AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Har en dvergpuddel på 8 mnd som er fryktelig fin og snill og skjønn på alle måter. Bortsett fra at hun har en irriterende vane med å slikke. Konstant. På alle i familien, og besøkende. Hun slikker der hun kommer til, og når man holder henne unna går tunga fortsatt som en duracelltunge i lufta.. Og så fotfølger hun oss i huset. Kan ikke reise meg og gå fra rom til rom uten at hun løper etter og dytter/napper i leggene. Det er irriterende! Hun kan godt få følge meg, men trenger ikke dytte og slikke hele tiden. Jobber med å lære henne av med å hoppe på besøkende, og slikke som en gal på dem. Prøver å kommandere henne å sitte til hun har fått hilst, og deretter synes jeg hun kan ligge på plassen sin, ikke stresse rundt gjestene og lete etter en måte å få sleiket dem i ansiktet på... Dette begynner å bli bedre. Men når det bare er familien som er hjemme synes jeg jo hun må få gå fritt i huset, men uten å slikke oss og "nudge" oss i leggene hele tiden. Noen tips mot denne overkjærlige atferden til vår lille tulle? Anonym poster: 864d210309151dda787c2c7f0dfcd806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå