Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk kjempefint, alt så fint ut, og jeg ble flyttet 9 dager frem :) Og så har jeg en liten :babygutt: i magen! :hjerte::strix::hjerte:'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Det gikk kjempefint, alt så fint ut, og jeg ble flyttet 9 dager frem :) Og så har jeg en liten :babygutt: i magen! :hjerte::strix::hjerte:'

Gratulerer med en liten gutt! :strix::hjerte: Så utrolig herlig!

Var du på Ullevål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en liten gutt! :strix::hjerte: Så utrolig herlig!

Var du på Ullevål?

Ja, vi var på Ullevål. Tok du ul der du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Ja, vi var på Ullevål. Tok du ul der du og?

Jepp, vi var der sist torsdag på ul ja. Du har søkt om fødeplass der også da? Hva ble den nye terminen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en frisk liten :babygutt: ! :strix: Jeg hadde det faktisk på følelsen, selvom jeg glemte å si det til deg! :fnise:

Var det lett å se at det var gutt forresten? Bare lurer fordi jordmoren vår var litt vag når det gjaldt kjønn på babyen vår, hun virket ganske usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :-) Mammahjertet mitt vokste enda noen hakk på ul i dag :hjerte:

Jordmor var skråsikker på at det var gutt ja, vi så den lille tissetassen klart og tydelig :fnise: Kjære spurte også om det var noen tvil, og det var det visst ikke!

Ny termin er 17 mars, selv om jeg er i tvil om det er riktig siden jeg både testet etter el og kun hadde en runde i høyet hvor vi ikke hoppet av i svingen. På den andre siden ble kjære født 2 uker for tidlig, så kanskje det er arvelig å vokse litt fort i starten :-) Egentlig er det der samme for meg bare jeg ikke ble flyttet bakover.

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vi var der sist torsdag på ul ja. Du har søkt om fødeplass der også da? Hva ble den nye terminen din? :)

Ja, har fødeplass der også. Ny termin er 17 mars :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en frisk liten :babygutt: ! :strix: Jeg hadde det faktisk på følelsen, selvom jeg glemte å si det til deg! :fnise:

Var det lett å se at det var gutt forresten? Bare lurer fordi jordmoren vår var litt vag når det gjaldt kjønn på babyen vår, hun virket ganske usikker.

Hadde på følelsen at det var en liten guttebebbis i magen min jeg også, veldig morro at det stemte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :)

De pleier som regel å være ganske sikre hvis de ser en gutt. Sjelden de sier gutt og det faktisk er jente. Det skjer oftere andre veien. De tror det er jente, men så viste det seg å være gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Little princess

Er det noen av dere andre som har fått vondt mellom beina? :fnise: Altså, for å prøve å forklare: det er en stikkende, øm, dunkende følelse som setter seg i skambenet, helt bak mot halebeinet og oppover i sjeden... Føles ut som om babyene hode står i åpningen om dere skjønner. (Beklager litt intime detaljer)

Er det bare jeg som opplever dette? Har lest om det og det er vist tegn på bekkenløsning som legger seg i symfysen :klo: Det er heldigvis ikke konstant, men når det kommer! Hærrejesus, får lyst å legge med ned umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som har fått vondt mellom beina? :fnise: Altså, for å prøve å forklare: det er en stikkende, øm, dunkende følelse som setter seg i skambenet, helt bak mot halebeinet og oppover i sjeden... Føles ut som om babyene hode står i åpningen om dere skjønner. (Beklager litt intime detaljer)

Er det bare jeg som opplever dette? Har lest om det og det er vist tegn på bekkenløsning som legger seg i symfysen :klo: Det er heldigvis ikke konstant, men når det kommer! Hærrejesus, får lyst å legge med ned umiddelbart.

Ikke helt det samme. Men jeg har fått vondt ved halebeinet, som kan bli skikkelig ille til tider. Og det kan være vondt uansett om jeg sitter, går eller ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke akkurat det samme jeg heller, men jeg har vondt bak ved halebenet og i "skinka" på begge sider, og så har jeg en verking foran på venstre side av skambenet som kommer og går. Har også begynt å få litt stråling på innsiden av lårene. Men enn så lenge så er det ikke så vondt at det plager meg i hverdagen, men jeg får vel snart ta meg en tur til legen og få en henvisning til behandling, så det ikke utvikler seg til noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjent akkurat det, men har noen ganger stikninger som kjennes ut som de kommer fra skjeden. Det tror jeg kanskje er en type ligamentsmerter. :vetikke: Har også hatt litt vondt rundt halebeinet. Har ikke kjent noe i symfysen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...