012 Wow, gratulerer så masse! Så romantisk! ------------------------- Jeg har også hatt en fin helg, med pinnekjøttmiddag hos venner, julegrantenning og julestemning i bøtter og spann. Tusen takk! Aah, pinnekjøtt! Lurer på om jeg må lage meg det nå til uken. Men burde vel invitere noen på middag så jeg ikke spiser alt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 3. desember 2012 #1069 Del Skrevet 3. desember 2012 Og den 1.12.12 gikk min kjære ned på kne og fridde! Så nå sitter jeg her å sikler på min nye ring. Jeg kan uten å nøle si at 2012 har vært det beste året på lenge! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 3. desember 2012 #1070 Del Skrevet 3. desember 2012 Og den 1.12.12 gikk min kjære ned på kne og fridde! Så nå sitter jeg her å sikler på min nye ring. Jeg kan uten å nøle si at 2012 har vært det beste året på lenge! Gratulerer! Valgte han ringen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 3. desember 2012 #1071 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Vi har BeSafe Izi Sleep 0-13 kg og er kjempe fornøyd. Det er tungt, men absolutt verd det. De holder til 13 kg og har lang rygg så barnet kan bruke det lenge. Dere må ikke alltid se på kg, for hvis man får en lang unge så vokser dem fort ut av et sete. Hodet må ikke gå over kanten Så et BeSafe sete holder ofte lengre enn maxicosi. Det merket ihvertfall jeg og mine venninner. Jeg er det eneste som har BeSafe og jeg hadde mitt mye lengre. Takk for svar, vi heller mest mot besafe selv. Dessuten hadde den ett eller annet quick fix opplegg så den kunne kobles på tfk vogner. Kjekt med utstyr som kan brukes lenge og sammen med annet utstyr. Endret 3. desember 2012 av Myrvandrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 3. desember 2012 #1072 Del Skrevet 3. desember 2012 Helgen har vært super her! Vi dro i slutten av forrige uke til hjembyen til samboer, shoppet litt mer babyklær og fant faktisk litt nøytralt. Så nå begynner det å komme seg litt. Vi fikk oss en eldre Simo-vogn og voksipose som vil bli brukt til sovevogn på dagen (vi har aaaalt for lang trapp og bakke til hagenivået så å drege opp en vogn der hver dag e uaktuelt) Og den 1.12.12 gikk min kjære ned på kne og fridde! Så nå sitter jeg her å sikler på min nye ring. Jeg kan uten å nøle si at 2012 har vært det beste året på lenge! Gratulerer med forlovelse!! Så koselig! Ble du overrasket eller hadde du forventet det? Hvilken type ring er det? 1. Desember er en veldig koselig dato da Har du noen formening om når bryllupet skal stå? (Ikke meningen å bombe deg med spørsmål altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 3. desember 2012 #1073 Del Skrevet 3. desember 2012 Helgen har vært super her! Vi dro i slutten av forrige uke til hjembyen til samboer, shoppet litt mer babyklær og fant faktisk litt nøytralt. Så nå begynner det å komme seg litt. Vi fikk oss en eldre Simo-vogn og voksipose som vil bli brukt til sovevogn på dagen (vi har aaaalt for lang trapp og bakke til hagenivået så å drege opp en vogn der hver dag e uaktuelt) Og den 1.12.12 gikk min kjære ned på kne og fridde! Så nå sitter jeg her å sikler på min nye ring. Jeg kan uten å nøle si at 2012 har vært det beste året på lenge! Så koselig Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. desember 2012 #1074 Del Skrevet 3. desember 2012 Tusen takk alle. For en stund tilbake viste jeg han en ring på nett på hvordan type ring jeg liker. Han var smart å tok vare på det å kontaktet gullsmeden for å få en lik. Jeg hadde et håp om å bli forlovet den 12.12.12, hihi, men siden han er borte da så tenkte jeg ikke noe mer på det. Så ble faktisk ganske så overrasket. Ringen er av hvitt gull med zirkonia. Må det være diamanter? Ringer er jo like fin uansett. Bryllup har vi ikke planer om å ha for alle barna er født. Han fikk være med på sine foreldre sitt så han ønsker at våre barn får samme mulighet. Og vet dere hva, det er ikke noe mer fantastisk enn at han kommer med sine egne ønsker om sånne opplevelser, så jeg er helt betatt av at han tenker sånn jeg. Og det skader ikke at vi får flere år å spare til et fiiiint bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2012 #1075 Del Skrevet 4. desember 2012 Ååh, gratulerer med forlovelse! Må bare sjekke, er det noen av dere Trondheimsboende som skal på første møte på helsestasjonen i Midtby'n på torsdag? Er så spent på hva slags folk det er der, hvor gamle de er og så videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 4. desember 2012 #1076 Del Skrevet 4. desember 2012 Trodde morgenkvalmen snart skulle gitt seg Er så lei av å starte dagen med å spy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 4. desember 2012 #1077 Del Skrevet 4. desember 2012 Ååh, gratulerer med forlovelse! Må bare sjekke, er det noen av dere Trondheimsboende som skal på første møte på helsestasjonen i Midtby'n på torsdag? Er så spent på hva slags folk det er der, hvor gamle de er og så videre Jeg er ikke i Trondheim, men starter barselgrupper der før fødsel? Eller hva opplegg er det for noe? Nysgjerrig.... Trodde morgenkvalmen snart skulle gitt seg Er så lei av å starte dagen med å spy! M-hm! Spy er noe møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2012 #1078 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg vet ikke helt, men jeg ringte dit forrige uke og spurte etter time med jordmor (har ikke bestemt meg for oppfølging av jordmor eller fastlege enda) og da satte hun meg opp på en sånn infogruppe med folk som får barn ca. samtidig, som da er på torsdag. Og siden alle de som var på sykehuset og ventet på UL sammen med meg så så stygt på meg siden jeg var ung (i hvert fall virket det sånn, siden de fleste så ut til å være minst 10 år eldre enn meg) så er jeg meganervøs nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 4. desember 2012 #1079 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ååh, gratulerer med forlovelse! Må bare sjekke, er det noen av dere Trondheimsboende som skal på første møte på helsestasjonen i Midtby'n på torsdag? Er så spent på hva slags folk det er der, hvor gamle de er og så videre Jeg er i Trondheim, men fordi jeg jobbet i Oslo-området de 4 første månedene av svangerskapet fikk jeg ikke ordnet time hos jordmor på helsestasjonen engang da det var fullt (står på venteliste da). Æsj, føler jeg har mistet ganske mye i forhold til oppfølging.. Fastlegen min er liksom spesialist på nervesystem, men nada kontroll på svangerskap. Endret 4. desember 2012 av Myrvandrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 4. desember 2012 #1080 Del Skrevet 4. desember 2012 Ååh, gratulerer med forlovelse! Må bare sjekke, er det noen av dere Trondheimsboende som skal på første møte på helsestasjonen i Midtby'n på torsdag? Er så spent på hva slags folk det er der, hvor gamle de er og så videre Jeg var på det samme på Strindheim helsestasjon, der var jentene i alderen 20-36 Det er ikke en barselgruppe, men vi kunne skrive navn og telefonnr. på en liste som ble kopiert opp og gitt til alle. Fortsatt ingen som har tatt initiativ til noe møte, men er man heldig med gruppa kan det jo bli veldig trivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå