Gjest tarzan1000 Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Dama mi har hatt trekant med 2 gutter, flere ganger. Jeg er ikke så begeistra for det, men mest fordi jeg alltid sjøl har hatt lyst på trekant. Jeg vil ha med ei ekstra jente i senga, men det vil ikke dama. Hun er jo "ferdig med sånt"! (Joda, jeg kunne godt hatt med en ekstra gutt til henne også jeg!!!) Jeg tror jeg enten dropper dama, eller har meg noe på si. Kan ikke fortsette sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Dette må være en vits :o Dessuten, bare dropp dama di, du. Makan! :evil: Innlegget er redigert. Hege (admin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Enig med Ethereal. Dette ble for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 13. februar 2004 #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Seriøst.. du har tenkt til å dumpe dama di fordi hun ikke vil dele deg med noen andre? Gjenta den setningen for deg selv noen ganger så kanskje det går opp for deg hvor dumt det egentlig høres ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 13. februar 2004 #5 Del Skrevet 13. februar 2004 Er problemet at hun har hatt trekant før, eller at hun ikke vil ha med en ekstra jente i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 13. februar 2004 #6 Del Skrevet 13. februar 2004 Gikk du inn i forholdet med åpne øyne og en visshet om at dama hadde en fortid, eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 13. februar 2004 #7 Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke noe å tenke på. Dump henne. Gå deretter ut og finn deg to gutter selv og ha din egen trekant. Det er vel egentlig det du vil ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 13. februar 2004 #8 Del Skrevet 13. februar 2004 Vet ikke om jeg skal eller ... Dropp dama, respekter for all del ikke at hun sier at hun har lagt fortida si bak seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2004 #9 Del Skrevet 13. februar 2004 Dette inlegget var nok ment for å provosere. Ikke gå på limpinnen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarzan1000 Skrevet 13. februar 2004 #10 Del Skrevet 13. februar 2004 Er problemet at hun har hatt trekant før, eller at hun ikke vil ha med en ekstra jente i senga? Egentlig det første, men det andre følger av det første... Og til dere der ute som synes dette er en vits: Tro ikke at det bare er å rote rundt og gjøre "alt du har lyst til", uten at du før eller siden møter deg selv i døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarzan1000 Skrevet 13. februar 2004 #11 Del Skrevet 13. februar 2004 Gikk du inn i forholdet med åpne øyne og en visshet om at dama hadde en fortid, eller???? Nope. bomben kom nå, etter ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. februar 2004 #12 Del Skrevet 13. februar 2004 "hvis ikke du gjør som jeg sier så dumper jeg deg.." Når man er singel så gjør man for pokker hva man vil uten å måtte tenke på hva en fremtidig partner måtte mene... :evil: Innlegget er redigert, Hege (admin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #13 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg ville ikke hatt betenkeligheter med å ha trekant derosm det falt seg slik som singel.. men å dele en kjæreste med noen i en trekant ville aldri falle meg inn.. og slik er det mange jenter som er.. skjerp deg! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarzan1000 Skrevet 13. februar 2004 #14 Del Skrevet 13. februar 2004 Gikk du inn i forholdet med åpne øyne og en visshet om at dama hadde en fortid, eller???? Nope. bomben kom nå, etter ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarzan1000 Skrevet 13. februar 2004 #15 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg liker ikke det hun HAR gjort. Det KAN nok "utjevnes" om jeg også hadde hatt en slik opplevelse bak meg. Så kan dette forholdet fungere. Så: Enten får hun bare gå, eller så må jeg vel ut på egenhånd. Så har hun vel møtt seg selv i døra, etter en "utsvevende livsstil", for å benytte kongelige vendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 13. februar 2004 #16 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg synes det er du som møter deg selv i døra, jeg. Smakk! Hun er ivertfall heldig som blir kvitt deg, hvis du seriøst mener dette. Skulle hun helst vært jomfru når hun traff deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 13. februar 2004 #17 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg liker ikke det hun HAR gjort. Det KAN nok "utjevnes" om jeg også hadde hatt en slik opplevelse bak meg. Så kan dette forholdet fungere. Så: Enten får hun bare gå, eller så må jeg vel ut på egenhånd. Så har hun vel møtt seg selv i døra, etter en "utsvevende livsstil", for å benytte kongelige vendinger. Men ærlig talt da, mann. Du takler ikke det hun har gjort. Dette problemet ligger hos deg. Jeg håper du er klar over det. Du føler deg sannsynligvis mindreverdig, siden du synes det utjevnes dersom også du hadde denne erfaringen. Jeg tipper hun ikke tenker slik mot deg, ergo trenger du ikke bekymre deg. Du kan ikke dømme henne, og ihvertfall ikke for noe du selv kunne tenke deg å gjøre. :o Det er du som er nøkkelen til at dette forholdet skal fungere, og det er ved at du jobber med deg selv, gjerne gjennom samtaler med henne. Det er ikke hun som har møtt seg selv i døra, det er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. februar 2004 #18 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg liker ikke det hun HAR gjort. Det KAN nok "utjevnes" om jeg også hadde hatt en slik opplevelse bak meg. Så kan dette forholdet fungere. Så: Enten får hun bare gå, eller så må jeg vel ut på egenhånd. Så har hun vel møtt seg selv i døra, etter en "utsvevende livsstil", for å benytte kongelige vendinger. Herregud jeg håper dama blir kvitt deg. Man kan ikke utjevne slike ting. Hvor gammel er du?? 16?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #19 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg liker ikke det hun HAR gjort.. ok.. det endrer ikke noe.. Det KAN nok "utjevnes" . utjenves?? aldri hørt om den slags i et forhold.. om jeg også hadde hatt en slik opplevelse bak meg. Så kan dette forholdet fungere.. det å ha trekant mens man er i et forhold er ikke noe forholdet vanligvis overlever.. så det tror jeg ikke er en god ide Så har hun vel møtt seg selv i døra, etter en "utsvevende livsstil", for å benytte kongelige vendinger. møtt seg selv i døra?? det forstår jeg ikke..?? og du vil jo selv ha "opplevelsen", så da kan du vel ikke synes at den er så "utsvevende" ærlig talt så høres du svært umoden ut.. så forholdet har neppe noen stor sjanse uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarzan1000 Skrevet 13. februar 2004 #20 Del Skrevet 13. februar 2004 Men ærlig talt da, mann. Du takler ikke det hun har gjort. Dette problemet ligger hos deg. Jeg håper du er klar over det. Du føler deg sannsynligvis mindreverdig, siden du synes det utjevnes dersom også du hadde denne erfaringen. Jeg tipper hun ikke tenker slik mot deg, ergo trenger du ikke bekymre deg. Du kan ikke dømme henne, og ihvertfall ikke for noe du selv kunne tenke deg å gjøre. :o Det er du som er nøkkelen til at dette forholdet skal fungere, og det er ved at du jobber med deg selv, gjerne gjennom samtaler med henne. Det er ikke hun som har møtt seg selv i døra, det er du. Jada, problemet ligger hos meg. Har ikke sagt noe annet. Dette er jo ikke noe problem for henne!!! Jeg har altså en mindre grad av "sexuell selvrealisering" enn henne. Det er jeg ikke komfortabel med. Dette bare som et lite varsel til de jenter og gutter som synes alt de gjør som singel er ok, og ikke BØR bli et problem senere... Dama elsker meg. Hun er såret og føler seg "skitten". Synd. Men det er to utveier, enten at jeg finner meg to på si (eller hun blir med), eller hun må pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg