AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Ca alle dongeribuksene mine utvider seg ganske mye etter bruk, de krymper litt under vask men utvider seg veldig når jeg bruker de, nesten så jeg segger litt. Kan jo bruke belte men jeg liker ikke å bruke belte. Kjøper alltid den trangeste buksa jeg klarer å få på meg fordi jeg vet at det er vanlig at dongeri utvider seg. Ikke alle buksene utvider seg like mye, det er jo forskjellig dongeristoffer. Jeg bruker ikke tøymykner på de i vaskemaskinen. Tips? Anonym poster: a526441be96b7dab1999c79a6d8db44f
Gjest Nanne70 Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Hvis du bruker bukser med stretch og kjøper de trangeste buksene du kan få på deg, så kan faktisk det være en del av problemet. Tenk på en gummistrikk som er tøyd til det ytterste hele tiden - til slutt mister det spensten og elastisiteten. Det samme skjer med buksene. Prøv å kjøpe en størrelse større neste gang. Et annet tips er å vaske buksene i kaldvask med mindre de er veldig skitne.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Har prøvd en størrelse større og, da er de litt for store hele tiden Men takk for svar, skal prøve kaldere vann! Har også lest at man kan vaske dongeri så sjeldent som mulig, så det har jeg begynt med. Anonym poster: a526441be96b7dab1999c79a6d8db44f
kills Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Jeg vasker mine så lite som mulig og aldri over 30 grader. Husk å ikke bruke tøymykner når du vasker buksene, da blir de ødelagte! Jeg kjøper alle mine så trange at jeg så vidt får dem på, så vier de seg ut slik at de blir perfekte. Men kan vel være noe i det Nanne70 sa - du bør nok få igjen glidelåsen og knappen uten å knekke alle neglene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå