Gå til innhold

Ekshibisjonist-antrekk ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Prøvde nedenfor "Ekshibisjonistiske jenter", men det førte oss til slutt helt på viddene. Prøver derfor på nytt.

Glamourgirl fortalte at hun hadde "manneantrekk" i skapet- både dresser og "kjole og hvitt". Er det ikke andre av dere, jenter, som å utvikle et "del-jeg" der en f.eks. på byen eller på fest opptrer i en annen rolle enn en ellers gjør; f.eks. i fullt "manneantrekk", rokokko- eller renesanse-kjole med alt som hører til (parykk og undertøy og gjerne korsett).- Er det noen som har prøvd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:) Så den andre tråden din, Per. Men som du sa ble den jo en smule avsporet. Det er ikke ofte jeg kler meg helt opp, som du nevner. Men, ja, det hender. Jeg har gått på Gay-bar i herreklær og på byen i antrekk som var såpass "over the top" at jeg ble tatt for å være "drag-queen" jeg elsker å kle meg i Marlene Dietrich stil, med stramme hårlokker og tilhørende sminke. Jeg føler meg ekstremt sexy i korsetter osv. Dessverre er det ikke så mange steder i Oslo at det funker å gå på byen, "sånn". Da jeg bodde i London, og jeg hadde en bestekompis som var cross-dresser, pleide vi å ta den mer ut, og vi elsket å "kle oss ut/opp" før vi gikk på byen.

Glamourgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det sporet dessverre helt av på det forrige temaet, Glamourgirl. Jeg forstår at du har prøvd det jeg er ute etter. Selv er jeg "cross-dresser" og har svært mange flotte opplevelser som andre menn aldri vil oppleve. Har som deg vært både på homse- og lesbe barer der jeg har vært velkommen og fått mye beundring. Mye en kan oppleve i Norge også hvis en går på de rette stedene. Forstår godt at du får mye beundring når du stiller i "Marlene Dietrich-look". Har også opplevd at ei bie tente på meg både som kvinne og mann når jeg har vært kledd opp. Uansett kan jeg nok gå ut på en hvilken som helst danserestaurant som dame å få beundring/nyskjerrige blikk fra både kvinner og menn. Du trenger nok ikke dra til London for å bruke de flotte antrekkene dine, Glamourgirl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er ei så flott og tøff jente Glamourgirl, burde da bruke de fine antrekkene dine mye mer. Er du ikke ganske ekshibisjonistisk og elsker å få ekstra oppmerksomhet ? At du ble tatt for å være "Drag queen" var vel helt konge ? Jeg er i hvert fall helt sikker på at du vil bli tatt i mot som en dronning på treffene til FPE-N (den norske transeforeningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du som er ei så flott og tøff jente Glamourgirl' date=' burde da bruke de fine antrekkene dine mye mer. Er du ikke ganske ekshibisjonistisk og elsker å få ekstra oppmerksomhet ? At du ble tatt for å være "Drag queen" var vel helt konge ? Jeg er i hvert fall helt sikker på at du vil bli tatt i mot som en dronning på treffene til FPE-N (den norske transeforeningen).[/quote']

Så Glammy skal bruke sine antrekk oftere, mens du Per ikke kan transe mer enn en gang i året for å unngå å bli transseksuell?

Dette henger ikke på greip, og jeg undres over dine motiver for å diskutere her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Det har ikke jeg fått med meg, Tispa! Takk for tipset. Jeg har nok ikke det store behovet for å kle meg opp så mye nå lengre, nå pynter jeg meg mer vanlig, og prøver å glæmme meg opp litt på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt at diskusjonen tok en slik "aggressiv" vending, Revetispa. Jeg kan forsikre deg at jeg har ingen skjulte motiver for å diskutere med dere, det håper jeg du stoler på. Det jeg eventuelt "leter etter", er hvorfor er det så få jenter som liker å kle seg opp i "manneantrekk" når en ser at det f.eks. på klubber som Cat-People i Oslo og "Fetish People" i Gøteborg er nesten like mange gutter som jenter. - Du henviser til en tidligere diskusjon (som jeg ikke startet) der jeg mener at ikke alle transseksuelle er "født i feil kjønn". Der har vi hver vår mening og blir neppe enige. Håper dette er litt oppklarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det var dumt at diskusjonen tok en slik "aggressiv" vending' date=' Revetispa. [/quote']

Jeg er absolutt ikke aggressiv, heller undrende. Hvis du har tolka meg som aggressiv beklager jeg det.

Jeg klarer imidlertid ikke å se noen fornuftig sammenheng mellom dine oppfordringer til Glammy og andre og dette, det første av flere innlegg der du forfekter disse synspunktene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du igjen, Revetispa. Fint det. Innlegget mitt som du gjengir, er vel tatt litt ut av sammenhengen, og det favner kanskje over litt for mye, så jeg vet ikke riktig på hvilken måte du mener, jeg er selvmotsigende ? Uansett prøver jeg å ikke være kategorisk, det har jeg intet belegg for, jeg er først og fremst ute etter andres meninger. Hvis du mener at noe skurrer, håper jeg du sier i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette:

Du som er ei så flott og tøff jente Glamourgirl,  burde da bruke de fine antrekkene dine mye mer.

Skurrer i forhold til dette:

For de fleste transer er d nok slik at dess mer en kler seg om til kvinne, dess oftere "blir en nødt til d"-lysten øker altså dess mer en kler om. Konsekvensen blir gjerne at en blir mer og mer selvsentrert av d.- Espen/Esther Pirelli har d nok slik tror jeg. Han/hun kler seg nok nå mer som kvinne enn som mann, kona hans, Else, har nok problemer med å takle d i lengden. Jeg tror en må legge bånd på seg og begrense "transingen" mest mulig, gjerne til en til to helger i året, ellers blir en ikke til å leve sammen med.

Hvis det er slik du sier, at transer som transer mer enn to ganger i året blir umulige å leve sammen med, så legger du her opp til at Glammy og samboeren skal få problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

*hvisker* "Revetispa, jeg har ikke samboer.... :-) , men kjæreste har jeg altså" Uansett så ser jeg godt poenget ditt Tispa, det høres en smule selvmotsigende ut, allikevel så er det vel en liten forskjell på å kle seg som og å være dame, når man er mann, og å kle seg eksibisjonistisk (for å bruke Pers ord...) som dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg blander meg inn her, men - like it or not - så er det vel annerledes for en kvinne å kle seg i mannsklær enn omvendt.

I en ideel verden ville det kanskje ikke være sånn, men det er jo vår egen virkelighets verden vi må forholde oss til.

Pers poeng er kanskje at menn ikke burde "transe" for ofte, men at kvinner godt kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er fint at du kommer med i diskusjonen, GG. Følte meg ganske ensom her i diskusjonen med to sterke kvinner.

Det du nå sier Revetispa var veldig oppklarende. Mitt poeng i den andre diskusjonen som du siterer fra, var at en "stakkars2 ung gutt som kommer ut av "transeskapet" lett kan bli så hekta på å kle om til kvinne, at det meste dreier seg om det.

Jeg har sett noen eksempler på det, og det kan ende med "katastrofe" i alle fall økonomisk. Det er jo så mye en kan bli avhengig av (les:"hekta på"), men det gjelder sikkert ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...