Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Gjest Little princess

Litt inspirert av den "når kjente du ønsket om å prøve på nr 2" tråden inne på graviditet forumet, er det noen av dere som hadde syntes det var ok å bli gravid igjen nå? Jeg merker faktisk at jeg gleder meg litt til neste gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt inspirert av den "når kjente du ønsket om å prøve på nr 2" tråden inne på graviditet forumet, er det noen av dere som hadde syntes det var ok å bli gravid igjen nå? Jeg merker faktisk at jeg gleder meg litt til neste gang :sjenert:

Jeg gleder meg til neste graviditet, fødsel (opplevelsen), og et søsken til jenten vår. Men langt ifra klar for det nå, og tror heller ikke jeg blir det før om et par år :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kunne godt blitt det:) men ønsker ikke å gå gravid igjen så hvis man bare kunne hoppet over svangerskapet så;)

Men ser oss fornøyd med to barn og har ikke planer om flere. Men vet jo aldri hva som skjer;)

Men er helt fantastisk å se hvor glad storebror på snart 2 år er i lillesøsteren sin altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til neste gang! Trodde jeg kanskje var gravid igjen for en liten stund siden, og etter panikken la seg var ikke tanken så dum allikevel.

Det er HELT greit å vente litt til da, men neste sommer kanskje?

Det skal sies at jeg hadde et lett svangerskap da, så jeg har nesten bare gode minner fra å være gravid :-) Faktisk så blir jeg nesten litt vemodig av å titte i 'mars/april 2014' tråden, for det siste året har vært det beste og mest spennende i hele mitt liv :hjerte:

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til neste gang! Trodde jeg kanskje var gravid igjen for en liten stund siden, og etter panikken la seg var ikke tanken så dum allikevel.

Det skal sies at jeg hadde et lett svangerskap da, så jeg har nesten bare gode minner fra å være gravid :-) Faktisk så blir jeg nesten litt vemodig av å titte i 'mars/april 2014' tråden, for det siste året har vært det beste og mest spennende i hele mitt liv :hjerte:

Haha! Du tar ordene ut av munnen på meg på et og alt :) Jeg har også trodd at jeg har vært gravid på nytt, jeg tenker også at fjoråret var det mest spennende året i mitt liv og jeg tenker at det kanskje passer med prøving fom neste sommer. Og jeg blir vemodig når jeg ser tråden for mars/april 2014. Haha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen min er på bærtur, og jeg ble egentlig litt skuffet over den blanke testen, selv om jeg vet jeg bør få skikk på hodet mitt før vi tenker på nummer to og tre. Men at vi har tre barn innen jeg er 30 håper jeg. Blir 23 i år, så det er jo ikke urealistisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little princess

Det kjennes litt vemodig å lese 2014-tråden å vite at jeg er ferdig med det fine året som har gått.

Planen har tidligere vært å vente til A er 3-4 år gammel, for etter fødselen så fikk jeg nesten grøssninger når jeg så gravide kvinner rundt om. Men ting har forandret seg gitt! :fnise: Vi flytter hjem til min hjemby til sommeren og det er ikke urealistisk at jeg blir gravid neste høst igjen, eller kanskje på nyåret.

Men dere, dette er jo kanskje litt sent. Men jeg ser andre termingrupper som har laget seg en lukket terminklubb på Facebook. Finnes det noe interesse for det her inne hos oss? Hadde vært litt koselig :) Skjønner om det er noen som vil beholde anonymiteten sin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig til å skrive noe i termintråden selv, men leser alle nye innlegg som dere skriver! :)

Lille B nærmer seg 6 måneder og jeg storkoser meg hjemme! Jeg er veldig gjerne med på en facebook gruppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Tror man må være venn, Tekola. Så kan du sende en invitasjon til oss etterpå. Troooor jeg! :) Tar du æren og lager en gruppe? :) Sender deg en Pm med navnet mitt jeg.

Blir gøy å se dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LittlePrincess forsvant før hun fikk sendt meg navnet sitt (prøver hun å si at baby er viktigere enn dette? makan altså! :snurt::ler: ). Men jeg legger ut link til profilen min lynraskt, og så inviterer jeg førstemann som legger meg til! :)

Poff! Send meg PM for invite til gruppa, om du ikke har fått en i løpet av ca. fem minutter! :)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har et liv, selv om jeg legger til folk fortløpende. Lover. :ler:

Hurra for stasjonær pc med stor skjerm, så jeg kan multitaske og legge til folk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...