Catie' Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 De fleste har vel noen oppgaver de tenker å få gjort i løpet av dagen. Hva har du bestemt deg for å gjøre i dag? Skriv det opp her, og på slutten av dagen kan du vel si om du fikk gjort alt du skulle
lotus- Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 I dag SKAL jeg: - Vaske klær - Henge opp klær - Støvsuge - Vanne blomster - Rydde på soverommet (har latt det bli en fin rotehaug på min side av senga..) - Vaske badet Hva har du bestemt deg for å gjøre i dag, Catie'?
Gjest Nyyx Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 I dag skal jeg: Vaske tøy Vaske badet Vaske gangen Handle mat Sjekke om passet mitt ligger der jeg la det sist (høhø)
Catie' Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2012 Hva har du bestemt deg for å gjøre i dag, Catie'? Jeg skulle egentlig barbere leggene, ta fotbad og file og smøre godt inn mine forferdelig tørre føtter, fjerne neglelakk på fingre og tær og ta på ny... men vi får nå se om alt det blir gjort i løpet av kvelden! Tviler på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå