Tjorven Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har nå begynt å lage litt kort selv, men jeg mangler bittelitt inspirasjon... Har massevis av utstyr av ark i ulike farger, bånd til å pynte med og små ting jeg kan lime på. Er det noen ideer dere vil dele med meg? Eller har dere noen linker til ålreit tips-sider? (Har en del hobby/kort-bøker hjemme, men synes desverre ikke de gir så mange gode tips...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Kanskje du kan få noen tips her...? http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=65507 Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Takk for link, men stempling er liksom ikke helt min greie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 13. februar 2004 #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Kanskje du får noen ideer her: http://www.dinhobby.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Tjorven; det var vel ikke bare stempling inne på den linken jeg ga deg?? Men jeg ser jo at det ikke er så mange innlegg der. Dessuten er det vel kanskje bilder til inspirasjon du ønsker?!? Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 16. februar 2004 Tjorven; det var vel ikke bare stempling inne på den linken jeg ga deg?? Men jeg ser jo at det ikke er så mange innlegg der. Dessuten er det vel kanskje bilder til inspirasjon du ønsker?!? Hilsen Lille meg Okei, kikket iikke så nøye på den.... :oops: Er en ganske kreativ sjel, så bilder av andre kort gjør at fantasien løper løpsk. Så det er bilder jeg først og fremst er ute etter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå