Charlotte Skrevet 28. mai 2002 #1 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei igjen! Er i det man kaller et stablit parforhold, har vel bodd sammen i 6 år nå. Har bestandig vært av den flørtete typen. (se et annet innlegg) Nå I det siste har vel, kanskje denne flørten gått litt for langt. I allefall i følge min samboer.... Saken er den, at jeg tror jeg begynner å bli seriøst forelska i denne ene "flørten"... Fikk nettopp en sms, fra hans beste kompis der han fortalte at "Tommy" (min "flørt" nr1) leeenge har vært forelska i meg... Og lurte på hvorfor jeg ikke satset på han i stedet... Har ikke snakket med "Tommy" på en uke, nå.... og begynner å savne han!!! Sendte han en litt søt melding i sted....Dumme meg! JEG vil ikke at dette, som nå holder på å skje, skal få utvikle seg noe mer... Men jeg er redd, dette er følelser jeg ikke klarer å kontrollere...Har SÅ lyst til å ringe han, snakke, le.... møtes snart.... (blir vel til helga, tenker jeg) Hva kan jeg gjøre for å "stoppe" dette??? Ikke si at jeg MÅ holde meg unna han.... det klarer jeg ikke! Og jeg elsker faktisk min samboer også, det er derfor jeg skriver dette....er d e s p e r a t!!! (og JA jeg VET man ikke kan få i POSE OG SEKK!) Charlotte...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 28. mai 2002 Sukk! Fikk netopp denne søte sms...fra "Tommy". MÅ bare dele den! Ikke plass til flere beskjeder Men mitt hjerte har ALLTID plass for en venn som deg.... Huff...og jeg ble sjarmert...IGJEN! Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Du har to valg: 1. Dropp flørten og sats på kjæresten din. 2. Gjør det slutt med kjæresten din før du begir deg ut på noe mer med Tommy!!! Du kan ikke få i både pose og sekk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #4 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg syns ikke du skal gjøre det slutt med din samboer... tenk over hva du har/savner...for og i mot og om det er skikkelige føleser du har for denne "tommy"..om du vil "gi deg i kast" med hele bli kjent på ny...du har lært en person ganske så godt og kjenne på i 6 år (sikkert fler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 29. mai 2002 #5 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg tror egentlig du bare har litt godt av det jeg, etter seks lange år er dette innmari friskt og herlig. En TRENGER det mener jeg. Men, som en annen sa her, du kan ikke få i både pose og sekk, så bestem deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte Skrevet 29. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei igjen... Har tenkt en god del siden i går... Min samboer, sier at han tror vi er litt småforelska i hverandre, han ser det på oss begge, sier han.... Skal prøve å bare "nyte" følelsen av å være nyforelska igjen....UTEN å gå noe videre, den kommer sikkert til å "gå over" etter en stund.... Håper bare min samboer, har forståelse for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 29. mai 2002 #7 Del Skrevet 29. mai 2002 go for it girl!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 29. mai 2002 #8 Del Skrevet 29. mai 2002 Eg er einig med deg. Det er uunngåeleg å bli litt betatt av andre i eit langt samliv, ein må berre takle det på best måte når det kjem. Nyt kjensla du har, draumane og tankane. Men du treng ikkje å gjere noko med det, du treng ikkje å gå lenger enn å drøyme for deg sjølv. Ellers synest eg du skal vere litt forsiktig med "Tommy", dersom han har følelsar for deg som du ikkje gjengjeld, kan det bli vondt for han. Forklar han situasjonen, at du berre kosar deg og synest det er artig å flørte litt, men at det er kjærasten din du vil satse på. Så veit han kvar han har deg og kva han kan forvente, og så kan de flørte vidare utan å lure på kva den andre eigentleg tenker! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #9 Del Skrevet 29. mai 2002 Nemlig! Slik er det, og slik må det takles dersom man velger forholdet man har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå