Smørblomst82 Skrevet 4. juli 2013 #3161 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Så lenge ho ikke har feber og får i seg melk så hadde jeg sett det an. Hvis allmentilstanden er bra så er det nok bare et engangstilfelle. Men følg uansett magefølelsen din:) Endret 4. juli 2013 av Smørblomst82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusleline Skrevet 5. juli 2013 #3162 Del Skrevet 5. juli 2013 Vår kastet også opp, tre ganger på noen timer. Startet med magevondt fra tidlig morgen som varte i mange timer, men spiste greit og hadde våte bleier. Da vi begynte å lure på om vi skulle ringe legevakt kom plutselig smilet igjen, og gutten ble mer seg selv igjen. Merkelige greier, kjenner små barn som har blitt dehydrert veldig fort, så ring en gang for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 6. juli 2013 #3163 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Her ble det med den ene gangen, takklov for det. Fulgte hele tiden med på temperatur og allmenntilstanden og hun var i fin form resten av dagen. Haha gubben er festelig gitt. Jeg har knapt sovet siden 02:30 i natt, kl 07 spør jeg om han ikke kan bytte bleie. Svaret jeg fikk fra han som hadde sovet hele natten var "kan ikke du gjøre det, jeg vil sove litt lenger". Endret 6. juli 2013 av Myrvandrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 6. juli 2013 #3164 Del Skrevet 6. juli 2013 Her ble det med den ene gangen, takklov for det. Fulgte hele tiden med på temperatur og allmenntilstanden og hun var i fin form resten av dagen. Haha gubben er festelig gitt. Jeg har knapt sovet siden 02:30 i natt, kl 07 spør jeg om han ikke kan bytte bleie. Svaret jeg fikk fra han som hadde sovet hele natten var "kan ikke du gjøre det, jeg vil sove litt lenger". Oh nooo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 7. juli 2013 #3165 Del Skrevet 7. juli 2013 Myrvandrer: det kunne fort min mann også funnet på å sagt så føler med deg! Da skal du bare si: ikke faen, kom deg opp! ------------------------ Det er så deilig vær om dagen og vi har kost oss så masse. Frøken er så utrolig snill og lett å ha med på tur. Hun gir nesten ikke lyd fra seg. Sover, spiser, smiler og prater. I helgen sov hun hver dag fra 22.30-08.30 uten å våkne:) og i engen seng. Håper dette fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 8. juli 2013 #3166 Del Skrevet 8. juli 2013 Myrvandrer: det kunne fort min mann også funnet på å sagt så føler med deg! Da skal du bare si: ikke faen, kom deg opp! ------------------------ Det er så deilig vær om dagen og vi har kost oss så masse. Frøken er så utrollig snill og lett å ha med på tur. Hun gir nesten ikke lyd fra seg. Sover, spiser, smiler og prater. I helgen sov hun hver dag fra 22.30-08.30 uten å våkne:) og i engen seng. Håper dette fortsetter! Herlighet! Skulle gitt mye for bare en sånn natt Her har hun ikke sovet mer enn maks 4 timer i strekk ennå, og det er den lengste. Etter det våkner hun hver 2 time utrolig slitsomt. Men heldigvis ikke noe grining om natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. juli 2013 #3167 Del Skrevet 8. juli 2013 Her hadde vi noen netter med opp til 8 timers søvn, men de siste ukene har det vært 2-4 timer mellom hver mating, kanskje 5 en sjelden gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. juli 2013 #3168 Del Skrevet 9. juli 2013 Når er det vanlig at de sover en hel natt i strekk? Vesla her sover 10-12t i strekk hver natt og det har hun nå gjort i to måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 9. juli 2013 #3169 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er jo kjempe bra asanti:) har nok funnet rytmen sin hun da. Nå har vesla begynt med en oppvåkning kl 05 ca for litt mat. Men sovner av seg selv raskt og sover til ca 9. Hun er helt ulik sin bror. Han sover enda ikke hele natten hvis han ikke får sove i vår seng:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. juli 2013 #3170 Del Skrevet 9. juli 2013 Hun har en fin rytme på natten ja. Men vi sliter med å finne noe til dagen. :/ Da er hun ikke like flink til å sovne av seg selv når jeg legger henne ned for en lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 9. juli 2013 #3171 Del Skrevet 9. juli 2013 Haha gubben er festelig gitt. Jeg har knapt sovet siden 02:30 i natt, kl 07 spør jeg om han ikke kan bytte bleie. Svaret jeg fikk fra han som hadde sovet hele natten var "kan ikke du gjøre det, jeg vil sove litt lenger". Han skal ha for at han er modig da Det var litt sånne tendenser hos oss noen ganger, men så begynte jeg å gjøre det til en morgenrutine å fortelle kjære hvor mye jeg er våken i løpet hver natt, og vips så begynte han å ta tassen mer om morgenen. Han var nok ikke klar over hvor mye jeg tok tassen om natten der han lå og snorket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. juli 2013 #3172 Del Skrevet 9. juli 2013 Han skal ha for at han er modig da Det var litt sånne tendenser hos oss noen ganger, men så begynte jeg å gjøre det til en morgenrutine å fortelle kjære hvor mye jeg er våken i løpet hver natt, og vips så begynte han å ta tassen mer om morgenen. Han var nok ikke klar over hvor mye jeg tok tassen om natten der han lå og snorket Samme her I dag tidlig lå vesla å skravlet i senga, og viste med hele seg at hun var klar for å starte dagen. Men siden jeg har fått max 2 timer sammenhengene søvn i natt, så var jeg ikke særlig lysten på å stå opp. Så jeg pisket jeg mannen opp med henne. Han spratt ut av senga når han hørte tonefallet mitt, det var ikke mye forhandlingsmuligheter der Frøkna fikk 3 mnd vaksinene sine i dag, hun gråt sine modige tårer og det var like før mor satte seg ned å gjorde det samme Stakkar pia mi.. Hun fikk en reaksjon på vaksinene også, så nå ligger hun på meg å sover med 38 i feber. Heldigvis var helsesøsteren smart å minnet oss på å kjøpe Paracet i tilfelle feberen kom, noe den gjorde. Så mini fikk seg en stikkpille og sovnet på fanget mitt. Stakkar lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 9. juli 2013 #3173 Del Skrevet 9. juli 2013 Frøkna fikk 3 mnd vaksinene sine i dag, hun gråt sine modige tårer og det var like før mor satte seg ned å gjorde det samme Stakkar pia mi.. Hun fikk en reaksjon på vaksinene også, så nå ligger hun på meg å sover med 38 i feber. Heldigvis var helsesøsteren smart å minnet oss på å kjøpe Paracet i tilfelle feberen kom, noe den gjorde. Så mini fikk seg en stikkpille og sovnet på fanget mitt. Stakkar lita Tassen min fikk også en reaksjon på sprøyta og var pjusk i 2-3 dager. Mye kos og soving på bryster til mamma de dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 9. juli 2013 #3174 Del Skrevet 9. juli 2013 Frøkna fikk 3 mnd vaksinene sine i dag, hun gråt sine modige tårer og det var like før mor satte seg ned å gjorde det samme Stakkar pia mi.. Hun fikk en reaksjon på vaksinene også, så nå ligger hun på meg å sover med 38 i feber. Heldigvis var helsesøsteren smart å minnet oss på å kjøpe Paracet i tilfelle feberen kom, noe den gjorde. Så mini fikk seg en stikkpille og sovnet på fanget mitt. Stakkar lita Tassen min fikk også en reaksjon på sprøyta og var pjusk i 2-3 dager. Mye kos og soving på bryster til mamma de dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. juli 2013 #3175 Del Skrevet 9. juli 2013 Tassen min fikk også en reaksjon på sprøyta og var pjusk i 2-3 dager. Mye kos og soving på bryster til mamma de dagene Hun har grått så tårene sprutet i en time nå, men hun holder endelig på å sovne på fanget igjen nå da. Sikkert utmattet stakkar lita. Hun har vært utrolig pjusk i hele dag, så håper hun er bedre i morgen.. Selvfølgelig er mannen på jobb i kveld, så jeg må holde fortet her alene. Puh. Jeg må foresten være kjip å si at jeg håper dette blir en overskyet og mild sommer Vesla sover lett som en fjær når det er varmt og hun blir utrolig varm av seg, så jeg syntes det er litt trasig med varme nå egentlig jeg. 'Flaks' det er meldt kjempevær i Oslo i en uke nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. juli 2013 #3176 Del Skrevet 9. juli 2013 Varmen er slitsom for oss i Tønsberg også. Men nå har jeg kjøpt kladder på apoteket, så nå blir det mye naken baby uten å måtte bekymre oss for tiss over alt! Kom over boken og appen Wonder weeks, utrolig fascinerende! Og veldig mye passer på S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 9. juli 2013 #3177 Del Skrevet 9. juli 2013 Varmen er slitsom for oss i Tønsberg også. Men nå har jeg kjøpt kladder på apoteket, så nå blir det mye naken baby uten å måtte bekymre oss for tiss over alt! Kom over boken og appen Wonder weeks, utrolig fascinerende! Og veldig mye passer på S! Kladder er geniale vi har brukt det i bilstolen til vesla når vi har vært på babysvømming. I Trondheim er det ikke så varmt nå, men spent på været når jeg reiser til Hedmark i morgen for organisering av dåp nå førstkommende søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 10. juli 2013 #3178 Del Skrevet 10. juli 2013 Vi skal på helsestasjonen og ta 3 mnd sprøytene idag, gruer meg. Er det lett å merke det hvis de får feber, eller må man bare kontrollmåle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 10. juli 2013 #3179 Del Skrevet 10. juli 2013 Vi skal på helsestasjonen og ta 3 mnd sprøytene idag, gruer meg. Er det lett å merke det hvis de får feber, eller må man bare kontrollmåle? Jeg merket det med en gang, vesla ble helt forandret. Sur, gråt mye plutselig og ingenting var bra nok, noe som er helt uvanlig for henne. Målte feberen igjen nå og den er fortsatt kutt høy, den ligger på 37,8 nå da så litt nedgang har det heldigvis vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. juli 2013 #3180 Del Skrevet 10. juli 2013 Vi slapp feber og urolig baby etter vaksinen, heldigvis. Og vi slipper sol og varme. Her har vi deilig høstvær med regn og vind. Mannen har ferie og aleneansvaret for vesla i disse dager da jeg har vært på tidenes tannlege besøk. Bye bye til alle visdomstennerne! De to koser seg masse og jeg er overlykkelig for at hun har en så flink og engasjert pappa. Smelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå