Gjest Tekola Skrevet 17. mars 2013 #2181 Skrevet 17. mars 2013 Spennende med termindato! Pusher termindatotråden jeg laget igjen! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=729206 Jeg ble flyttet fra 26 april til 8 mai, så jeg har en stund igjen
Smørblomst82 Skrevet 18. mars 2013 #2182 Skrevet 18. mars 2013 Åj den tråden hadde ikke jeg fått med meg. Jeg er nok sist i april
Citrus Skrevet 18. mars 2013 #2183 Skrevet 18. mars 2013 Er så møkk lei av kvalme og oppkast.... Men: så mange som nærmer seg termin nå, spennende!
Gjest asanti Skrevet 18. mars 2013 #2184 Skrevet 18. mars 2013 Er så møkk lei av kvalme og oppkast.... Men: så mange som nærmer seg termin nå, spennende! Sender deg noen gode tanker. All ære til deg altså, jeg hadde nok blitt innlagt på psykiatrisk om jeg skulle kastet så mye opp. Men nå er jo jeg skrudd sammen feil og har sterk angst mot det. 11 dager igjen til termin, iiiik!
Smørblomst82 Skrevet 18. mars 2013 #2185 Skrevet 18. mars 2013 Er så møkk lei av kvalme og oppkast.... Men: så mange som nærmer seg termin nå, spennende! Huff jeg føler så med deg altså. Sender deg mange klemmer. Nå har du ikke så lenge igjen:-)
Smørblomst82 Skrevet 18. mars 2013 #2186 Skrevet 18. mars 2013 Har ei utrolig aktiv frøken i magen i dag!
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2013 #2187 Skrevet 18. mars 2013 Sender deg noen gode tanker. All ære til deg altså, jeg hadde nok blitt innlagt på psykiatrisk om jeg skulle kastet så mye opp. Men nå er jo jeg skrudd sammen feil og har sterk angst mot det. 11 dager igjen til termin, iiiik! Ei venninne av meg har angst mot oppkast (husker aldri betegnelsen), det virker så slitsomt! Så spennende med stadig flere som nærmer seg termin!
Monarabb Skrevet 18. mars 2013 #2188 Skrevet 18. mars 2013 Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk! 2
Havmus Skrevet 18. mars 2013 #2189 Skrevet 18. mars 2013 Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk! Gratulerer med liten gutt. Da har våre bursdag på samme dag!
Gjest asanti Skrevet 18. mars 2013 #2190 Skrevet 18. mars 2013 Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk! Gratulere så masse med lille gutten.
Citrus Skrevet 18. mars 2013 #2191 Skrevet 18. mars 2013 Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk! Gratulerer så mye:) Gikk alt greit?
Hymy Skrevet 18. mars 2013 #2192 Skrevet 18. mars 2013 Gratulerer Monarabb :-) Jeg får heller ikke gå til termin, er innlagt nå med svangerskapsforgiftning og fikk første modningspille i ettermiddag. Spent:-)
Gjest asanti Skrevet 18. mars 2013 #2193 Skrevet 18. mars 2013 Ei venninne av meg har angst mot oppkast (husker aldri betegnelsen), det virker så slitsomt! Så spennende med stadig flere som nærmer seg termin! Det er en del slitsomt ja, og vet ikke om noe betegnelse på det. Ingen som skjønner meg iallefall. Jeg har blitt bedre etter at jeg fikk dyr, rart men det hjelper å komme i kontakt med det. For dyr kan ikke vaske opp etter seg selv og blir de skikkelig dårlige så trenger de ganske mye hjelp fra oss. Samme blir det med smått selv, da må mamma bare hjelpe til så da blir angsten heldigvis ganske godt glemt.
Gjest asanti Skrevet 18. mars 2013 #2194 Skrevet 18. mars 2013 Gratulerer Monarabb :-) Jeg får heller ikke gå til termin, er innlagt nå med svangerskapsforgiftning og fikk første modningspille i ettermiddag. Spent:-) Har du fått svangerskapsforgiftning stakkar? Nå blir du først av oss to da.
Nyx88 Skrevet 18. mars 2013 #2195 Skrevet 18. mars 2013 Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk! Gratulerer med gutten Jeg får heller ikke gå til termin, er innlagt nå med svangerskapsforgiftning og fikk første modningspille i ettermiddag. Spent:-) Åj, så det gikk over i svangerskapsforgiftning hos deg? Spennende å se om det skjer noe snart da! Ønsker deg masse lykke til
Gjest Little princess Skrevet 18. mars 2013 #2196 Skrevet 18. mars 2013 Gratulerer med den lille Monarabb! Og lykke til med den forestående fødselen Hymy! Ikke lenge til du får møte det lille vidunderet ditt nå Vi får satse på fullmånebaby vi da, asanti Jeg er så lei av kroppen og magen min nå at jeg regelrett gleder meg til smertene fødselen medfører. Da vet jeg værtfall at jeg snart er ferdig med å være gravid! Nekter å tro at jeg blir å savne magen med det første værtfall, kanskje etter ett par år Lurer på hvem som er neste dame ut? Det er jo Frk.Vims som står for tur, men kanskje det er noen som sniker i køen?
Smørblomst82 Skrevet 18. mars 2013 #2197 Skrevet 18. mars 2013 Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk! Gratulerer så mye:-) kos dere masse fremover.
Smørblomst82 Skrevet 18. mars 2013 #2198 Skrevet 18. mars 2013 Gratulerer Monarabb :-) Jeg får heller ikke gå til termin, er innlagt nå med svangerskapsforgiftning og fikk første modningspille i ettermiddag. Spent:-) Lykke til fremover:-) Skikkelig spennende.
Frøken Vims Skrevet 18. mars 2013 #2199 Skrevet 18. mars 2013 Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk! Gratulerer så mye!!
Frøken Vims Skrevet 18. mars 2013 #2200 Skrevet 18. mars 2013 Lurer på hvem som er neste dame ut? Det er jo Frk.Vims som står for tur, men kanskje det er noen som sniker i køen? Det er ikke lov å snike i køen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå