Deya Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Jeg vil det ikke, men tenker sånn på fortiden til kjæresten min, uten at jeg tør snakke med ham om det. Det gjelder selvsagt tidligere jenter, og ofte er jeg såpass "paranoid" at det er en spesifikk jente jeg tror han fortsatt tenker på. En jente han aldri fikk, men som jeg er ganske sikker på han ville ha. Hvorfor plager jeg meg selv med dette?? Vi har det jo så bra.
Nabodama Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Tror du han ville foretrukket henne framfor deg hvis han fikk muligheten? Føler du deg som en god nr 2? Ikke enkelt med sånne ting. Du må vel snakke med han om det. Sannsynligvis tenker han ikke mer på henne, hvis dere har det bra.
Deya Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2004 Jeg føler meg ikke som nummer to. Men det er problematisk, fordi alt er så bra, tror jeg ikke han hadde vært helt ærlig dersom jeg skulle konfrontert ham med det. Vi lever i en slags "boble", og der har vi vært en stund. Kanskje det bare er meg som prøver å filleriste litt i oss. Vet ikke:-)
Rapitap Skrevet 13. februar 2004 #4 Skrevet 13. februar 2004 Det er nok den kvinnelige intuisjonen som kommer til overflaten da. Så om dine antagelser er korrekte så er det opp til deg å forsone deg med å aldri få vite, men du vet det jo allerede......
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #5 Skrevet 13. februar 2004 Føler med deg.. Har også tanker om min kjærestes x'er. Vet hvem tre av disse er. Og han er venner med og omgåes disse gjevnlig. Ho eine er søstra til kona til bestisen hans. De var sammen fadder på bestisens barn for halvannet år siden. Noen måneder før vi ble sammen. De treffes jo der bare rett som det er, og dette plager meg.. Ei var han forlovet med, men ble dumpa.. Vet han slet etter dette. De er nærmest bestevenner i dag. Tredje er ikke helt tam.. Ryktet hennes er ikke helt godt, og han sier selv at hun var helt vill.. Ikke noe A4 jente. Pene jenter alle sammen.. Litt for flott i forhold til meg da.. Er redd jeg ikke skal være bra nok for ham.. Det hele bunner nok i min egen selvtillit.. Føler meg ikke helt på linje med disse tre da. Tenker på om de hadde det artigere, finere enn oss.. både her og der.. Er redd jeg er for kjedelig. Vet det er helt sykt å tenke slik, han er gla i meg, og selv sammenligner jeg han da ikke med tidligere typer jeg har vært sammen med.. Nå er det jo ham jeg elsker, og som betyr alt for meg.. Vet han er en flørter, men stoler på ham. Det jeg er redd for et at han etterhvert skal finne meg for kjedelig og lite pen i forhold til det han har vært vant med tidligere, og sikkert kan få om han vil... Dette er det beste, og det verste forholdet jeg noen gang har vært i. Har aldri hatt det bedre sammen med noen, samtidig som jeg tenker på ovennevnte og føler noen ganger at denne usikkerheten min sliter sånn på meg at det trolig hadde vært best å være singel.. Vet dette er latterlig, men er allikevel ikke i stand til å hindre at disse idiotiske tankene overfaller meg rett som det er..
Deya Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2004 Jeg tror det nærmest er naturgitt, jeg. Å tvinge på seg tanker som tilsier at andre trykker en ned. (Når det i virkeligheten er oss selv som gjør det.) Hva kan vi gjøre da? Vi stoler jo tydeligvis på kjærestene våre. (Jeg føler meg forresten ikke så flott jeg heller, men jeg er sikker på at du er det.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå