Gå til innhold

Bikkjer har all rett til å være med INN på butikken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I frykt for at hunder skal bli borte utenfor butikken så syns jeg virkelig at de skal få være med inn på shopping.

Vi hundeeiere har mang en gang fått sure blikk og ikke minst litt heftig kjeft fra unge mødre og gamle burugler fordi hundene våre har hatt en skremmende fremtoning der de står bundet utenfor butikken.

Neste gang jeg og Kjell Magne skal på shopping så skal Kjeller`n få være med inn.

Stakkars doggen kan ikke stå igjen ute, tenk om han blir borte?!

Eller hva om han snur seg litt fort og skremmer vannet av ei forstadsfrue?

Suburban housewives, dyreelskere uten dyr og andre bedrevitere - ikke bli skremt når dere møter en siklende Kjell Magne ved ferskvaredisken neste gang dere er på butikken.

P.S. utenom fastsatt båndtvangstid så går ikke Kjell Magne med bånd :)

Hils på Kjell Magne!

meanest-dog.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Så søt Kjell Magne var da! Ble virkelig fristet til å klappe han. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Haha, så "søt" han er :)

Skrevet

Alltid trodd det enkleste var at Kiwidama holdt dem, men lur ide. Neste gang blir de med inn :).

post-55199-0-62798600-1342716218_thumb.j

Skrevet

Alltid trodd det enkleste var at Kiwidama holdt dem, men lur ide. Neste gang blir de med inn :).

post-55199-0-62798600-1342716218_thumb.j

Ja, tenk så koselig for dyreelskerne uten dyr da, da kan klappe hunder ved ferskvaredisken og kjøre hundespann fra potetgullhylla til fiskedisken :)

Gjest Mary-Cherry
Skrevet

jeg satte hunden min ute på hundeparkeringen 1 gang. å da jeg hadde gått meg en liten handle runde gikk jeg til kassen. å jammen ser jeg ikke hunden min i køen! han hadde rømt fra båndet sitt å ville være inne med meg.

• Liker 2
Skrevet

Ja, tenk så koselig for dyreelskerne uten dyr da, da kan klappe hunder ved ferskvaredisken og kjøre hundespann fra potetgullhylla til fiskedisken :)

Det kan klappes fra kjøledisken via brusautomaten og ferskvaredisken frem til kjøttdisken om alle blir med inn.

Takler Kjell kattemathylla på en god måte eller oppfatter han det som traumatisk at katter handler i samme butikk?

Skrevet

Jeg vet om ei jente som smugler chihuahuaen sin under jakka når hun skal handle. Du kan jo prøve det samme med Kjell Magne - og skylde på at du har et par solide manboobs hvis noen fatter mistanke. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo gjøre som ei dame gjorde med meg...

Jeg jobber på butikk. Sto med ryggen til og stabla kurver rett i gangen, rett ved inngangen på butikken.

Så var det en dame som sa: "hold denne litt.." Jeg snudde meg og fikk et hundebånd i hånda før jeg fikk sukk for meg.

Jeg hadde da masse annet og gjøre, men hva skulle jeg gjøre da? Sto nå med den jævla bikkja og hun tok da seg Good tid med å handle..

Anonym poster: e28151b14632722ea13ed620668a559f

• Liker 2
Skrevet

Som RoH nevner så kan det bli problemer når katteelskerne skal ha med grevlingene sine på shopping.

Det vil såklart by på problemer, men vi hundeeiere må gjøre vårt i problemløsningen.

Vil herved oppfordre dere som kommer med hele hundespann om å løsne spannet innendørs, det kan fort bli unødvendige mengder av ødeleggelser hvis 10 sammenbundne hunder jager katter kontra om hver hun stikker etter hver sin katt.

• Liker 1
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Kjell Magne så jo, eh, koselig ut.

Kan jo gjøre som ei dame gjorde med meg...

Jeg jobber på butikk. Sto med ryggen til og stabla kurver rett i gangen, rett ved inngangen på butikken.

Så var det en dame som sa: "hold denne litt.." Jeg snudde meg og fikk et hundebånd i hånda før jeg fikk sukk for meg.

Jeg hadde da masse annet og gjøre, men hva skulle jeg gjøre da? Sto nå med den jævla bikkja og hun tok da seg Good tid med å handle..

Anonym poster: e28151b14632722ea13ed620668a559f

Du burde krevd å få betalt for hundeparkinga :ler: Det er mye rare mennesker der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...