cecilieUK Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Jeg ønsker meg en industrilampe over spisebord. Ønsker ikke en IKEA-etterligning (mener å ha sett de har det). Men en som ser skikkelig røff og litt gammel ut. Selvfølgelig ønsker jeg ikke at det skal koste skjorta,- greit å ha råd til maten som lampa skal lyse over..
Gjest hedgepig Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Sjekk www.housedoctor.dk På siden kan du bla i varekatalogen. Det er mange interiørbutikker i Norge som forhandler hd. 1
fionel Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 De har noen fine på amøbler også Tror jeg har sett noen som skeidar også forresten sjekk hjemmesiden dems ! 1
Gjest Sobril Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 http://www.sofiesvilla.no/kategori.php?kategori=37
Wanglicious Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Hvis du bor i Oslo eller området rundt, så har du kanskje vært på markedet på Birkelunden som er hver søndag? Der er det en med masse lamper, er ikke helt sikker på hva han heter men du kommer til å se han. Han har masse gamle industrilamper... De er helt fantastiske, jeg har kjøpt en selv..
cecilieUK Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2012 Hvis du bor i Oslo eller området rundt, så har du kanskje vært på markedet på Birkelunden som er hver søndag? Der er det en med masse lamper, er ikke helt sikker på hva han heter men du kommer til å se han. Han har masse gamle industrilamper... De er helt fantastiske, jeg har kjøpt en selv.. Jeg bor i Trondheim. Men skal faktisk til Oslo neste helg - eller Hakadal, men er jo ikke så langt til Oslo derfra. Kanskje jeg burde tatt meg en tur... Kan jeg spørre hva du betalte for din? Har du lyst til å sende meg et bilde av lampen din som privatmelding?
Wanglicious Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Jeg bor i Trondheim. Men skal faktisk til Oslo neste helg - eller Hakadal, men er jo ikke så langt til Oslo derfra. Kanskje jeg burde tatt meg en tur... Kan jeg spørre hva du betalte for din? Har du lyst til å sende meg et bilde av lampen din som privatmelding? Jeg får dessverre ikke sendt noe bilde, har ikke kamera og mobilen er på reparasjon.. Tror jeg betalte rundt 1200 kr, men jeg er neimen ikke sikker du. Begynner å bli ett par år siden. Men jeg synes du skal ta deg en tur dit ja, spesielt hvis du er interessert i brukte ting ellers også :-) Koselig marked..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå