AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 ..er på slankern, men har klart å gjøre noe dumt Spist 70 g potetgull + ca 10 biter smågodt..... + kornbalnding med skummet melk til frokost og lunch..... Til sammen er det ifølge gretheroede.no 805 kcal til sammen...... Hvor stor brems på slankingen vil dagens dumme godteri og potetgull-inntak være? Hvis jeg lager meg en salat til middag/kvelds elle lager litt wok, blir det null komma niks ned i vekt i dag da? Anonym poster: ba0f7dd84595c04b11985694208b0bec
Zinnia Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Hva er det med folk og ekstremisme for tiden..? Spis normalt resten av dagen, så fortsetter du i morgen. Se gjerne svarene som ble gitt i tråden "har jeg ødelagt alt" for noen dager siden også. Endret 19. juli 2012 av Zinnia 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Du kan jo gjøre det godt igjen ved å trene ekstra hardt og lenge i dag Anonym poster: 10822018c1e8b8cc53a7d34355362597
Bonito Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Nei... ikke tren ekstra hardt i dag. Javel så spiste du det du gjorde, det er langt i fra verdens undergang. En gang innimellom gjør ingen verdens forskjell på det totale resultatet, om man ellers spiser sunt og trener! Det blir litt som det gamle ordtaket: Det er ikke hva man spiser mellom jul og nyttår, men hva man spiser mellom nyttår og jul. Spis det du pleier resten av dagen og prøv å droppe den dårlige samvittigheten, for er det en ting som ikke hjelper det døyt så er det akkurat det. Jeg mener folk må slutte å sette seg så grusomt strenge krav og til dels urealistiske mål, det er rett og slett ikke en sunn måte å gjøre ting på. Endret 19. juli 2012 av Bonito 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Vektnedgang har jo lite med hva en spiser sånn egentlig, men med mengden av hva en spiser. For noen år siden bestod min diett i en pose potetgull om dagen, og ingenting annet. På et halvt år gikk jeg ned 18 kilo. Er ikke en sunn måte å gå ned i vekt på, og var ikke min intensjon. Slet med depresjon og dietten gjorde ikke energinivået noe høyere. Men så tilbrakte jeg dagene under dyna. Anonym poster: 9c59c6f92c43b0cadd049fb869e93396
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Nei... ikke tren ekstra hardt i dag. Javel så spiste du det du gjorde, det er langt i fra verdens undergang. En gang innimellom gjør ingen verdens forskjell på det totale resultatet, om man ellers spiser sunt og trener! Det blir litt som det gamle ordtaket: Det er ikke hva man spiser mellom jul og nyttår, men hva man spiser mellom nyttår og jul. Spis det du pleier resten av dagen og prøv å droppe den dårlige samvittigheten, for er det en ting som ikke hjelper det døyt så er det akkurat det. Jeg mener folk må slutte å sette seg så grusomt strenge krav og til dels urealistiske mål, det er rett og slett ikke en sunn måte å gjøre ting på. Ikke enig. Det som gir resultater er konsekvens og viljestyrke. Hvis man dropper dårlig samvittighet og unner seg utskeielser i hytt og pine blir det fort flere av dem. Anonym poster: 10822018c1e8b8cc53a7d34355362597
Gjest *Maja* Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Ikke enig. Det som gir resultater er konsekvens og viljestyrke. Hvis man dropper dårlig samvittighet og unner seg utskeielser i hytt og pine blir det fort flere av dem. Anonym poster: 10822018c1e8b8cc53a7d34355362597 Man kan ha viljestyrke og være målbevisst selv om en skeier ut en gang i blandt. La det blir med en gang i uka. Man "ødelegger" ingenting så lenge man i det store og hele lever sunt og trener. 3
Bonito Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Man kan ha viljestyrke og være målbevisst selv om en skeier ut en gang i blandt. La det blir med en gang i uka. Man "ødelegger" ingenting så lenge man i det store og hele lever sunt og trener. Enig med du. Jeg tror overdrevnt strenge dietter og det at man konsekvent nekter seg selv det man har lyst på er mye av grunnen til at det finnes så mange "jojo-slankere". De fleste holder bare ut en viss tid før de virkelig sprekker og vekten øker igjen. Det smarte er jo å endre livsstil til noe man kan leve med resten av livet, og for rimelig mange (inkludert meg selv) innebærer det litt godt av ymse slag en gang i blandt.
Gjest tarandus Skrevet 19. juli 2012 #9 Skrevet 19. juli 2012 Vekta suser ikke oppover bare fordi du sprekker eller koser deg i blant. Sånn er livet, bare "glippen" ikke skjer for ofte. Fokuser på livsstil, ikke på slanking. Du skal vel neppe slanke deg resten av livet.
Tabris Skrevet 19. juli 2012 #10 Skrevet 19. juli 2012 Jeg begynner å lure på om disse "jeg har spist tre duer og skeiet ut med 38,2 gram kjeks i dag. Vil de 562 kaloriene gjør meg feit?!?!?!"-tråden er skrevet i et forsøk på å provosere. Det finnes vel ikke så mange mennesker med et så ut på landet forvridd syn på mat og vekt?
kills Skrevet 19. juli 2012 #11 Skrevet 19. juli 2012 Det er jo spørs på hvor mye kalorier det er i det du spiste. Når jeg har "godteridager" spiser jeg ikke etter inntak av godteriet, men det spiser jeg heller ikke før på kvelden. Spiser frokost og middag som vanlig først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå