Citrus Skrevet 22. november 2012 #921 Del Skrevet 22. november 2012 Klageposter er looov! Det er derfor vi har denne tråden Jeg har så vanvittig med kramper og slikt i beina for tiden. Må ligge med beina utstrukket på sofaen, ellers føles det som om jeg skal bli gal. Noen tips om hva som kan lindre det noe? Skaffe magnesium, kanskje? Magnesium, banan, kompresjonsstrømper og hyppige, gode uttøyninger hjelper. Jeg får det også ekstra om jeg tar kosttilkudd jeg egentlig ikke behøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 22. november 2012 #922 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg har fortsatt helt syke drømmer og nå begynner det å ta helt av. Forsøker minst å ta livet av noen jeg er glad i en gang per natt, i går natt slo jeg en god barndomsvenninne med en flaske i hodet 140 ganger - men ingenting skjedde (så glad for nettanonymitet akkurat nå, jeg må jo høres gal ut) og i natt har det vært noe lignende + mye sex Sært, sært, sært. Hormoner gi meg fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. november 2012 #923 Del Skrevet 22. november 2012 Takk for tips! Jeg kommer fortsatt ikke over drømmen jeg hadde hvor det viste seg at fødebaggen vi hadde dratt med oss på sykehuset var full av badeender og ingenting annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 22. november 2012 #924 Del Skrevet 22. november 2012 Takk for tips! Jeg kommer fortsatt ikke over drømmen jeg hadde hvor det viste seg at fødebaggen vi hadde dratt med oss på sykehuset var full av badeender og ingenting annet Den var i alle fall uskyldig og til og med relatert til graviditet da:) Jeg høres jo helt skummel ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. november 2012 #925 Del Skrevet 22. november 2012 Til gjengjeld har jeg så lite tålmodighet med folk for tiden at jeg står og spekulerer i hvordan jeg kan kvitte meg med kunder på jobb på ulike måter, i våken tilstand, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 22. november 2012 #926 Del Skrevet 22. november 2012 Til gjengjeld har jeg så lite tålmodighet med folk for tiden at jeg står og spekulerer i hvordan jeg kan kvitte meg med kunder på jobb på ulike måter, i våken tilstand, så... Hva skal man med kunder liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. november 2012 #927 Del Skrevet 22. november 2012 Nettopp! Kan de ikke bare la meg være i fred? Godt jeg bare jobber deltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 22. november 2012 #928 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg har fortsatt helt syke drømmer og nå begynner det å ta helt av. Forsøker minst å ta livet av noen jeg er glad i en gang per natt, i går natt slo jeg en god barndomsvenninne med en flaske i hodet 140 ganger - men ingenting skjedde (så glad for nettanonymitet akkurat nå, jeg må jo høres gal ut) og i natt har det vært noe lignende + mye sex Sært, sært, sært. Hormoner gi meg fred. Jeg har også masse SYKE SYKE SYKE drømmer, ofte voldelige og/eller fulle av sex. Skjønner ikke hvor de kommer fra, og er litt skremt av hva som skjuler seg i underbevisstheten min Drømmene er som regel helt usannsynlige og virkelighetsfjerne, og enkelte morgenener er jeg helt sjokkskadet når jeg våkner. Her om dagen drømte jeg at jeg var visningsassistent og hadde visning på en leilighet. Visningen utviklet seg etter hvert til en orgie hvor jeg var prosjektleder. Jiiizes Vil bare legge til at jeg har helt normale preferanser hva angår sex sånn at dere ikke tror jeg er helt rar Endret 22. november 2012 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 22. november 2012 #929 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg har også masse syke syke syke drømmer, ofte voldelige og/eller fulle av sex. Skjønner ikke hvor de kommer fra, og er litt skremt av hva som skjuler seg i underbevisstheten min Drømmene er som regel helt usannsynlige og virkelighetsfjerne, og enkelte morgenener er jeg helt sjokkskadet når jeg våkner. Godt å høre! Altså, ikke for deg, men for meg Blir helt satt ut av at jeg skaper disse tingene oppi hodet mitt, ikke alt jeg forteller mannen min heller, det er bare for crazy. Men men.. ellers er jeg ganske så snill av meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 22. november 2012 #930 Del Skrevet 22. november 2012 Samme her... drømmer mye om sex og ikke minst ekser..hehe.. Og så snakker jeg masse i søvnet og lager rare lyder. Var akkurat det samme sist også. Veldig rart hva en graviditet gjør med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 22. november 2012 #931 Del Skrevet 22. november 2012 Ååh disse drømmene plager meg så! Får ikke sove normalt, er blitt avhengig av tegnefilmer på Netflix når jeg våkner stiv på natten etter syke syke drømmer. Alt virker så himla ekte ut! Den jeg hadde igår tok kaka av alt jeg har drømt tidligere. Fosterposen med babyen kom ut, spratt rundt som en sprettball og sprakk. Borte ble babyen. Hvorfor må man ha så teite drømmer? Og sexdrømmer ja, mye av de og. Men jeg tenker at det henger sammen med at det begynner å bli en stund siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 22. november 2012 #932 Del Skrevet 22. november 2012 Hehe, må le litt når jeg leser om drømmene deres. Godt å høre at det ikke bare er jeg som har psycho drømmer. Her om dagen drømte jeg at det plutselig var to av kjæresten min, og den ene hadde ansikt både på fram- og baksiden av hodet. Hva skjer oppe i hjernen min?? Lille snuppa turner masse rundt i magen nå, og særlig når jeg skal sove. Var nesten så jeg ikke fikk sove i går pga all aktiviteten. Og når jeg ligger på siden sparker hun masse ned i madrassen, kjennes det ut som. Det er bare koselig da, og betryggende ikke minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 22. november 2012 #933 Del Skrevet 22. november 2012 Mageboeren min er en gutt og fortsatt frisk og fin Morkaken ligger bak så det er nok bevegelser jeg har kjent, selv om de ikke har tatt seg opp så mye som forventet. Jeg kjenner det stort sett der buksa strammer, og han gir seg gjerne etter et par spark. Mannen gleder seg til å kjenne spark, så får håpe den lille sparker på samme plass over lengre tid snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 22. november 2012 #934 Del Skrevet 22. november 2012 Isrose: Gratulerer med gutt i magen:) Så bra alt var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 22. november 2012 #935 Del Skrevet 22. november 2012 Mageboeren min er en gutt og fortsatt frisk og fin Morkaken ligger bak så det er nok bevegelser jeg har kjent, selv om de ikke har tatt seg opp så mye som forventet. Jeg kjenner det stort sett der buksa strammer, og han gir seg gjerne etter et par spark. Mannen gleder seg til å kjenne spark, så får håpe den lille sparker på samme plass over lengre tid snart Gratulerer med en liten i magen! Og velkommen i guttegjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 23. november 2012 #936 Del Skrevet 23. november 2012 Skal si magen vokser for tiden, skulle tro babyen var overlykkelig over å endelig få litt mat og suger til seg alt den kan Jeg har like stor mage nå som jeg hadde i 7. mnd med nr 1. Når jeg ligger på rygg har jeg ingen navel lenger. Er litt morsomt da, men tar litt tid å vende sge til konefasongen:) Blir ikke bedre at jeg har så kraftige kynnere og vondt i bekken at jeg går om om jeg skulle vært 90 år for tiden. Akk, så fresh! Har dere bestemt navn? Vi har, og bruker navnet nå i og med at vi vet at det blir jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. november 2012 #937 Del Skrevet 23. november 2012 Vi har to navn for hvert kjønn, men bruker dem ikke i frykt for at noen skal få vite dem. Jeg er livredd for at noen skal si noe negativt om dem. Dessuten er alle så nysgjerrige Mulig det endrer seg etter ultralyden på mandag, vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 23. november 2012 #938 Del Skrevet 23. november 2012 Mageboeren min er en gutt og fortsatt frisk og fin Morkaken ligger bak så det er nok bevegelser jeg har kjent, selv om de ikke har tatt seg opp så mye som forventet. Jeg kjenner det stort sett der buksa strammer, og han gir seg gjerne etter et par spark. Mannen gleder seg til å kjenne spark, så får håpe den lille sparker på samme plass over lengre tid snart Gratulerer med en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 23. november 2012 #939 Del Skrevet 23. november 2012 Vi har to navn for hvert kjønn, men bruker dem ikke i frykt for at noen skal få vite dem. Jeg er livredd for at noen skal si noe negativt om dem. Dessuten er alle så nysgjerrige Mulig det endrer seg etter ultralyden på mandag, vi får se! Ja, vet du hva - det forstår jeg godt. Til første barn hadde vi valgt et jentenavn vi begge synes er kjempefint og er oppkalling etter min manns bestemor, men responsen? Bare negativt! Og jeg ble ganske sjokkert, hadde aldri falt meg inn å snakke negativt om et navn noen allerede hadde valgt. Det ødela desverre hele navnet for oss og vi valgte til slutt et annet. Denne gangen hadde vi et klart guttenavn som vi elsker, elsker, elsker! Men aldri får brukt:( Og responsen fra enkelte da vi sa det var jente i magen? Å, så bra, haha, dere hadde jo ikke noe fint guttenavn. (Hva skjer med verden? Frekke frekke mennesker) Fortsatt lei meg for akkurat det der, for meg er det faktisk en sorg å ikke kunne bruke guttenavnet. Vi har aldri vært mer enige om et navn:) Navnet vi har valgt nå er vi stolte av og gir ikke andre mulighet en gang til å kommentere det, vi har valgt, sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. november 2012 #940 Del Skrevet 23. november 2012 Fy søren så frekke folk er! Nå er jeg enda mer glade for at vi velger å holde det skjult. Når knertiknerten blir født har han eller hun det navnet vi har valgt, og da får folk bare holde meningene sine for seg selv! Jeg er så nærtagende for tiden at jeg rett og slett ikke tror at jeg hadde taklet negative kommentarer på de navnene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå