Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Etter forholdene er alt bra, har jo ikke vondt. Men skal ikke nekte for at jeg blir stressa over tanken på at kroppen kanskje må ha hjelp for å komme igang. Da skjer liksom alt jeg hadde håpet på at ikke skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, forstår godt at det ikke er en start på fødsel man ønsker seg. Men de fleste har jo en grei fødsel selv om de blir satt i gang, så du får prøve å tenke på det positive og at du snart får møte den lille:) (fryktelig lett å si sikkert) Min mor ble igangsatt 2 av 3 fødsler, og har hatt flotte fødsler. Ellers så skal jeg krysse alt jeg har av fingre og tær for at kroppen din selv forstår at nå skal barnet jammen meg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!! :bolledeig:

Du får nyte bevegelsene i magen de siste dagene :rodmer:

Hva skjedde når vannet gikk? Lå du i sengen også fosset det bare ut?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forholdene er alt bra, har jo ikke vondt. Men skal ikke nekte for at jeg blir stressa over tanken på at kroppen kanskje må ha hjelp for å komme igang. Da skjer liksom alt jeg hadde håpet på at ikke skulle skje.

Har du hatt en grei natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her har jeg gått glipp av mye action!! :popcorn: Så spennende at den første av oss er i gang! :jepp: Helt uvirkelig at vi har kommet så langt!! Masse lykke til Myrvandrer!

Jeg har akkurat vært igjennom en intens runde omgangssyke, så nå er jeg helt utslått....kan virkelig ikke forstå hvordan du har holdt ut Citrus, hatten av for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen endring her nei. Kroppen er nok ikke helt klar, og den lille vil nok ikke ut riktig enda. Men slik jeg har forstått jordmødrene har ikke dette så mye å si da faren for infeksjon er mer påtrengende.

Jaja, får se hvordan det blir på kontrollen senere i dag, men føler på meg at det blir en natt til i egen seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ingen endring her nei. Kroppen er nok ikke helt klar, og den lille vil nok ikke ut riktig enda. Men slik jeg har forstått jordmødrene har ikke dette så mye å si da faren for infeksjon er mer påtrengende.

Jaja, får se hvordan det blir på kontrollen senere i dag, men føler på meg at det blir en natt til i egen seng.

Masse lykke til! :klemmer:

Du er i gode hender, og så får du bare holde oss oppdatert når du har tid og overskudd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Lykke til på kontrollen i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Myrvandrer :)

Jeg er veldig flink til å lese innpå her, men elendig til å skrive selv! skjerpings!

Nå nærmer det ser virkelig for mange av dere jenter :) Jeg er vell en av de siste innpå her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

8. mai ble jeg flyttet til i november, men jeg klarer ikke slippe 26. april :fnise:

Både mannen og jeg drømte om fødsler i natt. Lurer på hva det skal bety...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Jeg kjenner nå faktisk at det er modning på gang! Jeg har trykk/nedpress down there, mensmurriger, vondt i korsryggen og jeg er litt.... pussig i magen :fnise:

Så kroppen driver vel å gjør seg gradvis klar til fødsel! Er jo 21 dager igjen bare! :hoppe: (21 dager er så lenge og så nært på samme tid.. Det kan jo hende jeg går litt over også..)

Har noen av dere andre merket noen tegn på modning da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest asanti

Jeg kjenner nå faktisk at det er modning på gang! Jeg har trykk/nedpress down there, mensmurriger, vondt i korsryggen og jeg er litt.... pussig i magen :fnise:

Så kroppen driver vel å gjør seg gradvis klar til fødsel! Er jo 21 dager igjen bare! :hoppe: (21 dager er så lenge og så nært på samme tid.. Det kan jo hende jeg går litt over også..)

Har samme opplegget jeg også, men ikke så mye nedpress tror jeg? :vetikke: Men det hender at jeg gjør noe eller røyser meg så kjennes det ut som at noe er påtur ut. :ler:

Men det startet mer for noen dager siden så regner med det er modning. Vondt korsrygg m/menssmerter som ennå ikke gir seg uansett hvordan jeg ligger eller sitter og urolig mage til tider.

Helt greit med modning, men må ærlig innrømme at jeg får litt panikk. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Har hatt det i ca 2 uker nå, og følelsen av at noe er på vei ut når jeg går kommer oftere og oftere.

I dag er det bare 1 uke til min ul-termin som er 17 mars, 17 dager til min menstermin som er 26 mars, og 13 dager til termin basert på sykluslengde og el. Så jeg tipper det skjer en eller annen gang i den perioden, og det er uansett ikke lenge til :hoppe:

Siden jeg er i ganske god form så har ikke ventesyka slått skikkelig til heller, så om jeg går over er ikke det noen krise :)

Noen som har fått ventesyka enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj her skjer det mye skjønner jeg. Lykke til og håper du får en flott fødsel :)

Gleder meg til oppdatering :)

spennende med mye modning på dere andre også da jenter.. Krysser fingrene for at ingen av oss går på overtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Samme her. Har hatt det i ca 2 uker nå, og følelsen av at noe er på vei ut når jeg går kommer oftere og oftere.

I dag er det bare 1 uke til min ul-termin som er 17 mars, 17 dager til min menstermin som er 26 mars, og 13 dager til termin basert på sykluslengde og el. Så jeg tipper det skjer en eller annen gang i den perioden, og det er uansett ikke lenge til :hoppe:

Siden jeg er i ganske god form så har ikke ventesyka slått skikkelig til heller, så om jeg går over er ikke det noen krise :)

Jeg har -dessverre- fått ventesyka... Ikke i alt for høy gravd, men nok til at jeg har begynt å tenkte "det kan jo faktisk skje hvilken dag som helst nå" hver gang jeg kjenner en murring eller noe liknende.. Litt dumt iom at det er 20 dager til termin :sjenert: (og ja, jeg har nedtelling ;) )

Jeg vet ikke om jeg har skrevet dette før, men etter hodet festet seg så syntes jeg oppriktig at magen min har blitt mindre! Jeg føler meg overhodet ikke like sprengt som jeg følte meg tidligere og jeg føler meg litt lettere i kroppen. Jeg har jo ikke frøkna helt oppi brystene lengre, så det kan jo være noe med det også? :klo:

Noen av dere andre som føler noe liknende? Jeg sverger på at magen er anderledes nå enn når jeg la ut magebilde for ett par uker siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen endring... ny kontroll i morgen om ikke riene starter, ellers blir det igangsetting søndag morgen. Så dette er min siste helg med mage.

Lykke til til deg i dag, Myrvandrer! Heier på deg :hoppendeglad: Snart er gullet i armene deres (om ikke det er kommet alt) :rodmer:

Her føler jeg at alle modningstegn har stoppet opp.. Tidligere har jeg hatt både kynnere og mensmurringer, i tillegg til at deler av slimproppen har gått....Men nå har jeg ikke kjent noe på dagevis. :sjenert: Føler meg litt lurt av min egen kropp! :fnise:

Jeg har ventesyka allerede nå.. :fnise: kjenner jeg er skikkelig misunnelig på deg som er kommet så langt... Kommer til å bli lange uker på meg. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått ventesyka ennå, har heller fått sjokk over at det er så kort tid igjen!! :sjokkert::fnise: De siste ukene har gått så fort. Har tenkt at jeg har hatt evigheter av tid, men nå må jeg snart være klar for at noe kan skje når som helst. Jeg er veldig klar for å hilse på lillejenta og bli kvitt denne svære magen altså, så det er helt greit. :rodmer: Får bare litt småpanikk av å tenke at jeg snart skal føde...skummelt!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...