Gå til innhold

Dama har hatt trekant !!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Men det er to utveier, enten at jeg finner meg to på si (eller hun blir med), eller hun må pakke.

jeg synes du bør pakke, jeg..

at du skal ha trekant mens du er i et forhold er totalt forkastelig..

hva tror du forresten at evt fremtidige jenter i ditt liv vil synes om det???

tenk på det, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama elsker meg. Hun er såret og føler seg "skitten".  Synd. Men det er to utveier, enten at jeg finner meg to på si (eller hun blir med), eller hun må pakke.

Er du fullstendig sprø mann??

Alle mennesker er forskjellige og har hatt forskjellige erfaringer opp gjennom livet. Dersom du skal finne en jente som har akkurat de samme erfaringene som deg, skal du lete lenge...

Et forhold kan ikke fungere på de premisser som du setter. Det som er gjort, er gjort - det er framtiden dere kan gjøre noe med!

Jeg er flau på menns vegne når jeg leser uttalelsene dine. Håper for Guds skyld at denne jenta finner seg en bedre mann å dele livet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
at du skal ha trekant mens du er i et forhold er totalt forkastelig..

hva tror du forresten at evt fremtidige jenter i ditt liv vil synes om det???

tenk på det, du!

dette synes jeg er et poeng også.. ikke gjør noe selv som du vil ha problemer med at andre gjør "mot deg"

hadde du f.eks satt pris på om dama di skulle ut å "utgjevne"?

dersom du ikke hadde tålt at hun gjorde det, hvorfor i alle dager skal hun godta det?? (ps; hun kommer ikke til å godta det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Dama elsker meg. Hun er såret og føler seg "skitten".  Synd. Men det er to utveier, enten at jeg finner meg to på si (eller hun blir med), eller hun må pakke.

I dette tilfellet her viser du liten eller ingen forståelse og empati for partneren din. Prøv å sette deg inn i hennes ståsted. Hva ville du følt da?

Vil du virkelig presse henne til å gjøre noe hun overhodet ikke har lyst til? Hvis dette er viktigere for deg enn å holde sammen med henne, vil jeg råde deg til å gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en jente som har hatt min del av "opplevelser" når det gjelder sex. Alt er je ikke stolt av, men gjort er gjort.

Nå er jeg sammen med en mann som ifølge seg selv har hatt et ytterst normalt sexliv opp gjennom årene med lange samboerforhold. Det at jeg har opplevd mer enn han, mener han er helt greit. Han sier at han er heldig som har fått seg ei dame som har opplevd litt, og som kan " berike" vårt samliv med erfaringer og fantasier....

Vi mennersker er forskjellige, og jeg skjønner at du kanskje har problemer med å akseptere at hun har opplevd mer enn du....men fortid er fortid. gjort er gjort-og spist er spist. Du kan ikke forlange at jenta skal godta at du får oppleve trekant med eller uten henne! Herregud! Hadde kjæresten min forlangt at han også vil oppleve alt det jeg har opplevd, hadde jeg ledd og gått min vei! Den tankegangen hører hjemme i barnehagen- "Hvis du har, så skal jeg også"

Skjerp deg! Du har tydeligvis store mindreverdighetskomplekser!

Stakkars menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter
Tro ikke at det bare er å rote rundt og gjøre "alt du har lyst til", uten at du før eller siden møter deg selv i døra.

Hvis du på død og liv skal ha opplevd det samme som kjæresten så har du et problem. Har funnet en lekekamerat til deg:

http://talk.gospelsearch.no/dcforum/DCForu...D10/190.shtml#0

Dere ville sikkert blitt gode kompiser, så kan dere fyre dere opp over fortiden til kjærestene deres :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Jeg liker ikke det hun HAR gjort. Det KAN nok "utjevnes" om jeg også hadde hatt en slik opplevelse bak meg. Så kan dette forholdet fungere.

Så: Enten får hun bare gå, eller så må jeg vel ut på egenhånd.

Så har hun vel møtt seg selv i døra, etter en "utsvevende livsstil", for å benytte kongelige vendinger.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::klaske::klaske: :trøste: :trøste: :trøste:

Stakkar mann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
[ Men det er to utveier, enten at jeg finner meg to på si (eller hun blir med), eller hun må pakke.

dersom det er planen din, synes jeg du skal ta en titt på ditt eget råd;

Tro ikke at det bare er å rote rundt og gjøre "alt du har lyst til", uten at du før eller siden møter deg selv i døra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...