Gjest Tekola Skrevet 19. mars 2013 #2221 Del Skrevet 19. mars 2013 Slimpropp! ...Du vet du er gravid når du heller jubler enn å synes at det er ekkelt! Jeg er glad jeg har flere venninner som har foreldre i helsevesenet eller selv har jobbet der, for man blir jo så himla vant med å snakke om ting som for folk flest er ekle at man glemmer at det ikke er alle som synes at det er ok. Mamma er sykepleier og vi hadde ei turnuslege boende hos oss i noen år. Jeg har null problemer med å snakke om ting ved middagsbordet, stakkars folk rundt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 19. mars 2013 #2222 Del Skrevet 19. mars 2013 Spennende! Tror jeg får rett jeg, baby i morgen! I såfall ser det ut til at det funket med sengekos i går, så kjør på jenter, stå på krava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 19. mars 2013 #2223 Del Skrevet 19. mars 2013 I såfall ser det ut til at det funket med sengekos i går, så kjør på jenter, stå på krava! Nei, da går jeg heller over:) Er så vondt der nede at bare tanken på å putte noe inn der skremmer vettet av meg - noe må ut først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 19. mars 2013 #2224 Del Skrevet 19. mars 2013 For å dele litt mer ekle detaljer; nå har det kommet en del brunt slim. Har småblødd gjennom hele natten også, så jeg har akkurat snakket med føden og de kunne bekrefte det jeg trodde, at det sannsynligvis er litt av slimproppen som kommer med blodrester fra i går. Estimert tidshorisont for fødsel: Sitat "det kan skje noe i dag, det kan skje noe om en uke. Smør deg med tolmodighet" Heldigvis møtte jeg verdens hyggeligste dame i andre enden av telefonen, man føler seg jo litt småhysterisk. Må bare juble litt for slimproppen Selv om det ikke skjer noe med det første så er det liksom første håndfaste bevis på at det går riktig vei Spennende med slimpropp! Nå ser det jo ut til at han kommer før 17. Mai jo! Jeg tror fødselen er like om hjørnet jeg, du er jo over termin så det er jo bare ondskapsfullt om han skal vente der inne i en uke til. I løpet av dagen eller i morgen så tror jeg du er igang! Jeg skal jammen følge ditt råd å dra med mannen på litt sengekos etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 19. mars 2013 #2225 Del Skrevet 19. mars 2013 Tvinger på dere en oppdatering, har jo ingen dagbok:) Uker på vei: 37 Uker igjen: 3 Kjønn: Navn: Bestemt, kjent for alle og har blitt brukt siden okt/nov. Om det kommer ut en gutt nå... så blir det veeeldig rart! Utålmodig: Var det, men nå har det vært så mye styr og sykdom, tunge dager her i huset - så har ikke fått gjort noe av det jeg skulle. Håper hun venter litt til. I alle fall en uke, og det skal vel være uproblematisk. Vektøkning: 7 kg Hodet ned: Ja Hodet festet: Siden uke 29/30, må være kjedelig nedi der... Aktivitet innenifra: Helt ekstremt mye, har filmet masse - ser helt crazy ut, og jegog alle kan titt og ofte ta tak i føttene som presses nærmest gjennom huden på magen. Håper hun sover når jeg sover. Høygravid: Jepp, og samtidig ble jeg visst 87 år denne uken. Søvn: Ja, det skjer. Plager: Kvalme, oppkast, rastløse ben, luftsmerter, ryggsmerter, isjas, bekkenet knirker og knekker konstant når jeg går. Barnerom: Skal dele med eldstemann etter hvert. Utstyr: Tror vi har alt, utenom stelleprodukter osv osv - men det tar vi som det kommer. Melk: Råmelk som kommer når jeg klemmer. Matkikk: Tja, tygger meg gjennom 5-7 glass med isbiter hver dag (er det rart jentungen er aktiv?) Kynnere: Ja, massevis. Tungt: Tung å ha plager og vondt, men ikke fysisk sånn tungt tungt. Strekkmerker: Altfor mange nå synes jeg..... Tanker om fødselen: Føler meg ikke klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 19. mars 2013 #2226 Del Skrevet 19. mars 2013 For å dele litt mer ekle detaljer; nå har det kommet en del brunt slim. Har småblødd gjennom hele natten også, så jeg har akkurat snakket med føden og de kunne bekrefte det jeg trodde, at det sannsynligvis er litt av slimproppen som kommer med blodrester fra i går. Estimert tidshorisont for fødsel: Sitat "det kan skje noe i dag, det kan skje noe om en uke. Smør deg med tolmodighet" Heldigvis møtte jeg verdens hyggeligste dame i andre enden av telefonen, man føler seg jo litt småhysterisk. Må bare juble litt for slimproppen Selv om det ikke skjer noe med det første så er det liksom første håndfaste bevis på at det går riktig vei Da er du nok i gang snart tenker jeg! Tipper på baby på torsdag Er det andre som sover mye om dagen?? Jeg sover helt ekstremt mye...12 timer hver natt..merker så vidt at jeg er oppe på do..og ikke gjør jeg annet enn å ligge å slappe av om dagene heller så jeg fatter ikke...vil helst sove hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 19. mars 2013 #2227 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg følger ditt eksempel Citrus! Uker på vei: 38+5 Uker igjen: 11 dager til termin! Kjønn: Navn: Ikke bestemt men vi står mellom 2.. Eller, det er bestemt i mitt hode men mannen vil se henne før vi bestemmer oss. Så det blir nok bestemt like etter fødselen Utålmodig: JA. Leileilei. Leter etter tegn til modning og slimpropp konstant, dessuten har jeg fått en del vann i kroppen tror jeg.. Fingrene er konstant hovene og sokkemerkene er dypere. Vektøkning: 13 kg Hodet ned: Ja, siden uke 30 ca. Hodet festet: Festet siden uke 36. Aktivitet innenifra: Masse! Tror hun prøver å presse seg ut gjennom huden min tidvis.. Men det var mer tidligere, syntes hun har blitt litt roligere i det siste. Hun har sikkert ikke plass der inne lengre Hører jo rykter om at babyen roer seg mot slutten, så jeg tolker alt i beste retning Høygravid: Jepp! Søvn: Mye trøtt og sovner fort, men våkner hvis mannen blunker litt hard lissom. Så jeg våkner av absolutt ingenting, noe som er irriterende. Men jeg sover godt da Kanskje avbrutt av en tissepause midt på natta.. Plager: Hoven i bein og fingre, sure oppstøt bare av å se på mat og lavt energinivå. Men er i fin form syntes jeg Barnerom: Hun skal dele med oss til vi flytter herifra.. Neste sommer. Det skal bli veeeldig interessant etter som hun blir større. Utstyr: Alt er innkjøpt og alt er skrudd opp og klart! Leiligheten er babyklar Melk: Får ut råmelk om jeg klemmer men slik har det vært siden uke 20 ca, så det har ikke forandret seg siden da. Matkikk: Nope. Ingenting. Kynnere: Ja, hele tiden og de er harde.. De påvirker dessuten pulsen min nå for tiden så jeg blir tungpustet når de kommer. Tungt: Jeg syntes ikke det er tungt sånn egentlig, men syntes det allikevel. (Noen som skjønner hva jeg mener der? ) Jeg er sikkert bare såh lei. Strekkmerker: Ingen! Fingers crossed. Tanker om fødselen: Gleder meg bare til det begynner jeg! Jeg vet jo ikke hva jeg går til så jeg gruer meg ikke, for jeg aner jo ikke hvor sinnsykt vondt det egentlig er. Dessuten har jo kvinner klart dette før meg, så da skal nok jeg klare meg jeg også Hadde planer om å ikke kaste meg over epiduralen, men jeg har fått råd fra en haug venninner om å ikke si nei til epidural, så jeg blir nok å si ja allikevel Hvilke tanker har dere andre om smertestillende under fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 19. mars 2013 #2228 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg må si meg litt enig med Citrus ang sengekos. Før samboer kom hjem sa jeg at det ville bli sex hver dag til ungen var ute, men så kom han hjem og panikken på at noe kunne føre til fødsel tok meg og. Så noe action har det ikke blitt her, må vel tvinge fram litt snart for nå begynner korsryggen min å dø. Når det er såpass vondt hele dagen så frister det igrunn ikke med sex altså. Ellers så har søvnen blitt bedre her, våkner faktisk uthvilt ganske tidlig og det forundrer meg litt. Men deilig er det. Og hurra for slimpropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 19. mars 2013 #2229 Del Skrevet 19. mars 2013 Slimpropp! Da kan det ikke være så aaaaltfor lenge igjen! Når har du overtidskontroll? Bra oppdateringer damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 19. mars 2013 #2230 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kom det ei lita frøken i natt, hun hadde det travelt! 3,5 time fra første rie og til hun var ute. Fra 4cm åpning til hun var ute tok 1 time. Jeg var helt i min egen verden, men definitivt verdt det! Hun er den fineste skapningen på jord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 19. mars 2013 #2231 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kom det ei lita frøken i natt, hun hadde det travelt! 3,5 time fra første rie og til hun var ute. Fra 4cm åpning til hun var ute tok 1 time. Jeg var helt i min egen verden, men definitivt verdt det! Hun er den fineste skapningen på jord! Gratulere så mye! Hun hadde det visst travelt gitt. Håper alt står bra med dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 19. mars 2013 #2232 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kom det ei lita frøken i natt, hun hadde det travelt! 3,5 time fra første rie og til hun var ute. Fra 4cm åpning til hun var ute tok 1 time. Jeg var helt i min egen verden, men definitivt verdt det! Hun er den fineste skapningen på jord! Gratulerer så mye:)!! Det var kjapt levert, håper alt er bra med dere alle! (Og Frøken Vims: det er snart din tur altså, disse snikene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 19. mars 2013 #2233 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kom det ei lita frøken i natt, hun hadde det travelt! 3,5 time fra første rie og til hun var ute. Fra 4cm åpning til hun var ute tok 1 time. Jeg var helt i min egen verden, men definitivt verdt det! Hun er den fineste skapningen på jord! Gratulerer med den lille frøkna som kom i rekordfart! Håper dere har det bra Vims at jo ikke vært her inne siden hun fortalte at slimproppen har gått, kanskje det er fødsel på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 19. mars 2013 #2234 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kom det ei lita frøken i natt, hun hadde det travelt! 3,5 time fra første rie og til hun var ute. Fra 4cm åpning til hun var ute tok 1 time. Jeg var helt i min egen verden, men definitivt verdt det! Hun er den fineste skapningen på jord! Gratulerer med ei lita jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 19. mars 2013 #2235 Del Skrevet 19. mars 2013 Vims? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 19. mars 2013 #2236 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kom det ei lita frøken i natt, hun hadde det travelt! 3,5 time fra første rie og til hun var ute. Fra 4cm åpning til hun var ute tok 1 time. Jeg var helt i min egen verden, men definitivt verdt det! Hun er den fineste skapningen på jord! Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 19. mars 2013 #2237 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja nå ligger vel Vims å jobber for gullpremien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 19. mars 2013 #2238 Del Skrevet 19. mars 2013 Ikke noe action her enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 19. mars 2013 #2239 Del Skrevet 19. mars 2013 Her kom det ei lita frøken i natt, hun hadde det travelt! 3,5 time fra første rie og til hun var ute. Fra 4cm åpning til hun var ute tok 1 time. Jeg var helt i min egen verden, men definitivt verdt det! Hun er den fineste skapningen på jord! Gratulerer så mye med den lille jenta! Og hvilken fart hun kom i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 19. mars 2013 #2240 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Gratulerer så mye:)!! Det var kjapt levert, håper alt er bra med dere alle! (Og Frøken Vims: det er snart din tur altså, disse snikene ) Jeg har skjønt at køkultur ikke er denne termingruppen sin sterkeste side! Endret 19. mars 2013 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå