Aelwyn Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Til byen og hente materiellet til invitasjonene!!! Er litt hyper nå for jeg gleder meg!!! Greit det er lenge til bryllupet, men da har jeg jo noe å sysle med fremover oxo! 8) JIPPI!!!
Arwen Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Satt akkurat å lurte på om jeg skulle fikse ferdig kirkeprogrammet, er jo virkelig sent ute vi i forhold til deg
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #3 Skrevet 13. februar 2004 Satt akkurat å lurte på om jeg skulle fikse ferdig kirkeprogrammet, er jo virkelig sent ute vi i forhold til deg Og da er hvertfall jeg utrolig sent ute Kirkeprogrammet, allerede nå?? Vi gifter oss jo samme dag, og kan vel ikke lage ferdig dette før etter samtale med prest. Og det er jo leeeeenge til....... Ikke meningen å spore av her. Super-gøy å hente materialet til invitasjonene hvertfall. Skal du lage alle fix-ferdig nå??
Arwen Skrevet 13. februar 2004 #4 Skrevet 13. februar 2004 Skal ikke skrive det ut, bare gjøre det klart på pcen Salmene våre vil nok uansett bli godkjent - er helt standar.
Aelwyn Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2004 Jeg blir å lage alt utenom innmaten ferdig tror jeg... Den skriver vi ut på pc, så den venter vi med til vi er helt ferdige med "utmaten" :oops: og har blitt helt sikre på kirken etc... :-)
Jens Skrevet 13. februar 2004 #6 Skrevet 13. februar 2004 Vi sendte ut invitasjonene for to uker siden med beskjed om att svar skulle sendes skriftlig til oss. GLED DERE det er sååååå koselig å få tilbakemeldingene!!!Jeg er som en liten unge når jeg står foran postkassen hver dag!!
Jens Skrevet 13. februar 2004 #8 Skrevet 13. februar 2004 Nei, betalte 600,- for å få sendt dem i frimerker!! Det er hyggelig å få forskjellige svarkort fra forskjellige venner også!Det blir så personlig!!
Arwen Skrevet 13. februar 2004 #9 Skrevet 13. februar 2004 ja, høres skikkelig hyggelig ut, men tror min familie har vanskelig nok med å svare med mail og telefon tilgjenngelig.
April Skrevet 13. februar 2004 #10 Skrevet 13. februar 2004 Vi kommer også til å bruke svarkort og jeg gleder meg til de begynner å komme! Men først må vi sende inbydelsene da Vi kommer forresten til å frankere svarkortene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå