skruf Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Hei! Jeg skal overraske mannen min med drømmeklokka han har ønsket seg i mange, mange år. Det er ei Omegaklokke, og utvalget her vi bor er heller dårlig. Derfor tenkte jeg å bestille den på nett, men jeg har lite peiling på hva som er seriøse klokkenettsteder eller ikke..... Noen som har peiling og vil gi et lite tips?
Gjest mew12 Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 urverket.no har jeg hørt mye bra om hvertfall
skruf Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2012 urverket.no har jeg hørt mye bra om hvertfall Takk for svar:-) Har vært innom den siden, og den virker seriøs, så det blir nok å bestille derifra:-)
Evie Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Takk for svar:-) Har vært innom den siden, og den virker seriøs, så det blir nok å bestille derifra:-) Hei! Bestilte du fra urverket.no? Var de seriøse, jeg vurderer å bestille fra dem.
skruf Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2013 Hei! Bestilte du fra urverket.no? Var de seriøse, jeg vurderer å bestille fra dem. Ja, de er seriøse:) Klokken kom fra tyskland, og det var med garantier:) Tok ikke så lang tid heller, og ble levert på døren.
Evie Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Ja, de er seriøse:) Klokken kom fra tyskland, og det var med garantier:) Tok ikke så lang tid heller, og ble levert på døren. Supert! Takk for tilbakemelding, da tror jeg at jeg skal tørre å bestille fra dem. Var moms osv inkludert slik som de sier?
skruf Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2013 Jeg betalte iallefall bare den summen som sto der:)
Gjest Tekola Skrevet 22. februar 2013 #8 Skrevet 22. februar 2013 Ryddet for affiliatelink. Tekola, mod.
Professor Orm Skrevet 22. februar 2013 #9 Skrevet 22. februar 2013 Supert! Takk for tilbakemelding, da tror jeg at jeg skal tørre å bestille fra dem. Var moms osv inkludert slik som de sier? Neineinei! Hør på Professoren! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=724654
skruf Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2013 Den klokken jeg kjøpte var ikke fake iallefall. Kunne spores helt tilbake til den butikken i Tyskland som sendte den, alle garantiene er ekte, og vi tok for sikkerhets skyld klokken med til en Omegaforhandler i Norge. Helt ekte:) Det med de Chanelklokkene er sikkert at de blir sendt fra en butikk som fører Chanel, på lik linje med Omegaklokken jeg kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå