Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere andre som har fått vondt mellom beina? :fnise: Altså, for å prøve å forklare: det er en stikkende, øm, dunkende følelse som setter seg i skambenet, helt bak mot halebeinet og oppover i sjeden... Føles ut som om babyene hode står i åpningen om dere skjønner. (Beklager litt intime detaljer)

Er det bare jeg som opplever dette? Har lest om det og det er vist tegn på bekkenløsning som legger seg i symfysen :klo: Det er heldigvis ikke konstant, men når det kommer! Hærrejesus, får lyst å legge med ned umiddelbart.

Nei, har ikke opplevd det du beskriver, får bare vondt i korsryggen med smerter som stråler nedover beina liksom, men ser det i sammenheng med at jeg har en jobb hvor jeg må stå mye på hardt underlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little princess

Takk for svar dere! :) Fint å vite om det er vanlig eller om det er jeg som forfaller.. Men jeg har googlet litt rundt og det er visst "vanlig" å ha vondt mellom bena, men kanskje ikke så tidlig som jeg er nå bare. Skal til legen i morgen, så får høre hva han sier om det.

I dag er jeg i uke 20 og dermed halvveis i svangerskapet! :strix: Kan ikke tro at det har gått så fort som dette! Ikke lenge igjen nå jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! :) Fint å vite om det er vanlig eller om det er jeg som forfaller.. Men jeg har googlet litt rundt og det er visst "vanlig" å ha vondt mellom bena, men kanskje ikke så tidlig som jeg er nå bare. Skal til legen i morgen, så får høre hva han sier om det.

I dag er jeg i uke 20 og dermed halvveis i svangerskapet! :strix: Kan ikke tro at det har gått så fort som dette! Ikke lenge igjen nå jo :ler:

Hurra for halvveis! :strix:

Ja, ukene raser av gårde! Jeg ble i tillegg satt 9 dager frem, så jeg er 22 uker i morgen :hakeslepp:

Det er kanskje ikke så rart magen begynner å bli stor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på Asos.com og kjøpt meg kjoler til julesesongen! Det var sååå mye fint der inne, selv om jeg synes mye var i korteste laget. Jeg er ikke så innmari fan av lårkorte kjoler da jeg synes det er stress når man skal sitte, særlig på barkrakker og sånt.

Jeg bestilte meg uansett to kjoler: denne og denne :strix:

Nå gjenstår bare å finne noen fine sko med en bitteliten hæl til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden flyr! Gratulerer med halvveis! :hoppendeglad:

Jeg har å bestilt to kjoler derifra. Gleder meg til å få de. :)

Hvilke kjoler bestilte du?

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little princess

Nå har jeg vært inne på Asos.com og kjøpt meg kjoler til julesesongen! Det var sååå mye fint der inne, selv om jeg synes mye var i korteste laget. Jeg er ikke så innmari fan av lårkorte kjoler da jeg synes det er stress når man skal sitte, særlig på barkrakker og sånt.

Jeg bestilte meg uansett to kjoler: denne og denne :strix:

Nå gjenstår bare å finne noen fine sko med en bitteliten hæl til :jepp:

Takk! :strix:

De har veldig mye fint på Asos altså! Kjolene var skikkelig fine Frk. Vims! :jepp: Må se litt innpå der jeg å.. Jeg kan ikke ha så lange kjoler som du har kjøpt deg, da kommer jeg til å se ut som en Hobbit.

Jeg er 165 lang, så jeg er ikke så kort, men jeg har korte bein :ler: så da kler jeg litt kortere kjoler best.

Har du kommer til uke 22 allerede virkelig? Tiden flyr jo!

Ja tiden flyr! Gratulerer med halvveis! :hoppendeglad:

Jeg har å bestilt to kjoler derifra. Gleder meg til å få de. :)

Takk! :hoppendeglad:

Virker som om "alle" har bestilt kjoler på Asos om dagen, må nesten slenge meg rundt jeg å, slik at jeg får klærne til julebordene jeg skal på tidligi desember :)

Endret av Little princess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med uke 20 og et rykk opp til uke 22.

Ser jeg burde begynne å tenke på å finne finklær til julebordsesongen selv. Flott nettbutikk med masse fine kjoler, den har vært ukjent for meg fram til nå.

Endret av Myrvandrer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte disse to,

http://www.asos.com/...clr=Black/cream

http://www.asos.com/...ort=-1&clr=Pink

Hvordan det er med frakt der er jeg usikker da det er første gang jeg bestiller fra asos. Men det kom ikke opp noe da jeg betalte.

Så fine kjoler! :jepp:

Frakt er gratis, men man må betale toll og moms: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettshopping er farlig.... Vips så var en annen kjole på vei hjem i posten også :sjenert:

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jaja. Jeg har sett på andre nettbutikker og H&M uten lykke. Så det får bare være. Vil stråle i julen med mage. ;)

Helt enig. Synes heller ikke det ble noen upris iberegnet moms og toll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var kul! :icon_lol:

Takk :)

Jeg synes det er viktig å føle seg fin selv om man er gravid. Spesielt når man eser ut i både den ene og den andre retningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg synes det er viktig å føle seg fin selv om man er gravid. Spesielt når man eser ut i både den ene og den andre retningen ;)

Det er sant. Syns ikke man skal legge skjul på at man blir større og heller nyte den tiden selv med mange kilo ekstra. ;) Man er fin uansett! Værtfall om man finner slike kule kjoler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shoppingfeber er smittsomt! :lur: Kjempefine kjoler dere har kjøpt!! :jepp: Åååå man vil bare ha mer når man først begynner. :fnise: Jeg har kjøpt denne også, litt mer hverdagslig kjole. Gleder meg til kjolene mine kommer, håper virkelig jeg har valgt riktig størrelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der så fint med kjole og litt tykk strømpebukse på vinteren. :)

Nå må jeg bare si ENDELIG! Mannen er ferdig med det verste av garasjearbeidet som har vært hver dag siden i sommer. Så fra nå av er det slutt på 8-10t ute med ombygging i friperiodene. Mer tid til å være sammen å glede oss til barnet kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte kjoler dere har funnet dere :) Jeg er ikke "kjoleperson", så er usikker på hva jeg skal ha på meg i jula. Vanligvis ender det med kjole likevel, jeg tør bare ikke kjøpe klær enda. Jeg er stor i utgangspunktet og har foreløpig bare gått opp rundt 1 kilo (jeg :spy: en del...), så har ikke typisk babymage og mine vanlige klær passer fortsatt. Mamma påstår at magen plutselig popper rundt sjette måned (altså rundt julaften...) om jeg er som henne, så er spent på om det stemmer.

Jippi for halvveis til alle som er der og meg selv :duskedame:

Jeg er også sykemeldt (2 uker fra i dag) pga oppkast, konstant forkjølelse siden august og en leder (ikke min sjef, men nærmeste leder i det daglige) som ikke synes det var spesielt morsomt at jeg først gikk hen og ble gravid, for så å si opp jobben til fordel for en annen så hun har derfor valgt meg til sin personlige hakkekylling...

Gleder meg til huset er ferdig oppusset så jeg kan begynne å handle babyting, innrede stue/kjøkken/gang/soverom/bad og pynte til jul i eget hus :nisse:

Ønsker dere alle en super helg når dere kommer så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid utrolig deilig å bli ferdig med en sånn oppussings-/ombyggingsperiode. :) Jeg går inn i en sånn nå, men heldigvis skal vi ha folk til å gjøre en del, så da blir vi nok fort ferdig. Gleder meg masse til å innrede barnerom og pynte til jul. :rodmer:

Syns at du har en så slem leder, Hymy. Håper det bare preller av på deg. :Nikke: Grattis med halvveis, så stas! :)

God fredag og god helg til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...