||Becks|| Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 å bli så betatt av ei jente, som det jeg er nå... Tidligere denne uka møtte jeg ei helt fantastisk jente! Siden den dagen har jeg blitt fullstendig betatt av denne nydelige jenta! Hun er kanskje ikke av de mest slanke jentene, men jeg har skjønt at dette ikke spiller noen rolle! Heller stikk motsatt, synes det er litt sexy :oops: Det virker som om hun har alt som ei jente skal ha, i mine øyne... 110% ærlig, trofast, snill, glad, engasjert, utadvent, humor, omsorgsfull, leken, romantisk, elsker kos, (kåt ), flink til å vise at man virkelig setter pris på personen man liker, sexy, søt, pen :-) Virker som om lykken smiler til meg om dagen, går rundt og er i "den syvende himmel" tror jeg, har hundrevis av sommerfugler i magen hvertfall 8) Ha en strålende dag, folkens!
Midnattsol Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Så flott da. Nyt det. Gjør noe koselig i morgen på valentines-day.
||Becks|| Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2004 Så flott da. Nyt det. Gjør noe koselig i morgen på valentines-day. I sure will :D Har sendt et florogram til henne, fem røde roser som skal bli levert på døren hennens, samt at jeg har skrevet ned noen ord til henne, på et kort. På kvelden har jeg bedt henne med ut på middag, noe hun gledelig ville være med på.. Så ja, jeg skal nyte det til det fulle, gleder meg som en "nyforelska fjortiss", hehe.. Skal også treffe henne litt i kveld, gleder meg ikke noe mindre til det
Midnattsol Skrevet 13. februar 2004 #5 Skrevet 13. februar 2004 Å være nyforelska er en herlig følelse. :D
Pusekatt Skrevet 13. februar 2004 #6 Skrevet 13. februar 2004 Så koselig at du har funnet en du liker så godt!!!!! Lykke til, både i kveld og imorgen, håper dere får det kjempefint!!!
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #7 Skrevet 13. februar 2004 :-D Sååååååå gøy! Gratulerer!!! Blir glad av sånne solskinnshistorier jeg, ha en strålende Valentines!
||Becks|| Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2004 Takk for mye positiv respons, veldig hyggelig! Er som mange av dere sier, en utrolig deilig følelse, det å være forelsket! Helt vanvittig! Kan ikke beskrives med ord, men jeg er sikkert ikke den eneste som opplever det for øyeblikket! Skal nyte kvelden i dag og dagen i morgen til det maksimale, tro dere meg Håper dere andre som har svart også for en fin Valentines Day da, virkelig! Trenger det nå på vinteren vettu! 8)
Maetzii Skrevet 13. februar 2004 #13 Skrevet 13. februar 2004 Det virker som om hun har alt som ei jente skal ha, i mine øyne... 110% ærlig, trofast, snill, glad, engasjert, utadvent, humor, omsorgsfull, leken, romantisk, elsker kos, (kåt ), flink til å vise at man virkelig setter pris på personen man liker, sexy, søt, pen :-) *føle seg som litt gledesdreper nå* Men: hvordan kan du egentlig vite at noen er "110% ærlig" og "trofast" etter å ha kjent dem i en uke!? :o
||Becks|| Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2004 *føle seg som litt gledesdreper nå* Men: hvordan kan du egentlig vite at noen er "110% ærlig" og "trofast" etter å ha kjent dem i en uke!? :o Nei da, går så bra så... Vet vel egentlig ikke 110% at dette stemmer, men det er hvertfall slik hun har beskrevet seg selv da, og det inntrykket jeg har fått av henne... Har kjent henne litt lenger enn én uke, traff henne denne uken, hehe... Men jeg skjønner hva du mener... Som sagt, føler at vi har fått så god kontakt at hun ikke ville lyve for meg... Det samme gjelder hvertfall for min del, kunne aldri løyet til henne om en sak, bare så det er klart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå