Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så møkk lei av kvalme og oppkast.... :frustrert:

Men: så mange som nærmer seg termin nå, spennende!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Men: så mange som nærmer seg termin nå, spennende! :)

:klem:

Sender deg noen gode tanker. All ære til deg altså, jeg hadde nok blitt innlagt på psykiatrisk om jeg skulle kastet så mye opp. Men nå er jo jeg skrudd sammen feil og har sterk angst mot det. :ler:

11 dager igjen til termin, iiiik! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men: så mange som nærmer seg termin nå, spennende!:)

Huff jeg føler så med deg altså. Sender deg mange klemmer. Nå har du ikke så lenge igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

:klem:

Sender deg noen gode tanker. All ære til deg altså, jeg hadde nok blitt innlagt på psykiatrisk om jeg skulle kastet så mye opp. Men nå er jo jeg skrudd sammen feil og har sterk angst mot det. :ler:

11 dager igjen til termin, iiiik! :)

Ei venninne av meg har angst mot oppkast (husker aldri betegnelsen), det virker så slitsomt! :kose:

Så spennende med stadig flere som nærmer seg termin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det en liten gutt til verden onsdag 13.03.13 :)

Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom 15 dager før termin og kom i rekordfart! Nå nyter vi de første dagene hjemme så godt det lar seg gjøre! Til dere som venter på deres lille gullklump, gled dere! Det er fantastisk!

Gratulerer med liten gutt. Da har våre bursdag på samme dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Gratulere så masse med lille gutten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:) Gikk alt greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Monarabb :-)

Jeg får heller ikke gå til termin, er innlagt nå med svangerskapsforgiftning og fikk første modningspille i ettermiddag. Spent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Ei venninne av meg har angst mot oppkast (husker aldri betegnelsen), det virker så slitsomt! :kose:

Så spennende med stadig flere som nærmer seg termin! :hoppe:

Det er en del slitsomt ja, og vet ikke om noe betegnelse på det. Ingen som skjønner meg iallefall. Jeg har blitt bedre etter at jeg fikk dyr, rart men det hjelper å komme i kontakt med det. For dyr kan ikke vaske opp etter seg selv og blir de skikkelig dårlige så trenger de ganske mye hjelp fra oss. Samme blir det med smått selv, da må mamma bare hjelpe til så da blir angsten heldigvis ganske godt glemt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest asanti

Jeg får heller ikke gå til termin, er innlagt nå med svangerskapsforgiftning og fikk første modningspille i ettermiddag. Spent:-)

Har du fått svangerskapsforgiftning stakkar? :(

Nå blir du først av oss to da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten :rodmer:

Åj, så det gikk over i svangerskapsforgiftning hos deg? Spennende å se om det skjer noe snart da! :jepp: Ønsker deg masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Gratulerer med den lille Monarabb! :)

Og lykke til med den forestående fødselen Hymy! Ikke lenge til du får møte det lille vidunderet ditt nå :hjerte:

Vi får satse på fullmånebaby vi da, asanti ;) Jeg er så lei av kroppen og magen min nå at jeg regelrett gleder meg til smertene fødselen medfører.

Da vet jeg værtfall at jeg snart er ferdig med å være gravid! Nekter å tro at jeg blir å savne magen med det første værtfall, kanskje etter ett par år :ler:

Lurer på hvem som er neste dame ut? Det er jo Frk.Vims som står for tur, men kanskje det er noen som sniker i køen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye:-) kos dere masse fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til fremover:-) Skikkelig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som er neste dame ut? Det er jo Frk.Vims som står for tur, men kanskje det er noen som sniker i køen? ;)

Det er ikke lov å snike i køen!! :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...