AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 I en kaffepause så ble det sagt i en bisetning i et lignende tema, at hun hadde 1200 venner på fb. En anen flesker til med 2000. Så sitter en der da med sine 50 venner. Jeg kjenner ikke så mange. Legger ikke til " venner" bare for å ha venner på listen. Svært få av oss har så mange venner som 1200-2000. De kan umulig kjenne de. Så hvorfor ha de? Mange av de " snakker de ikke med, hverken på nett elelr ellers For en tid siden fjernet jeg 7 venner. De hadde forespurt meg om jeg ville være deres venn på fb. De la inn ting som inr. meg. Jeg trykte liker, gratulerte med dagen osv. Jeg har aldri hørt fra de ellers,hverken på fb eller på andre måter, så det var slike jeg fjernet Gjør dere det? Anonym poster: 8bb70de7ef831200c5c52a7fcc1b67c8
Gjest Uanonymbruker Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 (endret) jeg har 150, men det er mennesker jeg er glad i og snakker en del med, +slekt. Ser ikke poenget med å legge til folk jeg ikke har kontakt med eller ikke liker. Har to der inne da som jeg ikke liker. Lagt til: gikk litt fort, har to der inne jeg ikke liker, men har dem på listen fordi de er innmari artige. Endret 19. juli 2012 av Uanonymbruker
Lura Lotta Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har fjernet dem som jeg ikke er venn med, som ikke har noe med meg å gjøre. F.eks samboers irriterende venner, familie medlemmene hans som bare sender meg 1000 forespørsler om spill som ikke en gang har giddet å gratulere meg med gravideteten
Gjest foremma Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har 474 og kjenner alle, jeg Stopper for å snakke med alle sammen om jeg ser dem på gata, men er ikke slik at jeg snakker med alle på facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå