Frøken Vims Skrevet 15. mai 2013 #2841 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) (Mangler bare en kilo på startvekt også forøvrig Så nå blir det bunad på 17. mai ) Heldiggris.... Her er det 6-7 kilo igjen til startvekt, og jeg synes det går saaaaaaakte nedover. Begynner nesten å lure på om alt godteriet jeg har spist i det siste har noe med saken å gjøre? Endret 15. mai 2013 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 15. mai 2013 #2842 Del Skrevet 15. mai 2013 Er det noen av dere som har opplevd å miste matlysten etter fødsel? Har ingen matlyst og blir kvalm av det meste er så redd for å miste melken hvis jeg ikke får i meg nok mat! Var ikke kvalm, men hadde ikke matlyst i det hele tatt. Etter ca. to uker slo ulvehungeren til. (Mangler bare en kilo på startvekt også forøvrig Så nå blir det bunad på 17. mai ) Jeg har helt til nå planlagt å gå i bunad på 17. mai... Bunaden passer utmerket, noe større pupper gjør underverker der. Alt av sølv er pusset og kjorta er vasket og strøket. Så nå sitter jeg å funderer på om jeg skal la alt arbeidet være fånyttes og la kjolen henge i skapet i år... Skal... skal ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 15. mai 2013 #2843 Del Skrevet 15. mai 2013 Heldiggris.... Her er det 6-7 kilo igjen til startvekt, og jeg synes det går saaaaaaakte nedover. Begynner nesten å lure på om alt godteriet jeg har spist i det siste har noe med saken å gjøre? Godteri! Men det er et under at jeg ikke har lagt PÅ meg noen kilo syntes jeg egentlig, sjokolade er jo sååå godt for tiden nemlig... Det hjelper vel at jeg tvinger meg selv til å gå tur i en time eller to hver dag tenker jeg. Babyen sover som en stein og mor får trimmet den slappe kroppen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 15. mai 2013 #2844 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg har helt til nå planlagt å gå i bunad på 17. mai... Bunaden passer utmerket, noe større pupper gjør underverker der. Alt av sølv er pusset og kjorta er vasket og strøket. Så nå sitter jeg å funderer på om jeg skal la alt arbeidet være fånyttes og la kjolen henge i skapet i år... Skal... skal ikke?? Jeg syntes bunad er helt utrolig vakkert og jeg elsker å bruke min, så jeg syntes deginitivt du skal ha den på deg siden den passer Man blir nesten ikke mer pyntet enn når man går i bunad syntes jeg. Også blir jeg plutselig veldig nasjonalromantisk når jeg har den på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 15. mai 2013 #2845 Del Skrevet 15. mai 2013 Godt å høre at det er normalt blir så bekymret for å miste melken, for jeg har hatt mer enn nok hele tiden, og snuppa er superflink å ta tak. Vil ikke over på mme! Håper matlysten tar seg opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 15. mai 2013 #2846 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg orker ikke bunad i år rett og slett, ikke på 17.mai og ikke i dåpen - er så tungvint i forhold til amming, og det synes jeg er pes! Er så greit å kunne snike ut puppen f.eks i kirken (dåp), og ikke måtte gjemme seg bort på 17.mai for å løsne på hele bunaden. Er veldig glad i bunaden min, men skal ha den i maaange år - og dette er siste ammeåret, så da lar jeg den vente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 15. mai 2013 #2847 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg dropper bunaden, orker ikke det styret i forhold til amming. Tror den blir litt trang over puppene også. Eneste planen vår for 17.mai foreløpig er grillfest med venner, og der var det lov med komfortable klær. Har forresten dere andre flat mage igjen? Jeg er nede på startvekt men har ganske stor mage ennå...liker ikke! Endret 15. mai 2013 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. mai 2013 #2848 Del Skrevet 15. mai 2013 8 kg igjen her og langt fra flat mage, og to forskjellige str på puppene. Sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 15. mai 2013 #2849 Del Skrevet 15. mai 2013 5-6 kg igjen og fortsatt litt mage. Er nok litt blind for magen siden jeg føler meg veldig slank i forhold til da jeg gikk rundt med gigamage Har ikke prøvd så mange av de gamle klærne mine ennå, får meg nok en vekker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 15. mai 2013 #2850 Del Skrevet 15. mai 2013 Har også en del mage (har litt mage til vanlig også jeg da), en deigete, pløsete mage - som jeg tror kanskje blir værende en stund. Merker at den blir mindre og mindre da, men ble aldri "fast" igjen etter nr 1 heller. Hadde veldig stor gravdmage da, og er egentlig godt fornøyd i forhold til det. Vektmessid ligger jeg 2 kg over startvekt - og går ikke ned virker det som - selv om jeg er flink i forhold til trening og kosthold (crap!), men kg sitter visst bedre etter nr 2 for mange. Nå skal det sies at jeg nok bygger en del muskler etter å ha ligget i 9 mnd + har større pupper + merker at jeg minsker i forhold til klær (nå begynner gamle klær å passe igjen, ikke det minste som jeg før også måtte skvise meg litt inn i, men det som da var litt løst). Så må vi alle huske på at det er ikke lenge siden fødsel, det tar tid for kroppen å komme seg - og vi får prøve å gi den tid (selv om det er vanskelig) Har forresten uten tvil verdens herligste lille baby - hun smiler til alt og alle som viser henne interesse, sparker og veiver og babler som bare det! Herlig! Elsker det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 15. mai 2013 #2851 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg har fortsatt en liten bolledeigmage jeg også, selv om den minker for hver uke som går. Dessverre så er jeg en av de heldige som legger først på seg på magen, så jeg må nok ned de 6-7 kg som er igjen til startvekt før jeg kan håpe på flat mage igjen. Har vært på trening igjen i dag da, så hvis jeg bare får kustus på sukkermonsteret så tar det vel ikke så lang tid Endret 15. mai 2013 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 15. mai 2013 #2852 Del Skrevet 15. mai 2013 Her tror jeg magen min er flatere enn før jeg ble gravid! Den er jo helt paddeflat og 6-7 kilo til startvekt, men vil egentlig beholde vekten jeg har nå. Veide for lite før syntes jeg. Men vanskelig å holde med amming og dårlig matlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 15. mai 2013 #2853 Del Skrevet 15. mai 2013 Er under startvekta og magen er flat, men magemusklene er er ikke hva de var og huden rundt magen er noe slappere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 16. mai 2013 #2854 Del Skrevet 16. mai 2013 Godt å høre at det ikke bare er jeg som har dvaskemage ennå. Ha en fin 17. mai feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 16. mai 2013 #2855 Del Skrevet 16. mai 2013 Vi får trøste oss med at når man skal tilbringe sommeren i Norge så er det uansett liten sannsynlighet for at man må vise seg særlig mange ganger i bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 16. mai 2013 #2856 Del Skrevet 16. mai 2013 Vi får trøste oss med at når man skal tilbringe sommeren i Norge så er det uansett liten sannsynlighet for at man må vise seg særlig mange ganger i bikini Magen er flat og buksene passer nesten alle sammen ------------- I fjor brukte jeg bikini 2 (TO!) gang! Jeg badet en gang på Hovedøya og en gang på Huk. Stusslige greier det sommerværet vi får her til lands altså.. Det var jo grått og lummert i 2 måneder erindrer jeg. Håper dere alle får en flott 17. Mai! Her er det meldt sol og varmt, så vi (jeg.. ) skal kose oss og spise masse is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 16. mai 2013 #2857 Del Skrevet 16. mai 2013 Ja, glemte en ting; Ha en fin 17 mai alle sammen! (ammetåke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 16. mai 2013 #2858 Del Skrevet 16. mai 2013 Nettopp prøvd 20 kjoler, ikke en passet! Eller jo, gravidkjolene?!? Jaja. Skulle nok funnet ut av det problemet litt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 17. mai 2013 #2859 Del Skrevet 17. mai 2013 Nettopp prøvd 20 kjoler, ikke en passet! Eller jo, gravidkjolene?!? Jaja. Skulle nok funnet ut av det problemet litt før. Du får se på det som mammakjoler og ikke gravidkjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. mai 2013 #2860 Del Skrevet 17. mai 2013 Du får se på det som mammakjoler og ikke gravidkjoler Tja, det går jo. Ser uansett dårlig ut for feiring på oss. Migrene og ekstremt sliten mann så vi er ennå hjemme. Men kos dere asse! Hipphipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå