Gjest Little princess Skrevet 9. september 2013 #3461 Del Skrevet 9. september 2013 Enig! Jeg har vært nysgjerrig i over ett år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 9. september 2013 #3462 Del Skrevet 9. september 2013 Skal ikke nekte for at jeg har vært nysgjerrig ja For særlig dere Trondheimsboere har jeg tatt megselv i å fundere på om jeg havnet i samme barselgrupp, babysvømming etc. med dere uten å være klar over det Mormor deler om seg med godene her, nå har hun smittet meg og vesla med forkjølelse. Jenta våkner opp titt og ofte og hylgråter fordi hun er tett i nesa og hun klarer bare å sovne igjen om hun får ligge på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 10. september 2013 #3463 Del Skrevet 10. september 2013 Nysgjerrigheten tar overhånd, blir med jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 10. september 2013 #3464 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg vurderer det, men må tenke litt til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. september 2013 #3465 Del Skrevet 10. september 2013 Det er naturligvis helt lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 10. september 2013 #3466 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg blir ikke med, selv om det hadde vært morsomt. Kos dere jenter;)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. september 2013 #3467 Del Skrevet 11. september 2013 Hadde vært morsomt å møtt dere også der, men skjønner om dere ikke vil. Jeg sliter enormt med søvn. Har alltid sovet lett og nå er det blitt ennå værre. Våkner sikkert 1-2 gang i timen hver natt. Utrolig irriterende når vesla sover som en stein natten igjennom. Så vi vurderer å ta henne over på eget rom. Da vil jeg forhåpentligvis ikke våkne av hver lille lyd hun lager i søvne. Noen som har innspill på dette? Er det alt for tidlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. september 2013 #3468 Del Skrevet 11. september 2013 Kusinen min flyttet sønnen sin over på eget rom da han var tre måneder, det gikk fint for dem Skulle gjerne gjort noe lignende. Men vi har bare et soverom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 11. september 2013 #3469 Del Skrevet 11. september 2013 Hadde vært morsomt å møtt dere også der, men skjønner om dere ikke vil. Jeg sliter enormt med søvn. Har alltid sovet lett og nå er det blitt ennå værre. Våkner sikkert 1-2 gang i timen hver natt. Utrolig irriterende når vesla sover som en stein natten igjennom. Så vi vurderer å ta henne over på eget rom. Da vil jeg forhåpentligvis ikke våkne av hver lille lyd hun lager i søvne. Noen som har innspill på dette? Er det alt for tidlig eller? Jeg ville flyttet hevne på eget rom jeg! Syntes ikke det er tidlig når hun nærmer seg 6 mnd Ville gjort det selv snart, men vi har også kun ett soverom.. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. september 2013 #3470 Del Skrevet 11. september 2013 Okei. Tror vi skal prøve oss på det inatt. Satser på at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 11. september 2013 #3471 Del Skrevet 11. september 2013 Ånei. Jeg har en pregnancy scare nå.. (Skal vel egentlig godt gjøres å bli gravid når jeg kan telle på en hånd antall ganger vi har hatt sex siden fødselen ) Men jeg har ei smått synsk tante som alltid drømmer baby når det er noen som er gravide i slekta, og hun kom til meg og spurte meg her om dagen. Hun hadde nemlig drømt om en liten gutt som er på vei. Hun drømte om A også, ringte meg og spurte om jeg var gravid ei uke før den positive testen lyste mot meg Men jeg går jo ikke på noe prevensjon, så det kan jo være.. Guuud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 11. september 2013 #3472 Del Skrevet 11. september 2013 Oi, så skummelt! Kjente litt på den angsten selv for en stund siden, og det var med meget blandede følelser. Har du noen tester liggende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. september 2013 #3473 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Jeg er over to uker forsinket nå, men testen var negativ i helgen Har de siste dagene følt meg småsvimmel og uggen, og veldig slapp. Men jeg satser på at det bare er hodet mitt som tøyser med meg. Endret 11. september 2013 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 11. september 2013 #3474 Del Skrevet 11. september 2013 Oi, så skummelt! Kjente litt på den angsten selv for en stund siden, og det var med meget blandede følelser. Har du noen tester liggende da? Nei, hadde en haug fra ebay men de ga jeg bort etter jeg ble gravid. Trengte jo ikke de mer liksom! Så feil kan man jo ta.. Tror jeg får bestille noen. Men om jeg er gravid så blir det jo overhodet ikke aktuelt med abort, klarer ikke tanken engang. Så da får det stå til! Neida, jeg er nok ikke gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 11. september 2013 #3475 Del Skrevet 11. september 2013 Åj så spennende da.. Må teste snart da:) venter i spenning;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 11. september 2013 #3476 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Morsomt at vi er der igjen. Begynner med tester Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, men abort er uaktuelt her også. Men med spiral så skal det vell godt gjøres! Begynner å angre litt på at jeg fikk satt den inn. Null sexlyst og føler jeg er litt bitchy mot mannen. Whoops! Endret 11. september 2013 av stine889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 11. september 2013 #3477 Del Skrevet 11. september 2013 Vet ikke om det med null sexlyst og bitching har noe med spiralen å gjøre altså. Jeg har iallefall ingen spiral å skylde på Lunta mi er latterlig kort om dagen, og det skal nesten ikke mer til enn at kjære kremter litt høyt før min indre kjeftesmelle setter i gang. Heldigvis har jeg relativt god selvbeherskelse, for jeg ser jo (i ettertid) at jeg ikke er helt rimelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. september 2013 #3478 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg har ikke startet på noe prevansjon ennå, og null sexlyst og bitching er litt for mye hverdag her når samboer er hjemme. Meeen når han drar på jobb så savner jeg han sååå masse og har plutselig en volsom sexlyst. For å være helt ærlig her, det er lettere å være alene enn når samboer er hjemme. Det går mye i irritasjon for han ødelegger systemet mitt, roter og hjelper ikke nok til iforhold til den ekstra ryddingen han gir meg. Bah. Så vi er på flyttefot i løpet av starten av 2014 for en bedre jobb for han og utdanning for meg. Blir spennede og forhåpentligvis en mer normal hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 11. september 2013 #3479 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg startet med piller... men jeg klarer rett og slett ikke å ta de. Jeg roter de bort, reiser fra dem når vi skal på tur etc. Sånn har jeg alltid vært, har vært mange bekymrede runder med forsinket mens, og i fjor kan jeg vel si at det var med god grunn Har gått å følt på den "kan jeg være gravid igjen" følelsen selv. Jeg bruker ikke å være uvell, men i forrige uke var jeg skikkelig kvalm og jeg reagerte ekstra på lukter rundt meg, sånn type alt lukter fryktelig vondt (sånn hadde jeg det under svangerskapet også). MEEEEEN... jeg tørr ikke å teste. Vi har ikke hatt så fryktelig mye sex siden fødselen, pluss at vi for en stor del har brukt kondom og det jeg trodde var mensen i mai ble med en liten blødning.. Så for min del er det nok bare innbildning, men om det mot all formodning skulle være noe er ikke abort et alternativ for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 12. september 2013 #3480 Del Skrevet 12. september 2013 Haha ja altså, her ER det spiralen som gjør det! Greit å ha noe å skylde på. Nesten som at jeg vil ta den ut igjen, men tror det bare blir pille-tull her også. Også var den jo ikke billig heller! Får vente å se det an litt :-) Har hatt sexlyst etter fødselen men nå er den bare helt borte. Blir nesten dårlig av å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå