Gå til innhold

Idag skal jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til byen og hente materiellet til invitasjonene!!! :hoppe: Er litt hyper nå for jeg gleder meg!!! Greit det er lenge til bryllupet, men da har jeg jo noe å sysle med fremover oxo! 8) JIPPI!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt akkurat å lurte på om jeg skulle fikse ferdig kirkeprogrammet, er jo virkelig sent ute vi i forhold til deg :ler:

Skrevet
Satt akkurat å lurte på om jeg skulle fikse ferdig kirkeprogrammet, er jo virkelig sent ute vi i forhold til deg :ler:

Og da er hvertfall jeg utrolig sent ute :wink: Kirkeprogrammet, allerede nå?? Vi gifter oss jo samme dag, og kan vel ikke lage ferdig dette før etter samtale med prest. Og det er jo leeeeenge til.......

Ikke meningen å spore av her. Super-gøy å hente materialet til invitasjonene hvertfall. Skal du lage alle fix-ferdig nå??

Skrevet

Skal ikke skrive det ut, bare gjøre det klart på pcen :wink: Salmene våre vil nok uansett bli godkjent - er helt standar.

Skrevet

Jeg blir å lage alt utenom innmaten ferdig tror jeg... Den skriver vi ut på pc, så den venter vi med til vi er helt ferdige med "utmaten" :oops: og har blitt helt sikre på kirken etc... :-)

Skrevet

Vi sendte ut invitasjonene for to uker siden med beskjed om att svar skulle sendes skriftlig til oss. GLED DERE det er sååååå koselig å få tilbakemeldingene!!!Jeg er som en liten unge når jeg står foran postkassen hver dag!!

Skrevet

Nei, betalte 600,- for å få sendt dem i frimerker!!

Det er hyggelig å få forskjellige svarkort fra forskjellige venner også!Det blir så personlig!!

Skrevet

ja, høres skikkelig hyggelig ut, men tror min familie har vanskelig nok med å svare med mail og telefon tilgjenngelig. :wink:

Skrevet

Vi kommer også til å bruke svarkort og jeg gleder meg til de begynner å komme! Men først må vi sende inbydelsene da :roll:

Vi kommer forresten til å frankere svarkortene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...