Gå til innhold

Hvor kan jeg finne en slik genser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens, lurer på om dere vet hvor jeg kan finne en genser slik som dette?

Men helst i en litt lavere prisklasse :forvirret:

Anonym poster: 58f02b30fd7591ab87097ddd4056f000

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg kjøpte noe lignende på Veromoda i fjord. :) Var på salg og kostet ikke store summen med penger. :)

Skrevet

Disse ble jo solgt over alt tidligere i sommer/vår. Vet ikke om de har de enda. Men jeg kjøpte en helt lik i militærgrønn på Ginatricot. Sjekk der og så kan du sjekke på Bikbok, tror de har hatt noe der og. Jeg betalte bare 199 elelr 299 kr. Så er ikke så dyrt.

Skrevet

de er over alt om dagen jo...

AnonymBruker
Skrevet

Disse ble jo solgt over alt tidligere i sommer/vår. Vet ikke om de har de enda. Men jeg kjøpte en helt lik i militærgrønn på Ginatricot. Sjekk der og så kan du sjekke på Bikbok, tror de har hatt noe der og. Jeg betalte bare 199 elelr 299 kr. Så er ikke så dyrt.

de er over alt om dagen jo...

Hvor??:P Har vært overalt å leita og spurt. Tilogmed tatt med bilde for å vise hva jeg mener. Buu! :grine:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg mener jeg så noe slikt på Carlings for et par uker siden.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag, har sjekka dem ut dem som hadde nettbutikk, men ikke alle falt helt i smak, jeg er nok litt kresen:S Resten får jeg sjekke på mandag:)

Skrevet

typisk sån man finner på bik bok eller vero moda

Gjest Caroline55
Skrevet

Har kjøpt flere sånne i både svart / hvit / peach hos Veromoda for 149kr :) Kikk der! De kommer ofte med sånne type gensere!

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt flere sånne i både svart / hvit / peach hos Veromoda for 149kr :) Kikk der! De kommer ofte med sånne type gensere!

Takk for tips, skal se litt bedre etter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...