Gjest asanti Skrevet 28. februar 2013 #1961 Del Skrevet 28. februar 2013 Vi dro opp på sykehuset, fikk en lett omvisning og samtale med en jordmor der hun fikk registreringskjemaet jeg hadde fylt ut. Følte at hun forsto hva jeg mente og hun sa at det jeg hadde skrevet om tanker rundt angsten var bra og oversiktelig for andre. Så glad for at vi gjorde det. Ellers var det stappfult på føden, alle rom var fulle. Det bruker det ikke være her for å si det sånn. Hun forsiktret meg om at rundt min termin var det få fødende registert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 28. februar 2013 #1962 Del Skrevet 28. februar 2013 Litt vrien situasjon det der da, jeg kan skjønne at du syntes det er litt ekkelt at du skal bli feiret og at de andre ikke blir det. Men det er jo veldig hyggelig av denne venniden din å ville arrangere det for deg, for det virket på meg som om det lå mye planlegging og tid bak. Så kanskje venninnen din anser seg som en bedre venninne av deg enn med de andre 4? Det må være lov å gjøre noe spesielt for de man er ekstra glad i Hun som arrangerte det for meg har jeg vært venninne med siden vi var 15/16 år gamle og jeg har også spurt henne om hun vil være fadder i dåpen til babyen i juni. Lillefrøken blir forresten døpt på St.Hansaften -på dagen selvfølgelig- så da husker vi værtfall datoen Ja, hun som skal arrangere det kjenner meg mye bedre enn de andre 4. Litt kleint er det, men jeg får bare tenke sånn at det er ikke min feil at noen vil ha babyshower for meg. Det blir sikkert kjempekoselig. Så fint med dåp på St.Hansaften! Vi har ikke planlagt så mye rundt dåp ennå, men lurer på å ha det i august en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 1. mars 2013 #1963 Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, hun som skal arrangere det kjenner meg mye bedre enn de andre 4. Litt kleint er det, men jeg får bare tenke sånn at det er ikke min feil at noen vil ha babyshower for meg. Det blir sikkert kjempekoselig. Så fint med dåp på St.Hansaften! Vi har ikke planlagt så mye rundt dåp ennå, men lurer på å ha det i august en gang. Jeg syntes det er lov å gi litt ekstra oppmerksomhet til de man kjenner best jeg, så det ville jeg ikke tenkt på var jeg deg Satser på å få strålende hele dåpsdagen (for å ikke si hele sommeren!) selv om det er på nordvestlandet i juni August har var hakket mer stabilt vær her i landet. Vi må ta hensyn til svigers som må ta seg ferie og bestille reise for å komme, så da måtte vi sette en dato ganske tidlig slik at de kunne få bestilt billetter og hotell i god tid. Jeg gleder meg virkelig mye til dåpen jeg! Føler meg nesten litt rar som ser slik fram til en barnedåp Her tror jeg forresten mini har festet hodet! Syntes magen har sunket de siste dagene og jeg må tisse myyye oftere enn før, så jeg tror det er det som har skjedd. Ska til JM på mandag så da får jeg vel vite det med sikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. mars 2013 #1964 Del Skrevet 1. mars 2013 Her tror jeg forresten mini har festet hodet! Syntes magen har sunket de siste dagene og jeg må tisse myyye oftere enn før, så jeg tror det er det som har skjedd. Ska til JM på mandag så da får jeg vel vite det med sikkerhet I en del dager hadde jeg utenom det vanlige vondt i korsryggen og mye vondt/stikking ned i bekkene, når jeg var hos legen denne uken sa hun at hode var begynt å feste seg og siden har de plagene blitt borte og bekkene mitt er mye bedre nå! Så her ligger lille med hode godt ned og festet, og det merkes. Litt tyngre å bøye seg, men men. Er det sånn hos deg å? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 2. mars 2013 #1965 Del Skrevet 2. mars 2013 Så heldige dere er som har bebiser som begynner å feste hodet på riktig plass! Min lille ligger milevis unna bekkenet føler jeg. Blir spennende å se på kontrollen på tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 2. mars 2013 #1966 Del Skrevet 2. mars 2013 Så heldige dere er som har bebiser som begynner å feste hodet på riktig plass! Min lille ligger milevis unna bekkenet føler jeg. Blir spennende å se på kontrollen på tirsdag... Den kommer seg nok ned tidsnok. Merket å at halsbrannen og pustingen ble lettere når den kom lengre ned i bekkene. Det var deilig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 2. mars 2013 #1967 Del Skrevet 2. mars 2013 I en del dager hadde jeg utenom det vanlige vondt i korsryggen og mye vondt/stikking ned i bekkene, når jeg var hos legen denne uken sa hun at hode var begynt å feste seg og siden har de plagene blitt borte og bekkene mitt er mye bedre nå! Så her ligger lille med hode godt ned og festet, og det merkes. Litt tyngre å bøye seg, men men. Er det sånn hos deg å? Jeg har hatt enormt med stikkninger nede i bekkenet/blæra de siste dagene, sånne som gjør at jeg kvepper til og krymper meg i smerte, som heldigvis varer kun noen sekunder av gangen. Hadde det senest for noen timer siden, så mulig hodet ikke er helt festet enda, men at hun driver å "roter rundt" der nede? Men jeg har ikke bekkensmerter lengre da! Ikke vondt som jeg hadde før, så det kan vel også være et tegn? *leteletelete* ------------ Men, jeg må spørre om noe. Når dere har sex nå for tiden (om dere da har sex, hehe) får dere noen ettervirkninger etter dere er ferdige? Jeg og sambo hadde en runde i høyet isted og nå er magen full av kynnere og jeg har vondt i korsryggen, noe jeg ikke hadde før vi begynte. Dessuten blødde jeg en del underveis/etterpå merket jeg. Sex er herved erklært oppskrytt Er dette vanlig når man har sex når det nærmer seg slutten? Vi har ikke hatt sex på en evighet så det kan jo bare være at kroppen fikk sjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 2. mars 2013 #1968 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg har hatt enormt med stikkninger nede i bekkenet/blæra de siste dagene, sånne som gjør at jeg kvepper til og krymper meg i smerte, som heldigvis varer kun noen sekunder av gangen. Hadde det senest for noen timer siden, så mulig hodet ikke er helt festet enda, men at hun driver å "roter rundt" der nede? Men jeg har ikke bekkensmerter lengre da! Ikke vondt som jeg hadde før, så det kan vel også være et tegn? *leteletelete* ------------ Men, jeg må spørre om noe. Når dere har sex nå for tiden (om dere da har sex, hehe) får dere noen ettervirkninger etter dere er ferdige? Jeg og sambo hadde en runde i høyet isted og nå er magen full av kynnere og jeg har vondt i korsryggen, noe jeg ikke hadde før vi begynte. Dessuten blødde jeg en del underveis/etterpå merket jeg. Sex er herved erklært oppskrytt Er dette vanlig når man har sex når det nærmer seg slutten? Vi har ikke hatt sex på en evighet så det kan jo bare være at kroppen fikk sjokk Den stikkingen har ikke gitt seg helt her, men er blitt bedre. Kjenner mer nå at lille treffer nerver ol når den roter rundt helt nede i bekkene. Hm, tja, nå er det vel 1-2 måneder?!?! tror jeg siden vi hadde sex sist. Tiden går fort når samboer er borte så mye og jeg husker rett og slett ikke når sist. Men lysten er ikke der for det gjør så vondt i bekkene og korsryggen. Og kynnerne kommer på rekke og rad om vi har sex. Så for øyeblikket sparer jeg det til han er hjemme igjen neste gang og terminen er nært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 2. mars 2013 #1969 Del Skrevet 2. mars 2013 Den stikkingen har ikke gitt seg helt her, men er blitt bedre. Kjenner mer nå at lille treffer nerver ol når den roter rundt helt nede i bekkene. Hm, tja, nå er det vel 1-2 måneder?!?! tror jeg siden vi hadde sex sist. Tiden går fort når samboer er borte så mye og jeg husker rett og slett ikke når sist. Men lysten er ikke der for det gjør så vondt i bekkene og korsryggen. Og kynnerne kommer på rekke og rad om vi har sex. Så for øyeblikket sparer jeg det til han er hjemme igjen neste gang og terminen er nært. Jeg begynte å telle tilbake isted, og innså at vi hadde sex sist gang i midten av desember... Men det er som du sier, lysten er bare ikke der og skulle jeg evt bli tent så kommer kynnerne som perler på en snor, så det er ikke så veldig festlig nei. Men det blir vel litt oftere nærmere terminen ja! Værtfall rundt den 27. Jeg misunner virkelig ikke deg som har en samboer som jobber såpass langt unna deg forresten, jeg merker selv hvor avhengig jeg er av min nå om dagen, så jeg syntes du er tøff som klarer deg alene nå mot slutten. Min har jobbet mye på kveld/natt i det siste og jeg syntes bare det er slitsomt, så all ære til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 2. mars 2013 #1970 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg begynte å telle tilbake isted, og innså at vi hadde sex sist gang i midten av desember... Men det er som du sier, lysten er bare ikke der og skulle jeg evt bli tent så kommer kynnerne som perler på en snor, så det er ikke så veldig festlig nei. Men det blir vel litt oftere nærmere terminen ja! Værtfall rundt den 27. Jeg misunner virkelig ikke deg som har en samboer som jobber såpass langt unna deg forresten, jeg merker selv hvor avhengig jeg er av min nå om dagen, så jeg syntes du er tøff som klarer deg alene nå mot slutten. Min har jobbet mye på kveld/natt i det siste og jeg syntes bare det er slitsomt, så all ære til deg! Eller, lysten er jo der mentalt men ikke kroppslig. Samboer kommer hjem 15.Mars og jeg har sagt at fra da er det full rulle. Hoho! Han blir heldigvis hjemme da i 5 uker pga påske, permisjon og jobbfri. Jo takk. Det er ganske tungt å være alene merker jeg, så er veldig spent på hvordan det blir nå de to siste ukene. Han reiser jo igjen imorgen. Heldigvis er bekkene blitt bedre, men jeg får liksom ikke gjort de tingen jeg ønsker å gjøre før fødselen. Regner med at det blir hjelp fra mamma ganske ofte framover. Foreldrene mine har å sagt at jeg og pusegutt skal bare komme å bo hos dem om jeg ønsker det. Nå krysser jeg bare fingrene for at det ikke begynner å snø igjen siden alt er regnet bort, for å skrape/koste av bilen og holde det fritt for snø på trappa nå er umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 3. mars 2013 #1971 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har hatt enormt med stikkninger nede i bekkenet/blæra de siste dagene, sånne som gjør at jeg kvepper til og krymper meg i smerte, som heldigvis varer kun noen sekunder av gangen. Hadde det senest for noen timer siden, så mulig hodet ikke er helt festet enda, men at hun driver å "roter rundt" der nede? Men jeg har ikke bekkensmerter lengre da! Ikke vondt som jeg hadde før, så det kan vel også være et tegn? *leteletelete* ------------ Men, jeg må spørre om noe. Når dere har sex nå for tiden (om dere da har sex, hehe) får dere noen ettervirkninger etter dere er ferdige? Jeg og sambo hadde en runde i høyet isted og nå er magen full av kynnere og jeg har vondt i korsryggen, noe jeg ikke hadde før vi begynte. Dessuten blødde jeg en del underveis/etterpå merket jeg. Sex er herved erklært oppskrytt Er dette vanlig når man har sex når det nærmer seg slutten? Vi har ikke hatt sex på en evighet så det kan jo bare være at kroppen fikk sjokk Det er ikke akkurat som vi ikke klarer å holde fingrene unna hverandre her heller Det er vel 3 uker siden sist nå, og ellers har det vel vært 2-3 uker mellom hver gang. Og når vi har hatt sex så er det jeg som har tatt initiativ, og det mest for å beholde et visst nivå av intimitet i forholdet. Skikkelig crazy ungsommer altså Problemet mitt er at jeg er blitt så innmari sår, akkurat som jeg har skikkelig soppinfeksjon uten at jeg har det. Har forstått at det kommer av at området er veldig blodfylt og hovent, og jeg tenker at kanskje det er derfor du har blødd? Jeg har ikke fått veldige kynnere av sex (men nå er det jo noen uker siden sist da), men jeg får jo kynnere av absolutt alt annet, så jeg kan ikke se for meg at det er noe farlig. Jeg får iallefall kynnere av alt som innebærer at jeg må bøye meg eller anstrenge meg på noen som helst måte, og sex innebærer jo som regel en eller annen form for bøying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 3. mars 2013 #1972 Del Skrevet 3. mars 2013 Tror vi har hatt sex ca. 1-2 ganger i uka de siste månedene, men det har blitt enda mindre de siste ukene. Ikke fordi lysten ikke er der, men fordi jeg har jobbet svært mye den siste tiden. Vi får se hvordan det blir nå som permisjonen min har startet. Sliter noe voldsomt med vondter om natten nå. Alle dobesøkene kan jeg leve med, men jeg har nå fått så mye vann i kroppen at det presser på nerver i begge hendene og som fører til at hendene sovner med en gang. Utover natten blir dette så ille at jeg våkner av intense smerter oppover hele armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 3. mars 2013 #1973 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Jeg tror kanskje slimproppen har gått hos meg. Mye gulgrønnt slim på papiret når jeg var på do før i dag, så ut som snørr! (Sorry for detaljer). Kan det være noe annet enn slimproppen? Endret 3. mars 2013 av Nyx88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 3. mars 2013 #1974 Del Skrevet 3. mars 2013 Så spennende med slimpropp! (merkelig setning ) Når er terminen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 3. mars 2013 #1975 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg tror kanskje slimproppen har gått hos meg. Mye gulgrønnt slim på papiret når jeg var på do før i dag, så ut som snørr! (Sorry for detaljer). Kan det være noe annet enn slimproppen? Oi, så spennende! Er det mer "klumpete" og konsentrert enn vanlig utflod eller er det like rennende? Utrolig delikat spørsmål jeg kommer med her! Men jeg lurer på om det samme skjer med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 3. mars 2013 #1976 Del Skrevet 3. mars 2013 Oi så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 3. mars 2013 #1977 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Så spennende med slimpropp! (merkelig setning ) Når er terminen din? Terminen min er 7.April, så jeg håper på at det blir med bare dette foreløpig - Syns ikke mini trenger å komme helt ennå, selv om vi gleder oss til å treffe ham Oi, så spennende! Er det mer "klumpete" og konsentrert enn vanlig utflod eller er det like rennende? Utrolig delikat spørsmål jeg kommer med her! Men jeg lurer på om det samme skjer med meg.. Det var ikke som vanlig utflod. Det har jeg hatt mye av, men dette var rett og slett en liten klump med slim, litt geleaktig på en måte. Så rett og slett ut som en snørrklyse. Spørst om det var runden med i går som satte fart på ting Skal til kontroll hos jordmor i morgentidlig, kjenner jeg er glad for det nå. Endret 3. mars 2013 av Nyx88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. mars 2013 #1978 Del Skrevet 3. mars 2013 Spennende med slimpropp da!! Kan jo være at det bare er en del av den som har kommet ut. Godt du skal til jordmor i morgen så du kan spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 4. mars 2013 #1979 Del Skrevet 4. mars 2013 Så spennende da, selv om mini har ikke vondt av å holde seg litt lengre i magen Morro når det begynner å skje noe. Men hvis det var etter sex så kan det også være rester blandet litt med utflod og litt blod? Men spennende uansett da. Jeg merket ikke at slimproppen gikk før vannet gikk så aner ikke hvordan den ser ut. Kan jo komme litt og litt i flere uker også har jeg hørt. Gud å mye vi skal lure på og undre seg over.. Vi har det ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 4. mars 2013 #1980 Del Skrevet 4. mars 2013 Men hvis det var etter sex så kan det også være rester blandet litt med utflod og litt blod? Men spennende uansett da. Det var det som skjedde her i huset etter vi hadde sex, jeg lurte på om det var slimproppen som gikk men det var bare litt rester av meg, litt av mannen og litt blod. Særdeles delikat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå