AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Driver eget foretak som illustratør. Mange har derfor begynt å legge meg til som venn på fb, sånn at de kan holde seg oppdatert på det jeg gjør og lager. Både arbeidsgivere, arbeidskontakter, og en del folk jeg egentlig ikke kjenner så godt. Så hadde lyst å lage en profil bare for illustrasjonene mine. For å dele privatliv og jobb. Men hva er best: Å lage en slik fan-side hvor folk bare trykker "like", eller lage en person-profil, der folk kan legge meg til som venn? Hadde opprinnelig tenkt å lage en fan-side, men føler at da blir jeg å forsvinne litt inn i mengden, og at det da ikke er sikkert at mine kontakter finner meg igjen? For det er mange som bruker FB omtrent som en adressebok. Men jeg har iallefall litt problemer med å finne kontaktene mine om de har en slik fan-side. Om jeg i stedet lager en person-profil for illustrasjonene mine, da kan iallefall folk kikke i vennelistene sine og finne meg igjen? Hva tror dere er best? Anonym poster: d478347ca10149f70479b721f696f0d8
Gjest Tekola Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Jeg tror en FB-side er best. Uten tvil! Eventuelt en gruppe, men tror side er den beste løsningen. Da slipper du å forholde deg til en maksgrense på antall også.
Muscae Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Hvorfor ikke lage begge deler? Du får sikkert flere "likes" på en sånn fan-side, og på den måten får flere høre om deg, mens de som du trenger å ha kontakt med kan legge deg til som venn på en profilside.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Aldri inne på fansider. best med egen fb side Anonym poster: 4e58ec7f82c83d558c69313c26871f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå