Smørblomst82 Skrevet 30. juni 2013 #3141 Del Skrevet 30. juni 2013 Klart det! Fordi det bare er 3 mnd til jeg skal tilbake i jobb - og fordi sist gang vi begynte med noe mme ville ikke den lille ha pupp noe mer etter en kort stund, ser for meg at denne vesla er ganske lik på det punktet. Okay da skjønner jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 30. juni 2013 #3142 Del Skrevet 30. juni 2013 Nå tror jeg at jeg har fått mensen igjen allerede!! Og blå ob var plutselig for liten:( datt bare ut... Tok lang tid før mensen kom tilbake sist.. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 1. juli 2013 #3143 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Så merkelig.. i fjor på denne tiden var jeg enda uvitende om at litt av meg og litt av samboeren hadde smelte sammen og begynt en utrolig reise fram til et fiks ferdig menneske. Endret 1. juli 2013 av Myrvandrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 1. juli 2013 #3144 Del Skrevet 1. juli 2013 Så merkelig.. i fjor på denne tiden var jeg enda uvitende om at litt av meg og litt av samboeren hadde smelte sammen og begynt en utrolig reise fram til et fiks ferdig menneske. Ja, tenk Tassen vår ble laget på første forsøk, så jeg hadde virkelig ikke peiling på hva som skjedde i magen min på dette tidspunktet i fjor. Jeg holdt på å svime av av sjokk når testen lyste positivt mot meg etter par dager senere Nesten litt vemodig at dette fantastiske året er forbi, men bare nesten, for nå har jeg jo verdens fineste lille klump som ligger å sover i senga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 1. juli 2013 #3145 Del Skrevet 1. juli 2013 Nå tror jeg at jeg har fått mensen igjen allerede!! Og blå ob var plutselig for liten:( datt bare ut... Tok lang tid før mensen kom tilbake sist.. Huff Fikk mensen tilbake regelmessig og "normal" etter 6 uker forrige gang. Begynte å blø forrige uke, så tenkte det skulle gå like greit denne gang, men neida. Hatt småblødninger i over en uke, kommer bare litt - opphold - litt til osv. Så kjedelig om jeg skal gå sånn hele sommeren! Blæh. Vil heller bare ha den tilbake ordentlig jeg. Ja, tenk nå er det 1 år siden - og jeg er så evig takknemlig for at det ikke er juli 2012 og jeg skulle hatt 9 mnd helvete foran meg - nå har jeg heller en liten god skjønning å ta meg av! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 1. juli 2013 #3146 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har akkurat satt inn spiral så kan ha noe med det å gjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 1. juli 2013 #3147 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har akkurat satt inn spiral så kan ha noe med det å gjøre også. Har du satt inn hormonspiral? Var det vondt? Skal til legen på fredag og få satt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 1. juli 2013 #3148 Del Skrevet 1. juli 2013 Satt inn hormonspiral ja. Nei det var ikke vondt. Jeg merket ihvertfall ingen ting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. juli 2013 #3149 Del Skrevet 1. juli 2013 Skulle ønske jeg tørr å prøve hormonspiral. Men reagerer så lett på hormoner å får migrene, så jeg skal prøve cerazette først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juli 2013 #3150 Del Skrevet 1. juli 2013 Hos oss debatteres det hvorvidt jeg skal begynne på noe eller ikke... bruker kondom til vi har bestemt oss om noen måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. juli 2013 #3151 Del Skrevet 1. juli 2013 Vi bruker kondom nå fram til høsten. Gidder ikke starte på pillene ennå mtp lang mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juli 2013 #3152 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har forresten gått ned åtte kilo siden startvekt (som jeg var en kilo over på siste kontroll). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 1. juli 2013 #3153 Del Skrevet 1. juli 2013 Skulle ønske jeg tørr å prøve hormonspiral. Men reagerer så lett på hormoner å får migrene, så jeg skal prøve cerazette først. Jeg brukte cerazette tidligere og i følge min lege er det ikke noe mer hormoner i spiralen. Dette er fordi den er så lokal at man ikke blir påvirket av den på samme måte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. juli 2013 #3154 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg brukte cerazette tidligere og i følge min lege er det ikke noe mer hormoner i spiralen. Dette er fordi den er så lokal at man ikke blir påvirket av den på samme måte:) Interessant! Det viste jeg ikke. Det må sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 1. juli 2013 #3155 Del Skrevet 1. juli 2013 Interessant! Det viste jeg ikke. Det må sjekkes ut! Ja er jo verd å undersøke ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 4. juli 2013 #3156 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Vesla kastet opp i dag.. tømte magen fullstendig i senga vår. Hun virket ikke kvalm i forkant og hun har ikke feber. Fargen er tilbake i kinnene og hun smiler og er tilstede, om enn litt slappere kanskje. Dette er skikkelig stress! Burde ta henne til lege, men da må vi busse i 30 min hver vei.. og kjenner jeg legekontoret rett sitter vi gjerne på venterommet i nesten en time før vi får komme inn til lege (særlig nå som det er ferieavvikling). Vet ikke helt hvor jeg vil hen med dette, men er det greit å se an formen hennes og heller kontakte legen dersom det skulle fortsette? Hun har fått i seg mat etter at hun kastet opp. Og hun har som sagt ikke feber og virker ikke dårlig. Endret 4. juli 2013 av Myrvandrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. juli 2013 #3157 Del Skrevet 4. juli 2013 Du kan jo ringe dem og høre? Eller helsestasjon/legevakt? Så lenge allmentilstanden er ok ville i hvert fall jeg sett det an tror jeg. God bedring til vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. juli 2013 #3158 Del Skrevet 4. juli 2013 God bedring til snuppa di Myrvandrer! Nå kommer sikkert et dumt spørsmål, men jeg har så utrolig lite erfaring med oppkast. Hvordan ser/merker man forskjellen på oppkast og gulp på di små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 4. juli 2013 #3159 Del Skrevet 4. juli 2013 Gulp er vel egentlig oppkast. Det ser ut og lukter likt i allefall. Jeg velger å skille gulp fra oppkast ut fra mengde.. hjelpes ungen lå i en dam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. juli 2013 #3160 Del Skrevet 4. juli 2013 Ja, det er vel sant. Stakkars lita. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå