Gjest Little princess Skrevet 22. mars 2013 #2301 Del Skrevet 22. mars 2013 Å halsbrann og kvalme er tilbake :( Halsbrannen er tilbake her også Svir og plages uansett hva jeg spiser, sykt slitsomt! Men glad jeg slipper kvalmen værtfall, det er jo regelrett pyton.. ------------------ Takk for oppmuntringen og positive ord ovenfor jenter! Håper jo det løser seg ang denne permisjonen, men jeg tror oppriktig at jeg først får svar i slutten av april/ begynnelsen av mai. De brukte jo en mnd bare på å be meg sende papirene de ville ha.. En måned! Helt sinnsykt. Mine fingre er krysset er jo ikke noe jeg kan gjøre uansett, utenom å vente. Nå ligger jeg å ser på Hele Norge baker på ipdaden og drømmer om cupcakes og kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 22. mars 2013 #2302 Del Skrevet 22. mars 2013 Halsbrannen har kommet tilbake her også... Føler jeg kan sprute ild innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 22. mars 2013 #2303 Del Skrevet 22. mars 2013 Halsbrann her også. Føler det har vært konstant i noen dager nå, usj. Migrenen har nesten gitt seg nå. Det er så irriterende, for jeg klarer liksom ikke å bare ligge å sove til det gir seg heller, så ting tar tid. Slapp heldigvis oppkast denne gangen, takk gud for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 23. mars 2013 #2304 Del Skrevet 23. mars 2013 Kjempeherlig å våkne kl 05 av en tissepause og ikke få sove igjen Jeg er jo trøtt, men kroppen hadde vist mer lyst til å være våken.. Ble selvfølgelig sulten etter en times tid, så da måtte jeg stå opp å spise litt OG tisse igjen selvfølgelig Skal legge inn et forsøk til på sovingen nuh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 23. mars 2013 #2305 Del Skrevet 23. mars 2013 Ah tenk, snart er disse tisseturene om natta over! Gud så deilig det skal bli. Jeg må bare spørre dere. Noen andre som opplever at tarmen ikke vil holde på noe? Alt jeg spiser vil bare ut igjen jo. Er vant med dårlig tarmfunksjon, men siden jeg og samboer begynte med prosjekt modning så er jeg flere ganger om dagen med løsere mage enn normalt. Driver kroppen å lurer oss eller fungerer sengekosen på modningen? Det har ikke blitt noe tre runder etter hverandre, heller en runder om dagen. Og igår sa samboer at han merket forskjell på meg nedentil til det bedre for fødsel. Sorry for detaljer, men kanskje noen vil vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. mars 2013 #2306 Del Skrevet 23. mars 2013 Så lenge jeg våkner og må tisse før fem er det greit, våkner jeg etter fem kan jeg bare glemme å få sove igjen Åh, jeg er så øm i underlivet, det kom for et par dager siden og gir seg ikke. Mystisk. Drar til hytta i dag eller i morgen, bør kanskje ta med helsekortet for sikkerhetsskyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 23. mars 2013 #2307 Del Skrevet 23. mars 2013 Mitt symfysemål i uke 36 var på 34cm, i dag (uke 38) var det på 37cm. Baby er ikke spesielt stor, har bare godt med fostervann Jeg har menstermin 27.mars og ul-termin 7.april. Men er ganske sikker på at ul-termin er mest rett Jeg har vært på sykehuset til vekstestimering i dag. Lillegutt ble estimert til 3400g, hodet og lårbeinet er aukkurat på gjennomsnittet, mens magemålet er litt over og gjør at han ble estimert til 8% over gj.snittet Hodet lå så langt ned i bekkenet at de ikke fant det med en gang, men når de først fant det kunne man se hårtustene på hodet til baby Han er helt klar og ligger bare å venter på å komme ut, Åh som jeg gleder meg til å treffe ham Så herlig! Var det noen spesiell grunn til at du fikk vektestimering? Jeg er skikkelig nysgjerring på hvor stor snuppa mi har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 23. mars 2013 #2308 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Endret 23. mars 2013 av Frøken Vims 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 23. mars 2013 #2309 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Så spennende! Endelig skjer det noe mer, dere må jo være i en overstand av lykkerus nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. mars 2013 #2310 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 23. mars 2013 #2311 Del Skrevet 23. mars 2013 Så herlig! Var det noen spesiell grunn til at du fikk vektestimering? Jeg er skikkelig nysgjerring på hvor stor snuppa mi har blitt! Jeg var inne på sykehuset i går for leievurdering da legen trodde han kjente hodet under ribbeina mine. Men neida, etter litt leting fant de hodet langt nede i bekkenet. Så spurte jeg bare damen på sykehuset om det var en stor baby siden jeg lå over det grønne feltet på sf-mål, og da sa hun at hun kunne sende meg inn på en vekstestimering siden jeg først var der Så det var nok bare fordi jeg spurte Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Åh, så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 23. mars 2013 #2312 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Følger spent med, Vims! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 23. mars 2013 #2313 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er gransket håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. mars 2013 #2314 Del Skrevet 23. mars 2013 Spennende! Lykke til! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 23. mars 2013 #2315 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Endelig! Nå er ikke lillegutt langt unna! Lykke til i timene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 23. mars 2013 #2316 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg var inne på sykehuset i går for leievurdering da legen trodde han kjente hodet under ribbeina mine. Men neida, etter litt leting fant de hodet langt nede i bekkenet. Så spurte jeg bare damen på sykehuset om det var en stor baby siden jeg lå over det grønne feltet på sf-mål, og da sa hun at hun kunne sende meg inn på en vekstestimering siden jeg først var der Så det var nok bare fordi jeg spurte Jeg var også inne til leievurdering, men av en eller annen grunn tenkte jeg ikke på å spørre om størrelsen. Men men, da blir det en overraskelse. Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Wiiiii, så bra at det endelig skjer noe! Gikk vannet med et plask eller sånn litt og litt? Masse masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 23. mars 2013 #2317 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg endelig litt action å melde; vannet har gått Har litt rier også, men ikke noe regelmessig og de er ganske håndterbare hittil. Har bare hatt en som var skikkelig vond. Nå var det jammen godt det skjedde noe, for i går kveld holdt jeg seriøst på å miste forstanden Hurra, og lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 23. mars 2013 #2318 Del Skrevet 23. mars 2013 Lurer på hvordan det går med Vims jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 23. mars 2013 #2319 Del Skrevet 23. mars 2013 Lurer på hvordan det går med Vims jeg Veldig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 23. mars 2013 #2320 Del Skrevet 23. mars 2013 Håper at hun snart er ferdig med den harde jobbingen og kan nyte resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå