Gjest Little princess Skrevet 8. mars 2013 #2041 Del Skrevet 8. mars 2013 Oi, hva skjer Myrvandrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. mars 2013 #2042 Del Skrevet 8. mars 2013 Vannet gikk i natt, men riene uteblir da. Fått frist fram til søndagmorgen, ellers blir jeg vel satt igang. Stakkars mannen har eksamen i dag. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 8. mars 2013 #2043 Del Skrevet 8. mars 2013 Spennende!! Snart har du jo den lille her hos deg! Mannen din får ha lykke til på eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. mars 2013 #2044 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Vannet gikk i natt, men riene uteblir da. Fått frist fram til søndagmorgen, ellers blir jeg vel satt igang. Stakkars mannen har eksamen i dag. Haha! Oi, så spennende!!! Hvis du orker hadde jeg satt veldig stor pris på om du oppdaterer her inne i løpet av helgen om hvordan kroppen oppfører seg og sånn LYKKE TIL! Og stakkars mannen som skal ha eksamen ja Det blir sikkert veeeeldig lett for han å konsentrere seg! Endret 8. mars 2013 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. mars 2013 #2045 Del Skrevet 8. mars 2013 Tenk jenter, nå er førstemann her inne i gang. Nå kommer vi andre etter som perler på en snor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 8. mars 2013 #2046 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Tenk jenter, nå er førstemann her inne i gang. Nå kommer vi andre etter som perler på en snor! Jeg blir seriøst litt emosjonell ved tanken Såå mange måneder med venting og forberedelser og nå er det bare noen få dager igjen. Snufs. Det er endelig babytid Endret 8. mars 2013 av Little princess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. mars 2013 #2047 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg blir seriøst litt emosjonell ved tanken Såå mange måneder med venting og forberedelser og nå er det bare noen få dager igjen. Snufs. Det er endelig babytid Ja, tenk! Om kun kort tid så forandrer livene våre seg for alltid! Og tro det eller ei, men jeg kommer til å savne magen Det er så kos når det spreller og sparker inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 8. mars 2013 #2048 Del Skrevet 8. mars 2013 Wæh, noen er i gang! Det betyr jo at alt dette er ekte, og at vi snart skal få barn alle sammen! Nå går ting unna her synes jeg Men så spennende myrvandrer - var det rart når vannet gikk? (vannet mitt gikk ikke sist før langt ut i fødsel) Og mannen er vel superfokusert idag kan jeg tenke meg, stakkars! Men da er du i gang da, og uansett hvordan ting skjer fremover, har du barnet i armene dine om ikke så lenge (og jeg lover deg, det er den kule biten). Lykke til Må du forresten inn på sykehuset å vente om ikke riene kommer? For å følge med barnet, mener jeg - eller gjør man ikke det når hodet er festet? (dette forløpet kunne jeg lite om kjenner jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 8. mars 2013 #2049 Del Skrevet 8. mars 2013 Ja, tenk! Om kun kort tid så forandrer livene våre seg for alltid! Og tro det eller ei, men jeg kommer til å savne magen Det er så kos når det spreller og sparker inni der You crazy woman! :omg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. mars 2013 #2050 Del Skrevet 8. mars 2013 Var innom sjukehuset i natt. Tror jeg hørtes veldig fortumlet ut på tlf. "Ehm.. jo.. jeg tror vannet har gått jeg.. eh?" Fikk beskjed om å komme inn til sjekk med ctg og sparketest i 20 min, pluss at de skulle bekrefte at det var fostervann. Ellers ingenting. Så ble jeg sendt hjem mededirektenr. til føden med beskjed om å komme tilbake etter 12 timer, eller ringe dersom det var endring. I det hele tatt har det vært lite som har tydet på at ting skulle komme igang, bare ekstremt mye av den mye nevnte "strikkepinne" følelsen. Da jeg våknet i natt var det mest pga kaldsvette slik at jeg følte for å dusje, så vannet gikk i dusjen. Og jeg måtte pakke sammen rask til føsebaggen med et håndkle mellom beina, mens jeg pratet med en jordmor på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 8. mars 2013 #2051 Del Skrevet 8. mars 2013 Åj, så spennende Myrvandrer Nå er første kapitlet i Babyboom Mars/April 2013 i gang! Fantastisk! Håper det går bra med deg og at du får en flott fødsel Når er termindatoen din igjen (den du ikke lenger får gå til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. mars 2013 #2052 Del Skrevet 8. mars 2013 Guri! Spennende! Lykke til! Det er noen uker før termin, er det vel ikke? Jeg er fortsatt litt "Oi, shit, det er faktisk en baby som skal ut fra magen, ikke bare en alien, sånn som det kjennes som". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. mars 2013 #2053 Del Skrevet 8. mars 2013 Åååh så spennende! Første baby on its way! Håper du får en fin opplevelse Myrvandrer og at det ikke tar lange tiden før riene også kommer. Massemasse lykke til! Håper å at du får oppdatert oss litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. mars 2013 #2054 Del Skrevet 8. mars 2013 Ja, tenk! Om kun kort tid så forandrer livene våre seg for alltid! Og tro det eller ei, men jeg kommer til å savne magen Det er så kos når det spreller og sparker inni der Kjenner ikke at det er en celle i kroppen min som blir å savne magen. Det er jo selvfølgelig koselig når det er liv fra lille inni magen, men alt det negative med magen demper nok det for min del. Gleder meg heller til lille er på utsiden og spreller og koser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 8. mars 2013 #2055 Del Skrevet 8. mars 2013 Guri! Spennende! Lykke til! Det er noen uker før termin, er det vel ikke? Jeg er fortsatt litt "Oi, shit, det er faktisk en baby som skal ut fra magen, ikke bare en alien, sånn som det kjennes som". Jeg er også der - denne ålen som beveger på seg kan da ikke være en baby? Nei, de tar feil.... Selv etter 4 UL og stadig flere ctg-registreringer/hjertelydssjekker hos JM... Den andre følelsen er selvfølgelig: Nei, den er da ikke ferdig enda? Får jeg ikke gå til termin? Du mener det bare er tre uker igjen til termin? Jaha, hvordan skal dette gå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 8. mars 2013 #2056 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg synes også det er veldig vanskelig å forstå det - nesten litt godt, for det blir bare absurd om jeg virkelig virkelig skulle forstått at det ligger en fiks ferdig baby inni magen her. Husker godt sjokket sist da barnet hadde kommet ut, jeg tenkte bare "har alt det der vært inni meg? Og akkurat sånn, han har sett akkurat slik ut, og vært akkurat like ferdig?" Det er så sært! Og kanskje det kuleste i hele verden:) Her er det så trangt nå - husker det var sprengt mage på slutten sist, men nå er jeg virkelig sprekkeferdig. Og magen sprekker også - alle de ti tusener av strekkmerker fra forrige gang har kommet frem og fått selskap av mange nye - åj som de hygger seg:) Har fått et område på magen som gjør skikkelig vondt nå (strekt muskel, eller noe sånt kanskje?), som gjør at søvn er håpløst og nysing osv er pain! Føler meg skikkelig lekker med denne blekgrønne svære magen full i strekkmerker, hår, blodutredelser og stripe (ikke at jeg eeeegentlig bryr meg, men jo - jeg gjør det - gleder meg til det trekker seg sammen og jeg innser at det blir levbart igjen og ikke grusomt stygt) Her er oppkastet komt tilbake for fullt denne uken forresten, så nå har det vært 3 dager uten å få beholde noe (kanskje pga oppkastet denne muskelen er så vond kom jeg på?) - så i dag er jeg sulten, og har enda ikke kastet opp - seier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. mars 2013 #2057 Del Skrevet 8. mars 2013 Her har det ennå ikke kommet noe strekkmerker. Håpe de holder seg borte, samtidig så gjør det ikke noe. Alle uansett kjønn har nesten strekkmerker. Trangt ja, idag klarte jeg ikke skjønne at jeg klarte å lakke tåneglene for noen dager siden?! Huff, Citrus. At den kvalmen aldri gir seg. Men da blir man vel mer klar for fødsel? Kjenner iallefall at nå blir jeg bare mer og mer klar for å få tilbake kroppen, energi og normal allmenntilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 8. mars 2013 #2058 Del Skrevet 8. mars 2013 Huff, Citrus. At den kvalmen aldri gir seg. Men da blir man vel mer klar for fødsel? Kjenner iallefall at nå blir jeg bare mer og mer klar for å få tilbake kroppen, energi og normal allmenntilstand. Nja - skulle gjerne hatt bittelitt mer å gå på til fødsel og hadde en veldig dårlig opplevelse sist - så joda, jeg er svært klar for å bli ferdig med graviditet og få et barn til, men er ikke helt der hvor jeg tar fødsel "på strak arm". Er litt sånn pes med 9 måneders elendighet for så å måtte føde av alle ting! Men premien er helt enorm. Og jeg ser fram til mai måned hvor kroppen stabiliseres, permisjonstid kan nytes, renselse/smerter/kramper osv er overstått og jeg kan se på den herlige familien vi har skapt sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. mars 2013 #2059 Del Skrevet 8. mars 2013 Ingen endring... ny kontroll i morgen om ikke riene starter, ellers blir det igangsetting søndag morgen. Så dette er min siste helg med mage. Fikk prøve modningsakupunktur da. Kanskje det får fart på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 8. mars 2013 #2060 Del Skrevet 8. mars 2013 Ingen endring... ny kontroll i morgen om ikke riene starter, ellers blir det igangsetting søndag morgen. Så dette er min siste helg med mage. Fikk prøve modningsakupunktur da. Kanskje det får fart på ting. Spennende! Har du det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå