Gå til innhold

meny i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker litt inspirasjon, hva serverer dere i deres bryllup? eller hva har dere fått servert i bryllup dere har vært i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi serverte hjortestek i vårt. Har fått høre selv nå etter flere år at det var det beste måltidet mange har noensinne fått i et bryllup. Kan ikke si meg uenig :)

Har vært i England og fått servert kylling. Det var nok heller labert. Godt men litt for hverdagslig.

Koldtbord har jeg også vært borti, og det føltes litt som en konfirmasjon egentlig.

Oksestek har jeg også fått, var kjempe godt.

Jeg lener meg nok mot stek selv :) Litt pompøst men ikke for pompøst :)

Skrevet

tenker på alle rettene :) med tilbehør hehe! :D selv den "hverdagslige" kylling kan bli smaskens med rett tilberedning og tilbehør....alt kommer ann på råvarer og behandling :D

Skrevet

Vi skal ha jordbær til velkomst, tapas til middag og dessert buffet.

Jeg har nesten bare vært i bryllup hvor man har servert buffet i forskjelige formater og jeg foretrekker det. Rett og slett fordi jeg er ganske kresen av natur og i buffeter så er det alltid noe for enhver smak.

Det som er litt dumt med å ha russisk servering er jo om potetene ikke er skikkelige eller salaten litt slapp, så er det fort det folk husker, ikke at biffen smate helt himmelsk eller at flere spurte kokken etter oppskriften til sausen.

Skrevet
.

Det som er litt dumt med å ha russisk servering er jo om potetene ikke er skikkelige eller salaten litt slapp, så er det fort det folk husker, ikke at biffen smate helt himmelsk eller at flere spurte kokken etter oppskriften til sausen.

Russisk servering??

skal du da ha tapas tallerken, eller buffet hvor folk forskyner seg selv? tror ikke jeg vil ha "selvbetjening" med 70 gjester, ser for meg litt kaos, og uro når folk skal holde taler osv.....

Skrevet

Russisk servering??

skal du da ha tapas tallerken, eller buffet hvor folk forskyner seg selv? tror ikke jeg vil ha "selvbetjening" med 70 gjester, ser for meg litt kaos, og uro når folk skal holde taler osv.....

Russisk servering er når man får servert en rett etter en annen, gjerne av en kelner.

Det blir en buffet hvor folk forsyner seg selv. Har vert i flere bryllup hvor dette har fungert utmerket.

Det blir vel fort en del uro med 70 mennesker uansett. Om man organiserer det slik at det er flere steder hvor folk kan forsyne seg, så blir det nok neppe veldig vanskelig å organisere.

Skrevet

jeg googlet det iste, og russisk servering er igrunn at rettene blir tilbredt foran gjestene (feks flambert) og så servert gjestene... men samme det, det var menyer jeg var ute etter :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...