alvestøv Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Så i går at de har tilbud på noen sminkekost-kit og fikk veldig lyst til å prøve da det var rimelig bra tilbud! Lurer derfor på om noen har noe erfaring å komme med når det gjelder sminkekostene deres? Er de harde/vonde mot huden? Gode og myke? god kvalitet? Her er forresten linken, om flere skulle være intressert http://www.makeupmek...-brush-set.html Har endel koster fra før, blandt annet noen fra Id, Elf, og Mekeup Store, meeen, det frister jo alltid med noe nytt i "samlinga" Håper på svar!
Gjest Swarovski Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Jeg kjøpte en del koster på det forrige kostesalget deres, da de kostet 20-30 kr pr stk. Jeg kan ikke si at jeg har brukt de så veldig mye. Noen er litt for harde for huden min, noen røyter ekstremt, mens noen er ok. Jeg vil egentlig ikke anbefale det kostesettet. Hvis du er ute etter bedre koster så ville jeg valgt MAC (dyre), Sigma (billigere) og Sam Chapman (billigst). Alle de har meget gode koster.
alvestøv Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2012 Aha, takk for svar! Gidder ikke bruke penger på dårlige koster, så det var nyttig informasjon Har sett litt på Sigma sine børster tidligere, har hørt at de skal være av ganske lik kvalitet som MAC, dog litt billigere. Og det liker vi jo! Det eneste som hindrer meg er tollavgiftene osv når man ikke handler fra norsk side... Hater det! Man tror man har gjort ett realt kupp, helt til tollavgifta kommer, da va det plutselig ikke noe kupp likevell...... Jaja, jeg får se hva det blir til!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har akkurat kjøpt meg et sett fra Sam Chapman. Er kjempefornøyd så nå har jeg akkurat bestilt roughkosten. Anonym poster: 12149c9905abea42c2dddadefddc654f
Nora90 Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil absolutt anbefale Real Techniques isteden for Sigma. De er billigere og bedre. Lettest å kjøpe de fra iherb.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil absolutt anbefale Real Techniques isteden for Sigma. De er billigere og bedre. Lettest å kjøpe de fra iherb. Jeg vil absolutt anbefale Real Techniques isteden for Sigma. De er billigere og bedre. Lettest å kjøpe de fra iherb. Er de samme som linket til over her. Fra Sam(antha) Chapman. Anonym poster: 12149c9905abea42c2dddadefddc654f
Nora90 Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Er de samme som linket til over her. Fra Sam(antha) Chapman. Anonym poster: 12149c9905abea42c2dddadefddc654f Ja
alvestøv Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2012 Takk for svar, alle sammen! Nå (/om noen uker) er jeg stolt eier av et Sigma brush-kit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå